Oba piloti zvolili strategii tří zastávek v boxech, které započal David v kole 15. (7s), 32. (6.6s) a 48. (17.4s). Kimi absolvoval pitstopy v kolech 16. (6.8s), 31 (7.9s) a 47 (8s). Kimi si udržel svou druhou příčku v průběžném hodnocení s 56 body a David je sedmý s 29 body. Tým McLaren Mercedes je třetí v poháru konstruktérů s 85 body.
Kimi Raikkonen
Nejsem spokojený s konečným čtvrtým místem, zvláště, když jsem po většinu závodu jezdil čtvrtý. Ztratil jsem mnoho času, když jsem se dostal mezi pomalá auta, které si nevšímaly signalizace modrou vlajkou, takže byl Michael schopný mě předjet při jeho poslední zastávce v boxech. Navíc jsem během posledních několika kol neměl dostatečný účinek brzd, když selhala zadní brzda. Bez brzd pak nemůžete jezdit rychle. Z jedné strany Michael zvýšil své vedení o jeden bod a z druhé strany mne svírá Ralf Schumacher. Za čtrnáct dnů v Silverstone to bude zajímavý závod.
David Coulthard
Dobře jsem odstartoval a svedl jsem boj s Michaelem v první a druhé zatáčce, ale nemohl jsem jej předjet. Když se závod ustálil, byl jsem schopný držet krok s Kimim, ale nebyli jsme dostatečně rychlí na to převzít vedení. Bohužel jsme měli několik problémů v průběhu mé třetí zastávky v boxech. Nejdříve nešla nasadit tryska a museli jsme použít druhé tankovací zařízení a poté jsme bojovali s jeho vytažením. Naštěstí při tom nebyl nikdo zraněn, ale ztratil jsem možná třetí místo.
Ron Dennis
Když je prvních pět vozů ve velkých rozestupech, je jasné, že pro traťové komisaře je poněkud těžší rozpoznat, který pilot je v jakém postavení. Přesně tohle bylo důvodem že David a Kimi ztratili hodně času při předjíždění opozdilců o kolo zpět. Výkon vozu nebyl dokonalý. David měl problémy s tankováním paliva a Kimiho zadní brzdový kotouč selhal tři kola před cílem. Těchto okolností Michael využil a zvýšil bodový rozdíl o jeden další. Letos fantasticky v mistrovství bojujeme a jsem si jistý že všichni uchazeči o titul budou bojovat až do konce, my zajisté budeme.
Norbert Haug
Čtvrté a páté místo bylo maximum čeho jsme dnes mohli docílit, vezmeme-li v úvahu technické problémy které jsme měli. Kimiho před koncem závodu zradil brzdový kotouč a incident při Davidově doplňování paliva během jeho třetí zastávce ho stál cenný čas a možná třetí místo. Boj v mistrovství Formule 1 je teď velmi těsnou bitvou, když jsou první tři piloti v rozsahu 11 bodů a stáje v 18. Těšíme se na Silverstone, který je jedním z našich tří domovských závodů a celý tým bude vytrvale pracovat na vylepšení dnešních výkonů.