McLaren si bere ponaučení z letošní lekce, kdy se zpočátku potácel na dně mezi nejhoršími týmy, ale v níž se během roku vzchopil až k dvěma vítězstvím. Závěry využívá při návrhu své nové zbraně MP4-25.
Jeho vrchní inženýr Paddy Lowe k tomu říká: "Je stále velmi brzy hovořit o tom, nakolik budeme konkurenceschopní, ale co už můžu se vší určitostí potvrdit je, že jsme letos zvolili agresivněji než tomu bylo v minulosti. Využíváme poznání, jež jsme získali z překotného vývoje MP4-24, abychom si upevnili dobrou formu pětadvacítky."
"Cítíme, že děláme velké pokroky, ale zároveň si uvědomujeme, že kolem nás existují další velmi schopné týmy - byl bych překvapený, kdyby Red Bull či Ferrari nepřipravili velmi silné balíky. Myslím si také, že Mercedes GP vyrobí také další extrémně rychlý monopost. V tomto odvětví zkrátka nemůžete jen tak někoho odepsat," dodává Lowe.
Rovněž podotýká, že pro Lewise Hamiltona nebude žádnou výhodou to, že základní návrh jejich vozu pro rok 2010 byl hotov ještě před příchodem Jensona Buttona. Na zajímavou otázku, zda vůz bude více vyhovovat Hamiltonovi, odpověděl: "Vůbec ne. Ve skutečnosti bude spíše pravdou opak. Když navrhujete nový vůz, snažíte se o to, aby byl co nejvíce neutrální. Jedinou oblastí, kdy můžete vůz přizpůsobit pilotovi, je ergonomie - což nebude pro Jensona žádný problém."
"Snažíte se jezdci poskytnou co nejširší škálu výkonnosti, kterou si pak snaží přizpůsobit svému stylu. Byli byste také překvapeni, jak moc se liší přístupy pilotů i ve stejně rychle zajetém kole. Vzhledem k tomu proto věříme, že naší piloti budou mít k dispozici dobrá srovnání. Krom toho si obvykle všimnete, kdy začíná zabírat závodnický instinkt: když zrychlujete monopost Formule 1, funguje to vždy u obou pilotů. Vůz tedy vyvíjíme s ohledem na výkonnost - nikoliv na osobnost."