V současné době pracuje na výrobě modelů pro práce v tunelu. Technický ředitel Geoff Willis by chtěl, aby se jejich nová pobočka nacházela poblíž továrny Mercedesu v britském Brackley, kde by měli pracovat na rozvoji aerodynamiky svého vozu.
"Brzy se bude nacházet poblíž našeho programu v tunelu. Potřebuji dát dohromady aerodynamiky a návrháře modelu," uvedl Willis pro Autosport. "Máme také silnou softwarovou skupinu a skupinu výkonnostních inženýru, které se nacházejí převážně ve Španělsku, potřebuji tedy zajistit, aby mezi nimi byla dostatečná komunikace."
Hispania dělá drobné pokroky, kvalifikace pro ni již nejsou problémem
Technický ředitel věří, že s vozem F111 můžou učinit letos ještě velké pokroky. Ačkoliv tým nebude sídlit pod jednou střechou, nové designové oddělení by mohlo být přínosem: "Vidíte, že to je možné. Toro Rosso má kolem 40 lidí v Bicesteru a hlavní tým ve Faenze, takže se jedná o model, který funguje. Z dlouhodobého hlediska je ideální, když jsou všichni na jednom místě a sdílejí týmovou kulturu."
Již tento týden v Turecku by chtěl španělský tým porazit své nejbližší soupeře, proto do Istanbulu veze několik novinek: "Okruh v Istanbulu by nám měl svou povahou vyhovovat, navíc na tento závod vezeme aerodynamické a mechanické novinky. Pokud se na dráze potvrdí naše data, měli bychom podle mě porazit naše nejbližší soupeře," soudí šéf týmu Colin Kolles.