DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají
FIA by mohla být po několika závodech i letos požádána o to, aby se zaměřila na flexibilitu předních křídel Red Bullu. Podle Hamiltona to rakouská stáj začíná znovu přehánět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000417
(Hlasoval 1 člověk)
29.03.2011 15:40
Nechápu výroky tipu seberte jim titul, prostě… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mike17
15:18 29.03.2011 XXXKaždý materiál se ohne,je to jen otázka tlaku a míry ohnutí. Podívej se na detailní záběry křídel třeba při průjezdu přes obrubník a uvidíš, že se chvějí u všech. Proto mají jednoznačné testy které se musí splnit. Klidně ať tam dají 400kg, ale všichni musí splnit stejné. ;)
-
-
-
-
uzivatel000249
14:19 29.03.2011 XXXáno, používal. a moc sa neteším, ako do toho investujú prachy a na koniec to aj tak zakážu ...
btw, už boli zverejnené šetrania nákladov jednotlivých týmov za minulý rok ? -
tom11
13:54 29.03.2011 XXXale vždyť tím, že FIA již mnohokrát auto RB kontrolovala a pokaždé se stejným výsledkem - vše O.K. - dala naprosto jasně najevo, že takové řešení, jako má RB je plně legální. mohou jej používat všichni. nechtěl bys náhodou, aby FIA zjistila technické podrobnosti o RB a dala je k dispozici ostatním týmům ?-
uzivatel000249
14:17 29.03.2011 XXXprepáč, neviem, koľko krát FIA niečo kontrolovala, hlavne to bolo určite za zavretými dverami, kedy možno nechali asi len sadnúť Bernieho na jeden koniec krídla ... ale vážne ...
tie krídla má RB jednoznačne iné, ako ostatní účastníci F1. majú ich pohyblive ! (alebo nie ?)
Nech to rovno povolia všetkým, a nemusia sa prispôsobovať tým 30 ročným testom so závažím, čo používajú ...
-
-
tom11
13:49 29.03.2011 XXXmilá redakce, pro přístě snad pro rozpoutání vášnivé diskuse bude stačit jen nadpis: PRUŽNÁ KŘÍDLA. nebo něco podobného
přitom problém je úplně jednoduchý. RedBull má auto, které odpovídá předpisům a jede jim většinou skvěle. ostatní již zařídí běžné lidské vlastnosti jako závist, zvědavost atd.....-
uzivatel000157
13:54 29.03.2011 XXXOdpovídá předpisům v nehybném stavu při testech FIA...
Na dráze se ale auto chová zvláště, nahnuté, křídlo ohnuté a níže nos, tak proto tyto dohady...
To není zvědavost ani závist, ale technologicky vyspělá F1, která dokáže vymyslet opravdu zajímavé kousky...
-
-
uzivatel000157
14:09 29.03.2011 XXXTak ona ta hysterie je trošku dána tím, že je viditelné, že tam něco není v "pořádku" , že tam něco mají... když měl Reanult hmotové tlumiče, či McLaren F-DUCT, tak to moc vidět nebylo...
Ale zase to není taková hysterie, aby se tu Red Bullu nadávalo do podvodníků, dělat tohle McLarenu nebo Ferrari, to by teprve byla hysterie -
-
-
uzivatel000249
13:36 29.03.2011 XXXprečo len zakázať ? Nech s tým FIA urobí poriadok, alebo nech jednoznačne povolí flexibilné krídla !!!
Keď to nevie (resp. nechce!) kontrolovať, tak nech zaručí všetkým rovnaké podmienky ...
čo majú ostatné týmy z toho, že dodržujú pravidlo o nepohyblivých prvkov, keď sa im jeden tým vyslovene rehlí do očí ?
-
-
uzivatel000660
12:15 29.03.2011 XXXodpověď technického konzultanta Red Bullu Steva Neveyho (neplést s Neweym) z prosince 2009 na otázku, kde vidí největší vývojový potenciál, pokud jde o simulace: "... Také stále více využíváme aerodynamické výstupy přímo z CFD analýz k vytváření přesnějších zatížení pro strukturální simulace. Existují pravidla, která to omezují, ale multifyzikální* spojení těchto efektů nám dovoluje legálně zlepšit chování pružných dílů, například optimalizovat charakteristiku přítlaku a odporu u pružných křídel."
* multifyzikální simulace analyzuje několik fyzikálních vlivů současně, například vliv mechanického a tepelného zatížení -
-
uzivatel000660
12:11 29.03.2011 XXXtoho nedocílíš ... mrni na tu fotku mclarenu a na modrou šipku .. to je předek podlahy a vzhledem k postavení podlahy náklonu nedocílíš ... to bys dopadl špatně ... prostě u RB se to buď musí hýbat celé, nebo nic .. nevím
-
Aktuálně
Nadcházející závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek