DISKUZE K ČLÁNKU Týmy se dohodly na nových motorech: 1,6litrové V6 turbo od roku 2014

Týmy Formule 1 se společně s výrobci dohodly na zamítnutí původních plánů pro ekologické R4 motory od roku 2013. Změna se o rok odkládá, od roku 2014 bychom se měli setkávat s 1,6litrovými V6 turbomotory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy se dohodly na nových motorech: 1,6litrové V6 turbo od roku 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 27.06.2011 12:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kubiix (Hlasovalo 6 lidí) 23.06.2011 09:44
Zajimalo by mě co na to říká Craig Pollock a… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 22.06.2011 21:29
Ja verim, ze to tak zostane. Bolo by to trochu… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 23.06.2011 09:20
Pre niekoho "rev" a pre ineho "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Gregorius

    XXX
    Tu dohodu považuji za vítězství emocí a prohru rozumu... 07

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lojzko

      XXX
      Úplne s tebou súhlasím, lebo hoci je to krátke, je to úplne výstižné ! 11

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar

    XXX
    Jaký je v tom vlastně rozdíl, krom počtu válců? Nedokážu pochopit že omezují i počet válců, stačilo by omezit oběm motoru a plnící tlak, ale počet válců bych nechal na výrobcích, ať si většina dělá šestiválec, Ferko třeba dvanáctiválec a Renault čtyřválec, vždy podle chuti toho kterého soudruha.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Pure je bublina. Něvěřim jim vubec nic

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    kubiix

    XXX
    Zajimalo by mě co na to říká Craig Pollock a jeho PURE

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Pre niekoho "rev" a pre ineho "rajska hudba" 01 14 13

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    XXX
    To by mě taky zajímalo. Ty současné motory jsou zakonzervovány až do roku 2013 ?

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      Prečo by nemohli jazdiť v tom čo doteraz? Zvuk to má pekný, valcov tiež dosť...

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pec

    XXX
    2014 je pozdě, chtěl jsem, aby to přišlo co nejdřív a rozjel se v této éře znovu Schumi. Byly by to nové podmínky pro všechny týmy a jezdce, to by byla šance. Škoda, že to bude až tak pozdě. V čem jako chtějí jezdit 2012 a 2013? V tom v čem ted? No nazdar 20

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lojzko

      XXX
      Dnes už BMW a TOYOTA majú systém Valvetronic a Fiat svoj systém časovania ventilov. A F1, ktorá by mala byť nositeľom pokroku používa ako pohonnú jednotku staré nepružné šunťáky ! Hlavne že majú 8 valcov a revú ako drbnuté! 11

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    ješte rozšířit formule na 2 metry místo 1,8m a skrátit tak maximálně na 4,5 m protože délka kome pěti metrů při takové malé šířce je hruza .pryč z kers a drs na co bohatě stačí pirelky

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • IJK

    XXX
    Zaplať pánbů za rozumný kompromis, předsi jen F1 má dost daleko do Golfa v TDíčku nahlínách f metle, a snad to tak i zůstane.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      Ja verim, ze to tak zostane. Bolo by to trochu divne spravit motor ne 2 roky a potom robit dalsi novy. A v to verim, ze si tak trochu pripravili vyrobcovia fundament na dalsie vyjednavanie pred 2014.
      A ked bude Renault proti... No co uz - nech idu alebo sa prisposobia. Maximalne mazem avatar! 17 19 a tak sa pri tej pril prilezotosti pytam zastupcov inych (neproblemovych 06 ) stajni: Prichylite potom jednoho skrachovaneho fandu timu s bohatou sportovou minulostou? 19

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    ja som za 7valec, alebo 5valec, aj 3valec by nebol zlý

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    ne ž bych tomu nějak rozuměl, ale nemůže způsobit změna na menší motory - menší otáčky třeba zvětšení samotných kol? :) Fakt ne že bych tomu rozuměl, jen se to přímo nabízí.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama