Technický ředitel Geoff Willis přirovnává nový monopost k dalšímu milníku v historii stáje. „Jsem přesvědčen o tom, že v případě 006 jsme udělali velký pokrok vpřed. Byla to velká výzva, zvláště v případě nových předpisů kolem motorů. Těch deset měsíců vývoje však bude milníkem v naší dlouhodobé strategii.“
Willis připomíná, že hlavním cílem loňské sezony bylo zajistit silné a výkonné technické zázemí, jež by pro další působení týmu zajistilo úspěch při vývoji nových monopostů jako celku. Pochválil vzájemnou spolupráci mezi techniky a inženýry obou vývojových skupin, a to jak BAR, tak i Hondy. Podle Brita se již první výsledky úzké spolupráce a integrity dostavily, a to právě v případě monopostu pro sezonu 2004.
Také více testů přineslo stáji uspokojení, klid a především potřebnou spolehlivost. Willis přiznal, že tým ujel před prvním závodem třikrát více kilometrů, než za stejné období loňského roku. Nový motor Honda RA004E zvládl při posledních testech prakticky dvojnásobnou vzdálenost.
„S RA004E jsme velice spokojeni. Podařilo se nám dosáhnout dvojnásobné životnosti motoru a přitom je agregát menší a má nižší těžiště,“ říká Takeo Kiuchi, šéf projektu Honda F1. „Co se týká výkonu, nyní je již vyšší, než v loňském roce v Suzuce a my plánujeme další nárůst. Jsme si jisti, že se bude jednat o jeden z nejlepších motorů startovního pole.“
Foto: BAR Honda