Co stálo za Heidfeldovými haváriemi? Vlastní chyby, tým je bez nových křídel

Petr Hlawiczka, 15. dubna 2011, 12:30 Google+

Nick Heidfeld dnes havaroval v obou trénincích po vlastních chybách, nikoliv vinou techniky, jak sám přiznává.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 15.04. 18:19) Napište svůj názor
Heidfeld, Nick

Heidfeld, Nick | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

V prvním tréninku zničil po výjezdu mimo trať v zatáčce č. 10 přední křídlo, další potřeboval i ve druhém po smyku v zatáčce č. 13. Němec připustil, že se zkrátka příliš snažil.

"Byla to jezdecká chyba. Dvakrát jsem vyjel, to se může stát - zkrátka jsem se dostal za limit. Měl jsem dobrou náladu, dokud jsem nenarazil do bariéry z pneumatik. Už nějaký ten pátek jezdím, ale nevzpomínám si, že bych boural dvakrát za den, takže to nebyl dobrý začátek," říká Heidfeld.

"Bylo to jen má chyba. To se žel může stát. Myslím, že hodně lidí také vyjelo mimo a dostalo smyk. Žel jsem zničil dvě křídla. Poukazuje to na fakt, že to dnes nebylo jednoduché, ale to nemyslím jako výmluvu. Zkrátka jsem to podělal," přiznává dočasný pilot Renaultu.

Tým mu musel proto nasadit zpět staré křídlo, protože k dispozici měl pouze jedno nové: "Bylo jen jedno, takže již po první havárii jsem se musel vrátit k předchozí specifikaci předního křídla, tým měl k dispozici pouze jediné."

Jak je spokojený s výkonností monopostu R31? "Měl jsem z něj po prvním tréninku docela dobrý pocit, ujel jsem dvě měřená kola a skončil pátý, žel ve druhém tréninku to už tak dobře nevypadalo. Ujel jsem o něco více kol a skončil osmý. Měli jsme ztrátu na vozy před námi, byl bych rád, kdyby byla menší.

Jsem přesvědčený, že podáme lepší výkon, protože jsem vyjel po nehodě a snažil jsem se jezdit o něco pomaleji v prvních dvou či třech zatáčkách, ale ostatní by vám také řekli, že jejich kolo nebylo perfektní. Bude to lepší, uvidíme zítra."

Vytisknout

Diskuze: Co stálo za Heidfeldovými haváriemi? Vlastní chyby, tým je bez nových křídel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 15.04.2011 18:19 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Williams FW33

Williams nové výfuky zatím nepřesvědčily, o jejich nasazení rozhodne zítra

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud