Přitom na papíře a dle simulací vypadalo vše dobře, jenže v praxi - na trati v Istanbulu - za očekáváním zaostával: nepodával konstatní výsledky, navíc se pilotům obtížně ovládal. Proto s ním dle Helmuta Marka v Kanadě nepočítají.
Na okruhu Gillese Villeneuva v Montrealu bez něj budou čelit náročné bitvě s McLarenem, protože na dlouhý rovinkách skýtá obrovskou výhodu. Ve Wokingu si již mnou ruce a prohlásili, že do Kanady se velmi těší, a očekávají, že tam budou velmi konkurenceschopní. Inu, není divu: F-kanál je v podstatě jejich vynález a před soupeři mají v jeho vývoji téměř 2 roky náskok.
Red Bull poprvé vyzkoušel F-kanál na svém voze v Turecku, s výsledky příliš spokojený ale nebyl
Zkušený poradce Red Bullu Marko na dotaz, zde na vůz nasadí F-kanál, odpověděl: "Ne v Montrealu." Nenasadí jej tam ani v tréninku. A podle něj bude mít McLaren výhodu nejen o tomto víkendu, ale i v dalším závodě na evropském kontinentu: "V Kanadě to bude těžké, stejně jako ve Valencii, protože rovinky tam jsou hodně dlouhé, takže uvidíme. Nejdůležitější věcí bude dokončit závod a získat co nejvíce bodů."