Eddie Jordan popírá prodej týmu

Daniel Šupa, 23. prosince 2002, 16:28 Google+

Šéf a většinový vlastník stejnojmenného týmu Eddie Jordan popírá, že by jednal o prodeji nadpolovičního balíku akcií společnosti Red Bull, která se dosud nevzdala svých plánů na vytvoření čistě amerického týmu ve Formuli 1.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Rakouský výrobce energetických nápojů Red Bull se v F1 angažuje již několik roků. Je jedním z největších sponzorů týmu Sauber a dosud vlastní i část jeho akcií. Peter Sauber však na přelomu roku 2001 a 2002 odmítl prodat většinový balík akcií týmu a dlouho to vypadalo na ukončení vzájemné spolupráce. V pozadí nabídky společnosti Red Bull byla snaha o vytvoření amerického týmu v F1, s tímto programem zdá se býti spojena i nedávná akce, při které byli testováni mladí američtí piloti pro evropské formulové soutěže, cílem není nic menšího než získat další titul mistra světa pro USA.

Dle časopisu Autosport má nyní Red Bull zájem vstoupit do týmu Jordan, který bude využívat motorů Ford, nikoliv motorů vyráběných v Anglii pod názvem Cosworth. Šéf týmu Jordan jednání nepopřel, ale rozhodně odmítl tvrzení, že by jednal o prodeji nadpolovičního balíku akcií, neboť to by znamenalo faktický prodej týmu novému vlastníkovi. „Se společností Red Bull jsem nikdy nejednal o prodeji tak velkého balíku akcií, o spolupráci uvažujeme, ale rozhodně se svého týmu nechci vzdát,“ prohlásil Eddie Jordan.
Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Eddie Jordan popírá prodej týmu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kovalainen, Heikki

Kovalainen vzpomíná: Na Hamiltona jsem neměl. Jakou sázku prohrál?

Lewis Hamilton během předsezonních testů v Barceloně

Mercedes bude před prvním závodem testovat v Silverstone, sveze se Bottas i Hamilton

Difuzor Ferrari

Omezení pravidel nekončí, na řadě jsou výfuky. Co se změní?

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Toto Wolff se raduje z vítězství obou Mercedesů v kvalifikaci v Maďarsku

Wolff vysvětluje, proč Mercedes nepodpořil návrh experimentálního závodního víkendu

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - na dráze otestuje vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lauda souhlasí s ukončením kontraktu - anotační foto

Lauda souhlasí s ukončením kontraktu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

  2. "Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

  3. Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

  4. Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

  5. Omezení pravidel nekončí, na řadě jsou výfuky. Co se změní?

  6. Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud