Hodně se mluví o tom, který ze špičkových pilotů na tom bude v Melbourne nejlépe. Flavio Briatore poukázal na to, že přes přechod k Bridgestone je Renault změnami nejméně postiženou stájí.
Náš tým je fantastický a v roce 2005 a 2006 odvedl vynikající práci, proto nevidím nejmenší důvod, proč by ji neměl odvést stejně dobře i v roce 2007. Vyrovnaný šampionát je na druhou stranu to nejlepší pro diváky.
Objevily se názory, že je tahle sezona pravděpodobně vaší poslední šancí pro zisk titulu.
Jsem přirozeně pod tlakem, protože musím vést tým, ale nevadí mi to, žiji s ním po celý život, je to jen nová výzva.
V zisk titulu si věříte, co vás k tomu vede?
Oba dva roky zpět jsem měl možnost řídit vynikající vůz, ale pak se přihodily různé věci. Při zpětném ohlédnutí jsem se však dopustil jen minima chyb.
Heikki Kovalainen bude váš týmový kolega. Při posledních testech v Jerezu byl ale rychlejší než vy, bylo to překvapení.
Víte, v testech dělá každý svoji práci, cílem není nejrychlejší kolo. Někdy pracujeme s různým nastavením, jindy na úplně odlišném programu. Badoer byl rychlejší než Massa, myslíte si, že ho uvidíme na startu místo Felipeho?
Bude u vás jezdec číslo 1 a 2 od prvního závodu nebo rozhodne jeho výsledek o tom, kdo bude jedničkou?
Jako vedoucí jezdec začnu já, protože mám více zkušeností, ale oba budeme mít stejné podmínky, o tom není pochyb. Ostatní ukáží až naše schopnosti.
Nový vůz bude představen na konci ledna, ale první testy budou už v polovině měsíce. Budete testovat R26? A pokud ano, není zkoušení nového R27 na konci měsíce až příliš pozdě?
Myslím si, že budou všichni překvapeni!
Foto: Renault F1 Team