Horní část karosérie F2007 přivádějící vzduch do motorového prostoru byla ve srovnání s letošním McLarenem a BMW Sauberem poněkud konzervativnější a pohlednější. Pozorné oko však v Barceloně postřehlo u testovaného Ferrari změnu tvaru.
Horní vodorovná linie byla mírně prodloužena a od bodu klesání k zadnímu spoileru se objevila ploutev podobná té u F1.07, nicméně ne tak velká. McLaren má celý kryt motoru výrazně větší a klesání prudší.
Massa a F2007 v Barceloně 14. února 2007
Massa a F2007 v Barceloně 2. května 2007
Italský Gazzetta dello Sport přišel dále s tvrzením, že se podařilo ve Ferrari konečně po dlouhých měsících vyřešit účinnost chlazení vody a oleje, díky čemuž mohly být zmenšeny nasávací otvory a více vzduchu je tak využíváno pro generování potřebného přítlaku.
Je velmi pravděpodobné, že nynější úprava ještě není vůbec konečná a na konci roku bude mít F2007 proti debutu v Austrálii obleček změněný ještě výrazněji.