Hlavní inženýr Ferrari Chris Dyer se na Hungaroringu dostal pod palbu novinářů a prozradil, že současnou specifikaci předního křídla měli již v Silverstonu: "Použili jsme stejné přední křídlo už v Silverstonu a Hockenheimu. Čeho si lidé všimli, si nejsem úplně jistý. Přední křídlo bylo vylepšením pro Silverstone, ale je to jen další malý krok."
Jelikož Hungaroring vyžaduje vyšší přítlak než předešlé tratě, není si Ferrari jisté ani nasazením tolik diskutovaného předního křídla. "Takže jedna z našich prací zde, bude vyhodnotit rozdíly mezi křídly a nakonec uvidíme, které budeme používat,"
"Všechno je pružné. Nic není donekonečna tuhé, ale všechny aerodynamické prvky jsou přísně kontrolovány. Existuje celá řada testů, pravidel a předpisů, které musíme dodržovat," dodal Dyer k údajně přehnané pružnosti.
Podrobně jsme se věnovali pružným předním křídlům zde.
Komerční sdělení