Nebezpečná pitlane v Spa?

Marcel Letko, 12. července 2007, 11:47 Google+

Trať v Spa-Francorchamps prešla od svojho vzniku viacerými úpravami. Pôvodne 15 kilometrový okruh sa zmenšil o viac ako polovicu a jednotlivé úseky prešli väčšími, či menšími modifikáciami. V súčasnosti sa o ďalšom skracovaní okruhu neuvažuje, ale uskutočniť zopár základných zmien bolo nevyhnutné.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Davidson, Anthony

Davidson, Anthony | foto: Super Aguri Formula 1

Sdílejte článek

Spa patrí ešte ku klasickým prírodným okruhom, miestam s veľkou tradíciou. Je zmesou extrémne rýchlych a bleskových roviniek, zaujímavých a náročných zákrut, ale aj pomalých šikán. Napriek tomu, že má pilotovi a v neposlednom rade i divákovi vždy čo ponúknuť, Bernie žiadal o nevyhnutnú rekonštrukciu. Starému pánovi robili vrásky na čele najmä zastaralá boxová komunikácia, a nedostatok tribún v lesných častiach okruhu. Počas viac ako ročnej prestávky bola teda reálna príležitosť uskutočniť potrebné zmeny, ale nie všetci sú s nimi spokojný. Niektorým z pilotov robí veľké starosti najmä prebudovaný vjazd do boxov. Podľa Nica Rosberga sa v tomto smere žiadaný pokrok nedosiahol, naopak môže ísť o krok späť. Nemecký pretekár sa sťažoval najmä na zlú viditeľnosť pri samotnom vjazde a priveľkú tesnosť pitlane. Na jeho stranu sa pridáva aj jeho krajan Ralf Schumacher. Brit Anthony Davidson má trochu iný názor.

"Podľa mňa je vjazd do boxov v poriadku. Myslím, že poznám aj horšie, napríklad v Čine alebo v Silverstone. Je len potrebné zvoliť správny uhol a nemôže sa nič stať. Veľmi pekné sú aj priestory garáží. V Silverstone máme oveľa horšie podmienky. Práve tam by bolo treba popracovať na zlepšeni. V Spa sa pokrok určite dosiahol."  

Vytisknout

Diskuze: Nebezpečná pitlane v Spa?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kovalainen, Heikki

Permane : V Magny Cours šiel fantasticky!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

  2. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud