Již minulý týden přišla Gazzetta dello Sport s tvrzením, že USF1 vstoupí do sezóny podstatně později, protože požádali FIA, aby jim bez sankcí umožnila nastoupit až do Velké ceny Španělska v květnu. Americký tým to ale popřel.
Vypadá to spíše tak, že USF1 opravdu FIA požádal o úlevu - ta se však týká spíše rozšířené možnosti testování než pozdějšího startu do šampionátu.
Podle současných pravidel mohou jsou týmy omezeny v testování na rovinkách na šest dní, z nichž jeden mohou vyměnit za práci v aerodynamickém tunelu. Dle poslední dohody však tato doba byla zúžena pouze na čtyři dny a USF1 žádá, aby jim bylo umožněno testovat pravidly původně vymezených šest dní.
"Bylo nám udělení zvláštní povolení testovat 6 dní na rovince či s modelem skutečné velikosti v tunelu. Jinak jsou v tomto všichni omezeni pouze na čtyři dny," uvádí sportovní ředitel USF1 Peter Windsor. "Je to příklad toho, jak FIA a ostatní týmy byli ochotni učinit výjimku, čímž nám dali najevo, že jsme vítaní.