DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají

FIA by mohla být po několika závodech i letos požádána o to, aby se zaměřila na flexibilitu předních křídel Red Bullu. Podle Hamiltona to rakouská stáj začíná znovu přehánět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 86, poslední 31.03.2011 00:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 29.03.2011 11:49
Jenže ono to zřejmě nesouvisí pouze s tou… »
» uzivatel000417 (Hlasoval 1 člověk) 29.03.2011 15:40
Nechápu výroky tipu seberte jim titul, prostě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    XXX
    protože obrázek je lepší než 1000 slov, tak tady [odkaz na stránku] jsou pravidla týkající se rozměrů překrasleny do jakýchsi krabic, kde může karoserie být.
    Zaujalo mně zejména 3.7.1 Karoserie před bodem ležícím 330 mm za osou předních kol a více než 250 mm od osy vozu musí být minimálně 75 mm a maximálně 275 mm nad referenční rovinou.
    (definuje výškové rozmezí, do kterého se musí vejít přední křídlo) a 3.15. ...... Žádná součást, která má aerodynamický vliv, s výjimkou kluzné desky z článku 3.13, nesmí být pod referenční rovinou.

    A teď se v tom vyznejte. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Po austrálskych pretekoch sa veľa hovorilo o prednom krídle Red Bullu, ktoré je podľa niektorých veľmi flexibilné. FIA ale tvrdí, že sa na to zatiaľ nikto nesťažoval. "Pre predné krídlo sú testovacie podmienky v tomto roku ešte sprísnené a Vettelovo auto bolo doposiaľ vždy v poriadku," uviedol technický šéf FIA Charlie Whiting.

    Takže to nebude v křídle bude to v genialitě konstruktéra ,který auto navrhl tak ,že dokáže kopírovat okruh

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sinergy

    XXX
    Ne nadarmo chtěl Mercedes potažmo Ross Brawn v loňské sezoně výměnou za dodávku motorů mercedez pro RB namísto Renaultu, koncept jejich předního křídla. Tento fakt mě utvrzuje v tom, že skutečně přední přítlačné křídlo RB je příčinou jejich rychlosti. Jsem skutečně zvědav jaký bude další vývoj této kauzi. U Renaultu to bylo s hmotovými tlumiči přesně tak v roce 2005 jim přinesli první titul a v polovině 2006 kdy už to bylo do očí bijící je FIA zakázala. Renault pak v následujících letech již nenavázal na úspěšnou serii. S RB to bude podobné 03 Též se mi zdá že RB používá na přední nápravě trošku větší odklon než ostatní ale to může být skreslené. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Pružnost není jediná podmínka. Také jsou tady např. rozměry karoserie, zejména vzdálenost křídla od vozovky, respektive od referenční roviny, což je podlaha vozu. A to je oč tu běží.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar

    XXX
    Já tedy nějak nechápu co se vlastně řeší? Omezují pravidla nějak ohýbání předního křídla? Omezují. Splňuje RedBull definici pravidel? Splňuje. Tak co se pořád řeší?

    Pokud chcete změnit definici pravidel, tak prosím, jsem klidně pro, ale nedělal bych to během sezony a to jen proto že má jeden tým chytřejší konstruktéry. I ostatní týmy mají nepochybně některé prvky propracovanější než konkurence. Co s tím, také to budeme chtít zakázat?

    Možná by fakt bylo řešení pro všechny jezdce stejný vůz a stejný motor, ale bude to pak ještě Formule 1?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RedBull

    XXX
    Já nevím co tady řešíte...
    [odkaz na stránku]
    nevím co ten blbeček hamilton mele,když se MCL křídla prohýbají také...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Lewis nech neplače a povie Mrtinovi, že chce ohybnejšie predné krídlo a do budúcej VC a za odmenu bude honiť Seba ako zdutú kozu. Dúfam, že sa Marc poučil a nebude zavadzať ! 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    O nějakých sebraných titulech nemůže být ani řeč ,protože je po sezoně to auto už ani není takže chlapče není co měřit.Já si stejně myslím že mají jen nižší předek a křídla stejná jako všichni.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    XXX
    Je evidentní, že to křídlo chodí jak splašené a jak už zde někdo psal vidí to všichni v TV jen FIA ne? Zajímavé. Jen mě tak napadlo.....FIA asi nezkoumá celé auto ne i zevnitř atd....co když tam maj nějaký aretační hrot co po zmáčknutí čudlu at už v autě nebo boxech se odjistí a tím dovolí křídlu daleko větší pohyb? A po závodě ho tam zase zastrčí a křídlo je krásně tuhé?

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    kdyby to měli u mekáče a vyhrával závody určitě by neprotestoval 03,ale jsou limonády o krok před nimi,vždyt měli Newyho mohli získat více jak dva jezdecké a jeden konstruktérský titul.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000417

    uzivatel000417

    XXX
    Nechápu výroky tipu seberte jim titul, prostě našli skulinku v pravidlech a ostatní nevědí jak na to, stejný to bylo s Brawnem a difuzory atd. atd., nejspíš je křídlo z nějakých kompozitních materiálů, které ještě nikdo nezkusil, co když na křídlo má nějak vliv teplota? Ta může potom "zohybnit" křídlo. Prostě samé spekulace,možná jen přes křídlo ženou více vzduchu malými křidélky s větším sklonem... Já bych to tak nechal a ať se ostatní snažej.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zeto

    XXX
    Pravda je, že MW po kvaldě naprosto nepokrytě prohlížel Vettelovo auto, hlavně přední křídlo.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    XXX
    Celý RB je postaven kolem Vettela, je jednoznačnou týmovou jedničkou jako Alonso u Ferrari. Už jen to předjetí v Austrálii (Alonso vs Massa) bylo jasnou ukázkou týmového rozdělení. Webber vloni vybuchl a řekl nám při GP Británie, jak to je. Škoda ho, stejně jako Massy, oba už budou navždy hrát druhé housle. :( Sportovnost jde do pryč tam kde se ukáže politikaření. :/

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    XXX
    RB podvádí!! Pohyblivé prvky aerodynamiky jsou zakázány!! Křídlo se s čumákem opravdu naklání k zemi a projde to testy jen díky špatné metodice testovaní. Divím se, že jim to FIA tak dlouho trpí, když každý z nás vidí na obrazovce ta křídla u země!! To není normální. Osobně bych jim sebral titul za loňský rok a dávejte mi "nesouhlasů" kolik chcete. Je to prostě nesportovní.
    Difuzory se řešily a vyřešily, F kanál také, Honda kdysi dostala pokutu za extra nádrž, Renault zase nepochodil s hmotovými tlumiči, a tohle se nechává být?! Proč?!

    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zeto

    XXX
    Ale jo, při průjezdu přes obrubník není o čem diskutovat. Ale tady jde o ty záběry na rovince a hlavně ve chvíli prudkého brždění, kdy je vidět, že se to křídlo zvedne o pořádný kus.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Mají jiné křídla jako měl loni McL "jiný" f-kanál, rok předtím Brawn jiný difuzor, roky předtím Renault jiné tlumiče, Ferrari předtím podobné věci. Pořád mi nikdo neřekl v čem je rozdíl? Pro mě jen že jde o RB. Prostě jen využívají slabiny předpisů jako jiní v minulých letech.
    A křídla se pohybují u všech, stačí se jen dívat. Jen u RB o dost víc.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama