Co se změní na Ferrari v Kanadě a proč můžeme očekávat lepší formu

Petr Hlawiczka, 9. června 2010, 06:30 Google+

Po roční pauze se kolotoč Formule 1 vrací na okruh do Montrealu na okruh Gilla Villeneuva, jenž kdysi reprezentoval Ferrari. Co s sebou veze tento tým nového?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Alonso, Fernando

Alonso, Fernando | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Z pohledu techniky nic moc. F10 se objeví v podobné konfiguraci, jak jsme ji viděli v Turecku. Bude pouze upraven aerodynamický balík obou monopostů tak, aby vyhovoval nižší úrovni přítlaku, který si žádá charakteristika okruhu a se kterou se u všech týmů letos setkáme vůbec poprvé.

Kvůli správnému nastavení aerodynamiky podniklo Ferrari minulý čtvrtek ve Vairanu testy, když se za volantem vozu objevil Giancarlo Fisichella. Systém F-kanálu, s nímž jezdí Scuderia již od Barcelony, bude na dlouhých montrealských rovinkách důležitým prvkem.

Přestože Scuderia žádné velké technické novinky nenasadí, očekávají se mnohem lepší výsledky než v Turecku. Kanadský okruh totiž mnohem více vyhovuje vlastnostem monopostu F10 než Istanbul. Je podobný těm místům, kde se letos Ferrari dařilo - například Bahrajnu či Melbourne. Bridgestone tam navíc veze super-měkkou a střední směs, s nimiž mají menší problémy než s tvrdší obvyklou dvojicí pneumatik.

f10_turecko

Předpokládám proto, že si italský tým v Kanadě povede znatelně lépe než v Turecku - i když na boje o příčky nejvyšší to nejspíše nebude. Více o formě Ferrari odhalí páteční tréninky.

Vytisknout

Diskuze: Co se změní na Ferrari v Kanadě a proč můžeme očekávat lepší formu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Williams

Williams chce konečně vyrázně zrychlit

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

  2. Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

  3. PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

  4. Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

  5. Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

  6. Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud