DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají
FIA by mohla být po několika závodech i letos požádána o to, aby se zaměřila na flexibilitu předních křídel Red Bullu. Podle Hamiltona to rakouská stáj začíná znovu přehánět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000417
(Hlasoval 1 člověk)
29.03.2011 15:40
Nechápu výroky tipu seberte jim titul, prostě… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
McMatej
00:36 31.03.2011 XXXprotože obrázek je lepší než 1000 slov, tak tady [odkaz na stránku] jsou pravidla týkající se rozměrů překrasleny do jakýchsi krabic, kde může karoserie být.
Zaujalo mně zejména 3.7.1 Karoserie před bodem ležícím 330 mm za osou předních kol a více než 250 mm od osy vozu musí být minimálně 75 mm a maximálně 275 mm nad referenční rovinou.
(definuje výškové rozmezí, do kterého se musí vejít přední křídlo) a 3.15. ...... Žádná součást, která má aerodynamický vliv, s výjimkou kluzné desky z článku 3.13, nesmí být pod referenční rovinou.
A teď se v tom vyznejte. -
Speed
15:47 30.03.2011 XXXPo austrálskych pretekoch sa veľa hovorilo o prednom krídle Red Bullu, ktoré je podľa niektorých veľmi flexibilné. FIA ale tvrdí, že sa na to zatiaľ nikto nesťažoval. "Pre predné krídlo sú testovacie podmienky v tomto roku ešte sprísnené a Vettelovo auto bolo doposiaľ vždy v poriadku," uviedol technický šéf FIA Charlie Whiting.
Takže to nebude v křídle bude to v genialitě konstruktéra ,který auto navrhl tak ,že dokáže kopírovat okruh -
Sinergy
13:13 30.03.2011 XXXNe nadarmo chtěl Mercedes potažmo Ross Brawn v loňské sezoně výměnou za dodávku motorů mercedez pro RB namísto Renaultu, koncept jejich předního křídla. Tento fakt mě utvrzuje v tom, že skutečně přední přítlačné křídlo RB je příčinou jejich rychlosti. Jsem skutečně zvědav jaký bude další vývoj této kauzi. U Renaultu to bylo s hmotovými tlumiči přesně tak v roce 2005 jim přinesli první titul a v polovině 2006 kdy už to bylo do očí bijící je FIA zakázala. Renault pak v následujících letech již nenavázal na úspěšnou serii. S RB to bude podobné Též se mi zdá že RB používá na přední nápravě trošku větší odklon než ostatní ale to může být skreslené. -
airwar
09:51 30.03.2011 XXXJá tedy nějak nechápu co se vlastně řeší? Omezují pravidla nějak ohýbání předního křídla? Omezují. Splňuje RedBull definici pravidel? Splňuje. Tak co se pořád řeší?
Pokud chcete změnit definici pravidel, tak prosím, jsem klidně pro, ale nedělal bych to během sezony a to jen proto že má jeden tým chytřejší konstruktéry. I ostatní týmy mají nepochybně některé prvky propracovanější než konkurence. Co s tím, také to budeme chtít zakázat?
Možná by fakt bylo řešení pro všechny jezdce stejný vůz a stejný motor, ale bude to pak ještě Formule 1? -
RedBull
19:42 29.03.2011 XXXJá nevím co tady řešíte...
[odkaz na stránku]
nevím co ten blbeček hamilton mele,když se MCL křídla prohýbají také... -
Hr3bec
17:19 29.03.2011 XXXJe evidentní, že to křídlo chodí jak splašené a jak už zde někdo psal vidí to všichni v TV jen FIA ne? Zajímavé. Jen mě tak napadlo.....FIA asi nezkoumá celé auto ne i zevnitř atd....co když tam maj nějaký aretační hrot co po zmáčknutí čudlu at už v autě nebo boxech se odjistí a tím dovolí křídlu daleko větší pohyb? A po závodě ho tam zase zastrčí a křídlo je krásně tuhé? -
uzivatel000417
15:40 29.03.2011 XXXNechápu výroky tipu seberte jim titul, prostě našli skulinku v pravidlech a ostatní nevědí jak na to, stejný to bylo s Brawnem a difuzory atd. atd., nejspíš je křídlo z nějakých kompozitních materiálů, které ještě nikdo nezkusil, co když na křídlo má nějak vliv teplota? Ta může potom "zohybnit" křídlo. Prostě samé spekulace,možná jen přes křídlo ženou více vzduchu malými křidélky s větším sklonem... Já bych to tak nechal a ať se ostatní snažej. -
Olda
15:32 29.03.2011 XXXCelý RB je postaven kolem Vettela, je jednoznačnou týmovou jedničkou jako Alonso u Ferrari. Už jen to předjetí v Austrálii (Alonso vs Massa) bylo jasnou ukázkou týmového rozdělení. Webber vloni vybuchl a řekl nám při GP Británie, jak to je. Škoda ho, stejně jako Massy, oba už budou navždy hrát druhé housle. :( Sportovnost jde do pryč tam kde se ukáže politikaření. :/ -
Olda
15:13 29.03.2011 XXXRB podvádí!! Pohyblivé prvky aerodynamiky jsou zakázány!! Křídlo se s čumákem opravdu naklání k zemi a projde to testy jen díky špatné metodice testovaní. Divím se, že jim to FIA tak dlouho trpí, když každý z nás vidí na obrazovce ta křídla u země!! To není normální. Osobně bych jim sebral titul za loňský rok a dávejte mi "nesouhlasů" kolik chcete. Je to prostě nesportovní.
Difuzory se řešily a vyřešily, F kanál také, Honda kdysi dostala pokutu za extra nádrž, Renault zase nepochodil s hmotovými tlumiči, a tohle se nechává být?! Proč?!
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku] -
Mike17
14:50 29.03.2011 XXXMají jiné křídla jako měl loni McL "jiný" f-kanál, rok předtím Brawn jiný difuzor, roky předtím Renault jiné tlumiče, Ferrari předtím podobné věci. Pořád mi nikdo neřekl v čem je rozdíl? Pro mě jen že jde o RB. Prostě jen využívají slabiny předpisů jako jiní v minulých letech.
A křídla se pohybují u všech, stačí se jen dívat. Jen u RB o dost víc.
Aktuálně
Poslední závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 20.10.2024
GP USA 56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americasdní | hod | min | sek