DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají

FIA by mohla být po několika závodech i letos požádána o to, aby se zaměřila na flexibilitu předních křídel Red Bullu. Podle Hamiltona to rakouská stáj začíná znovu přehánět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 86, poslední 31.03.2011 00:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 29.03.2011 11:49
Jenže ono to zřejmě nesouvisí pouze s tou… »
» uzivatel000417 (Hlasoval 1 člověk) 29.03.2011 15:40
Nechápu výroky tipu seberte jim titul, prostě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • zeto

      XXX
      Neřekl bych, že využívají slabiny předpisů, pohyblivé aerodynamické díly jsou zakázány, v tom jsou pravidla jasná. Oni využívají neschopnosti FIA ně změřit a dokázat. Přestože záběry z on-board kamery jsou jasné, objektivní test FIA není schopná provést.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        XXX
        Každý materiál se ohne,je to jen otázka tlaku a míry ohnutí. Podívej se na detailní záběry křídel třeba při průjezdu přes obrubník a uvidíš, že se chvějí u všech. Proto mají jednoznačné testy které se musí splnit. Klidně ať tam dají 400kg, ale všichni musí splnit stejné. ;)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • dawid

    XXX
    Oprava odkazu

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    áno, používal. a moc sa neteším, ako do toho investujú prachy a na koniec to aj tak zakážu ...
    btw, už boli zverejnené šetrania nákladov jednotlivých týmov za minulý rok ?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    ale vždyť tím, že FIA již mnohokrát auto RB kontrolovala a pokaždé se stejným výsledkem - vše O.K. - dala naprosto jasně najevo, že takové řešení, jako má RB je plně legální. mohou jej používat všichni. nechtěl bys náhodou, aby FIA zjistila technické podrobnosti o RB a dala je k dispozici ostatním týmům 12?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      prepáč, neviem, koľko krát FIA niečo kontrolovala, hlavne to bolo určite za zavretými dverami, kedy možno nechali asi len sadnúť Bernieho na jeden koniec krídla ... ale vážne ...
      tie krídla má RB jednoznačne iné, ako ostatní účastníci F1. majú ich pohyblive ! (alebo nie ?)
      Nech to rovno povolia všetkým, a nemusia sa prispôsobovať tým 30 ročným testom so závažím, čo používajú ... 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    milá redakce, pro přístě snad pro rozpoutání vášnivé diskuse bude stačit jen nadpis: PRUŽNÁ KŘÍDLA. nebo něco podobného 12
    přitom problém je úplně jednoduchý. RedBull má auto, které odpovídá předpisům a jede jim většinou skvěle. ostatní již zařídí běžné lidské vlastnosti jako závist, zvědavost atd.....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000157

      uzivatel000157

      XXX
      Odpovídá předpisům v nehybném stavu při testech FIA...

      Na dráze se ale auto chová zvláště, nahnuté, křídlo ohnuté a níže nos, tak proto tyto dohady...

      To není zvědavost ani závist, ale technologicky vyspělá F1, která dokáže vymyslet opravdu zajímavé kousky... 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    jo, jasně! a za ty zejímavé kousky jsou všichni skuteční fanoušci určitě moc rádi01 RB je zcela jednoznačně výsledek velmi vyspělé technologie F1, ale ten "hon" na něj, který někdy až hraničí s hysterií je, podle mě, už čistě lidská záležitost. bohužel 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000157

    uzivatel000157

    XXX
    Tak ona ta hysterie je trošku dána tím, že je viditelné, že tam něco není v "pořádku" , že tam něco mají... když měl Reanult hmotové tlumiče, či McLaren F-DUCT, tak to moc vidět nebylo...

    Ale zase to není taková hysterie, aby se tu Red Bullu nadávalo do podvodníků, dělat tohle McLarenu nebo Ferrari, to by teprve byla hysterie 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      XXX
      tak to máš naprostou pravdu 01! bylo by hodně zajímavé, kdyby teď některý z těchto týmů přišel s něčím "na hraně" a role v diskuzích se otočily 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Tvoje úvaha má jednu chybu. Všechny přední křídla vykazují pohyb, jen u RB větší. 03 Měli by je všechny zakázat? 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jakub

    XXX
    Velmi zajímavé video.

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RedBull

    XXX
    Tentokrát musím z dr.Helmutem souhlasit,je to jak minulý rok...tak ať to u MCL udělaj taky nee??Už mě ten ubřečený Brit štve...myslel jsem že nej uplakánek je alonso,jak je vidět tak ne!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      prečo len zakázať ? Nech s tým FIA urobí poriadok, alebo nech jednoznačne povolí flexibilné krídla !!!
      Keď to nevie (resp. nechce!) kontrolovať, tak nech zaručí všetkým rovnaké podmienky ...
      čo majú ostatné týmy z toho, že dodržujú pravidlo o nepohyblivých prvkov, keď sa im jeden tým vyslovene rehlí do očí ? 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    to všetko nahráva mojej špekulácii o pridanej mäkkej pružine vpredu. Staticky sa to nijako nelíši od ostatných áut a po rozbehnutí prítlak stlačí mäkkú pružinu na doraz a fungujú len tvrdé pružiny ako u ostatných áut, akurát nos je bližšie pri zemi

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000660

    uzivatel000660

    XXX
    odpověď technického konzultanta Red Bullu Steva Neveyho (neplést s Neweym) z prosince 2009 na otázku, kde vidí největší vývojový potenciál, pokud jde o simulace: "... Také stále více využíváme aerodynamické výstupy přímo z CFD analýz k vytváření přesnějších zatížení pro strukturální simulace. Existují pravidla, která to omezují, ale multifyzikální* spojení těchto efektů nám dovoluje legálně zlepšit chování pružných dílů, například optimalizovat charakteristiku přítlaku a odporu u pružných křídel."
    * multifyzikální simulace analyzuje několik fyzikálních vlivů současně, například vliv mechanického a tepelného zatížení

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dawid

    XXX
    Bude to nejspíš kombinace více věcí jako pružné křídlo, pružná ramena závěsů, progresivního odpružení a možná ještě něčeho dalšího. Všechno dohromady asi ostatní týmy nepoužívají, nebo jim to nefunguje tak dobře jako red Bullu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Spíš to odpovídá tomu že je to auto prostě mirně nakloněný od začátku.Jenom když stojí tak to není tak vidět jako když začnou zatáčky skolny trati aero atd. atd.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000660

      uzivatel000660

      XXX
      toho nedocílíš ... mrni na tu fotku mclarenu a na modrou šipku .. to je předek podlahy a vzhledem k postavení podlahy náklonu nedocílíš ... to bys dopadl špatně ... prostě u RB se to buď musí hýbat celé, nebo nic .. nevím

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama