V F1 by měl rozhodovat talent, ne peníze!

Petr Hlawiczka, 5. února 2009, 09:00 Google+

Bruno Senna má velké ambice. Do bojů v letošní sezóně ale už zřejmě po odchodu Hondy, u níž byl ve hře o závodní místo, nezasáhne. Sebevědomě prohlašuje, že si cestu do F1 najde - a nebude to díky penězům, nýbrž díky svému talentu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Bruno se zúčastnil testů, ke kterým si loni v listopadu Honda vybrala 3 mladíky. V nich podal velmi dobrý výkon a byl pozván k dalším, které se ale již žel neuskutečnily.

"V testech jsem podal dobrý výkon. Potřeboval bych ještě další příležitost k seznámení se s vozem, přiblížení se jeho limitům a k tomu, abych týmu ukázal, že mám na to, abych za něj mohl jezdit" říká Senna.



"Věřím si, že bych se dostal do týmu, který si piloty vybírá na základě jejich výsledků a talentů, a ne jen podle peněz, které jim přinese. Pokud bych dostal možnost jezdit letos v F1, tak by to byl pro mne samozřejmě zkušební rok, určitě bych pár chyb udělal, ale učím se velmi rychle, což jsem už prokázal. I kdybych měl v prvních několika závodech problémy, uprostřed a ke konci sezóny bych byl již velmi silný."


Otázkou teď ale není, zda na to talent má či ne. Nejprve je třeba sehnat kupce, aby se tým z Brackley čítající kolem 750 lidí mohl za necelé 2 měsíce postavit na první závod v australském Melbourne. Pokud se to nepovede a Senna závodní místo nezíská, bude letos opět závodit v GP2 za tým iSport.

Vytisknout

Diskuze: V F1 by měl rozhodovat talent, ne peníze!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Webber - Marko

Webber s Markom sľubujú vizuálne odlišnosti

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud