McLaren toho zatím na veřejnosti moc neřekl, i když podepsal v Monaku dopis, jež FOTA zaslala FIA. V něm žádala, aby Mosley odstoupil od svých plánů pro rok 2010. "Cítíme odpovědnost, kterou jakožto vyjednavači máme, snažíme se tomu pomoci a dát to vše dohromady," říká šéf McLarenu Martin Whitmarsh.
"Formule 1 je klíčovým oborem našeho podnikání a myslím, že kdybyste se nyní zeptali kteréhokoliv týmu F1, tak by vám řekli, že McLaren je velmi konstruktivní a smířlivý hledaje kompromis. My to bereme jako svou úlohu."
"Jsme uprostřed tábora v otázce rozpočtů. Máme velké týmy a velké kontinentální korporace, jež bojují s konceptem, dle něhož by se měli stát menšími. A máme malé týmy, které se snaží přežít. Myslím, že z naší pozice máme blízký vztah k oběma skupinám."
"Musíme se snažit sladit obchodní model Toyoty s modelem Toro Rosso, což je docela problém. My je chápeme a věřím, že my a Mercedes Benz můžeme být a jsme velmi konstruktivní ve snaze dát to vše dohromady. Hodně se o to snažíme."
Whitmarsh rovněž potvrzuje, že i když na veřejnosti mlčí, mezi členy FOTA a FIA toho namluví dost: Uvnitř skupiny mluvíme dost, mimo ní ne. Tam je to správné místo, kde můžete být hovořit nahlas. Myslím, že naše pozice je velmi jasně a pevně daná v rámci diskusí, jež mezi sebou vedeme, tam je to správné hovořit o svých názorech."