Zonta porovnává po prvním testu Renaultu

Daniel Šupa, 10. února 2007, 19:21 Google+

Ricardo Zonta se v ukončeném testu v Jerezu svezl poprvé s monopostem Renault po jeho přestupu do francouzské stáje z Toyoty. Soustředil se na aerodynamiku a porovnal pro média i pneumatiky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Zonta, Ricardo

Zonta, Ricardo | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Ricardo, jak to šlo při prvním testu pro Renault?
Vše bylo v pořádku. První den byl o aklimatizaci, příjemné poloze ve voze a studiu odlišných procedur v monopostu. Ve druhém dni začala práce od podlahy a soustředil jsem se na testy aerodynamiky pro blížící se závody. Jezdil jsem s nízkým přítlakem, hlavní cílem bylo vyzkoušet různá nastavení a ujet co možná největší vzdálenost.

Jak jste se v R27 cítil?
Je to pro mne nový vůz, musel jsem trochu přizpůsobit styl jízdy a jiná je i přilnavost nových pneumatik. Ve voze jsem se ale cítil dobře a v dalších testech to bude ještě lepší. Byl to velmi příjemný první test a setkal jsem se navíc s lidmi, se kterými budu pracovat celý rok.

Zmínil jste se o pneumatikách. Bridgestone dobře znáte, jak jsou odlišné ty pro sezonu 2007?
Nové pneumatiky jsou naprosto jiné. S těmi starými jsme měli velmi dobrou přilnavost už v prvním kole. Teď už tomu tak není. Grip je výrazně nižší, gumy jsou tvrdší. Zpočátku jsem byl zbytečně agresivní, ale rychle jsem pochopil, že je potřeba jezdit jemněji, aby šlo dostat z pneumatik to nejlepší. Je to malá změna a rychle jsem si na ni zvykl.

Jaká je atmosféra v týmu?
Všichni jsou velice přátelští. V Enstone jsem byl už dříve kvůli tvarování sedačky, takže se s mnoha lidmi už znám. Všichni mi vysvětlili, jak tým pracuje a já mohl hned začít s testy. Myslím si, že jsme odvedli tento týden dobrou práci.

 

Vytisknout

Diskuze: Zonta porovnává po prvním testu Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Andretti, Marco

Andretti: Mého syna takový propadák nepotká

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  3. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud