Ferrari testovalo v Bahrajnu sice jen ve společnosti Toyoty, ale rozdíl dosahovaných časů napovídá, že budou Italové znovu patřit k největším favoritům. „Testovali jsme především zavěšení kol a reakce vozu na změnu nastavení. Podle všeho se zdá, že vše funguje přesně tak, jak jsme předpokládali. Dosahovali jsme časů, se kterými jsme velmi spokojeni, ale nechci předbíhat, počkejme si až na přímé srovnání s ostatními soupeři,“ uvedl Baldisserri.
Podmínkou pro úspěch není ale jen rychlost. Bez vysoké spolehlivosti dnes uspět ve formuli 1 nelze. I po této stránce je však Ferrari spokojeno. „Naším prvotním cílem je spolehlivost, ale pokud bude vůz od začátku spolehlivý i rychlý, je to ta nejlepší kombinace, kterou si můžeme přát.“
Baldisserri se také dotknul vlivu nových technických předpisů na ovladatelnost vozů. „Obecně se předpokládá, že zákaz kontroly trakce jezdcům výrazně ztíží práci, F2008 však zatím ukazuje, že má vynikající přítlak a trakci. Podle mého bude vzrůstat pravděpodobnost chyby jezdců až v okamžiku výraznějšího opotřebení pneumatik, letošní gumy ale vydrží více.“