DISKUZE K ČLÁNKU Jaké budou motory v F1 od roku 2013?

Přes nechuť Bernieho Ecclestona a klíčových automobilek včetně Ferrari či Mercedesu ke změně dělá Formule 1 další kroky k radikální změně v oblasti motorů od roku 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jaké budou motory v F1 od roku 2013?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 28.06.2012 15:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 3 lidé) 06.12.2010 14:36
Já bych se toho nebál: 600 koní je jen počátek,… »
» Duncan66 (Hlasovali 2 lidé) 06.12.2010 02:43
Je to cele demence nejvetsi a totalni… »
» Duncan66 (Hlasovali 2 lidé) 06.12.2010 02:45
bez Kers ty auta budou mit mensi vykon nez… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

85.70.208.XXX
motor ožná to bude mít nějaké výhody... ale je to FORMULE 1, královna motorspotru a ne žádná toyota 02 02 02

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

XXX
ja si stejne myslim, ze ty desitky az stovky miliony dolaru, ktere ten vyvoj spolkne v zivote nevrati prirode na uspore vyroby a spotreby ani zlomek toho, jako kdyby vzali jen treba 20% tech prostredku a dali je primo na ekologicke projekty. Cele je to jen trapacka politika, ze byt zeleny je hrozne in apod. Pritom je to sprosta lez, jak f1 chce byt zelena a setrna. Jako by to nestacilo takove zvasty poslouchat kazdy den od politiku ....

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

XXX
Já bych se toho nebál: 600 koní je jen počátek, o kterém se hovoří, ale brzy dosáhnout výkonu dnešních motorů.

Mě by se také zamlouval vyšší výkon - ale ani dnes F1 není na vrcholu (nemotorný svalovec Veyron má přes 1000 koní) a větší zábavu nedělají nejvyšší dosahované rychlosti, ale předjížděcí manévry a těsné souboje.

V F1 jsme měli už turba, 1,5l. Výkon přesahoval 1300 koní. Alespoň se využije potenciál F1 pro vývoj lepších (úspornějších, efektivnějších motorů).

Kdyby dnes F1 dosahovaly na rovince ne 345, ale jen 320 km/hod, a více se předjíždělo, nikdo by možná nic nenamítal (a mnoho lidí by si toho ani nevšimlo).

Ale nesmí se jít zase na úroveň 1,2 HTP či být na úrovni GP2, což podle mě nebude tento případ.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alex

XXX
Mno nevím, že by Japonské peníze, ale asi ano F1 to zůstane, není to ani poprvé co se k takovému kroku vedení FIA rozhodlo a vždy po několika sezonách od něj odešlo. Opakuje se tento nesmysl s pravidelností sobě vlstní. Jak asi dlouho vydrží? Ale po té co jsem na IAA viděl elektro Porsche a Porsche "Combi", elektromotor v Chevroletu Camaru tak už mi v F1 chybí jen pedály na šlapání

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

XXX
bez Kers ty auta budou mit mensi vykon nez spousta jinych serii, tak jak si pak muzou i nadale rikat F1 ?!?

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

XXX
Je to cele demence nejvetsi a totalni pokrytectvi. Kdyby byt jen cast usetrenych penez za vyvoj tech novych motoru narvali primo do ekologie, tak se udela vic, nez kolik ty nove motory usetri prirodu za tisic let, proti tem soucasnym. Za 50 let stejnym vyvojem F1 budou zavodu motokar s elektrickym pohonem na solarni baterie, to bude teprv akcni jizda 02 Vsechny ty bafunare povesit za koule do pruvanu, treba by prisli na normalni myslenky.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ines

XXX
HTP to jasne vystihuje, !!!Hovno to pojede!!!

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

XXX
A poté přijde F1 HTP 11

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Samm

XXX
R4 a ne V4!!!

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama