Po slabém začátku sezony se konkurenceschopnost vozů zlepšuje. Co se týče rychlosti, je Red Bull ve skupině Renaultu, Toyoty a Williamsu, zbývá doladit spolehlivost.
"Řešíme postupně jeden problém za druhým a udělali jsme velký pokrok. David dokázal v Bahrajnu před svým odstoupením postoupit z 21. místa na startu až na 7. místo. Mark kvalifikoval vůz znovu v Top10. Dohonili jsme Renault, Toyotu a Williams, ale bylo by pošetilé hovořit o souboji s Ferrari a McLarenem," uvedl Mateschitz pro Motorsport Aktuell.
Hlavním cílem týmu je pro letošní rok páté místo v Poháru konstruktérů. "Podle našeho pokroku v Barceloně při posledních testech a přípravě dalšího vývojového kroku pro Kanadu si myslím, že je to reálný cíl. Věříme tomu, že náš vůz má k dispozici větší potenciál pro zlepšení, než je tomu u našich soupeřů. BMW Sauber udělal pořádný kus práce, ale jejich porážení je naším cílem."
Rakušan vysvětlil i důvody špatné formy v úvodu sezony. Aerodynamická účinnost vozu nebyla dobrá a důvodem byl aerodynamický tunel, který nebyl v době práce na návrhu vozu ještě kalibrován. Adrian Newey s konstruktéry věřili získaným datům, které však na dráze předpokladům neodpovídaly. "Šli jsme mírně špatným směrem."