Jacques Villeneuve, 9., 1:22.591
Jsem velmi šťastný. Dnešní kvalifikace byla o mnoho lepší. Tento rok máme obvykle dobrý vůz pro závod, ale ne pro kvalifikaci, myslíme si že tento víkend máme obojí. V prvním dopoledním tréninku nám odešel motor, ale tým si zaslouží uznání za rychlou výměnu motoru. Umožnilo mi to pět minut jízdy na konci druhé dopolední části. Odvedli skvělou práci a ukázali že patří mezi nejlepší v pit-lane. Vůz byl dobrý v jednom kole, stejně tak fungoval i dopoledne při dlouhé jízdě. Cítím že si můžeme do závodu důvěřovat. Přes den, jsme změnili pneumatiky, což hodně pomohlo. Ačkoli jsme stále za Ferrari, rozdíl není takový jako v minulých závodech. Na zítřek se cítím optimisticky.
Jenson Button, 20., nedokončil
Jsem velmi nespokojený, protože vůz pracoval dobře. Po warm-upu jsme změnili mnoho věcí a rychlé zatáčky se jely dobře. Měli jsme lepší grip a větší rychlost v Copse a v Becketts. V kvalifikaci musíte tlačit co to dá, a já přitlačil více v poslední zatáčce před Hangar Straight. Jel jsem široko o pár palců, najel na obrubník v jiném úhlu, hlasitě to bouchlo a já nemohl pokračovat. Po nájezdu selhala tyč levého předního zavěšení. Bylo to překvapivé protože jsme v testech na zavěšení odvedli mnoho práce. Je to skutečně smůla, protože je to můj domácí závod a vůz s novými úpravami pracoval dobře a byla šance na dobré kvalifikační umístění. Mohli jsme být dobří, ale zítra odstartuji dvacátý. Jsem si jistý že si to vynahradíme. V Nurburgringu jsme viděli Heidfelda jak dojíždí osmý po tom co odstartoval jako poslední, nic tím neztratil. Zítra musíme udělat spoustu práce.
Geoffrey Willis, technický ředitel
Podmínky na trati byly ráno složité, protože nárazový vítr dělal nalezení dobrého nastavení obtížnější. Nehledě na problém s Jacquesovým motorem, tak nás se svými časy potěšil více než Jenson. Byli jsme schopni nalézt správné vyvážení obou vozů ve warm-upu a to dalo Jacquesovi možnost k excelentnímu kolu a deváté místo. Bohužel Jenson jel více ze široka na výjezdu z Becketts, projel tvrdě přes obrubník a zavěšení předního levého kola selhalo. Pro Silverstone jsme přivezli speciálně vyztužené komponenty a jsme překvapení, protože jsme vynaložili velké prostředky a mysleli že tyto součásti jsou ověřené. Jsme rádi že má Jacques dobrou strategii, teď musíme přemýšlet jak dostaneme Jensona z konce startovního pole.
Shuhei Nakamoto, ředitel vývoje, Honda Racing Development
Je skvělé vidět Jacquese který se kvalifikoval do top ten, s ohledem na fakt, že ztratil spoustu času na trati selháním motoru. Tým pracoval rychle aby mu umožnil vyjet na trať na konci druhé části dopoledního volného tréninku. Jacques odpoledne odvedl dobrou práci.