Tým z Faenzy je posledním týmem, který jezdí zatím s difuzorem "konvenčním." A nutno dodat, že na výsledcích je to znát - s indickou stájí vymetají poslední příčky v závodech i kvalifikacích. Občas se jim do toho plete na rychlých okruzích ještě McLaren, ale to je jiná kapitola.
"Ano, jsme jediným týmem, který zatím jezdí bez dvoupatrového difuzoru. Giorgo (Ascanelli, technický ředitel - pozn. red.) kvůli toho vynechal poslední dva závody - usilovně pracuje na přípravě vozu pro nový difuzor," vysvětluje Franz Tost, šéf týmu. "Není to tak jednoduché jej nasadit, musíte přepracovat zadní zavěšení a chlazení, hydrauliku a ostatní věci. Navíc jsme čekali na stanovisko Red Bull Racingu k finálnímu návrhu, jelikož nejsme v pozici, kdy bychom jich mohli několik vyzkoušet."
"Cílem pro nasazení dvoupatrového difuzoru je Maďarsko - do té doby maximálně využijeme to, co máme; navíc přestavíme také pár drobných vylepšení. Víkend v Turecku byl užitečný aspoň v tom, že jsme se toho hodně naučili o nastavení vozu," dodává Tost.