Jak byste charakterizoval sezonu 2006?
Před sezonou jsme očekávali, že budeme bojovat o titul. Při testech jsme byli překvapeni naší rychlostí. V Bahrajnu jsme byli rychlí, ale nedařilo se nám na startu, další čtyři závody jsme byli konkurenceschopní, ale pak to šlo dolů, jak konkurence zlepšovala aerodynamiku a podle mého i motory. Později se situace otočila a Maďarsko bylo nejvýznamnější událostí sezony.
Byla situace o to těžší, že jste byl před sezonou takovým optimistou?
V každém případě to bylo těžké. Když vstupujete do sezony s tím, že máte na titul a pak sotva získáte nějaký ten bod, to je opravdu těžké. Uvědomili jsme si ale kde nejsme silní a pracovali na tom, v Německu jsme už byli zase konkurenceschopní. Dobré bylo, že jsme situaci obrátili, špatné bylo, že jsme nebyli v takové pozici už na startu sezony.
Co se změní přestupem k Bridgestone?
Myslím si, že bude mít Renault a McLaren těžší práci a bude je to stát více času. Oni měli hodně nedotáčivé vozy, my spíše neutrální, a to je cesta, po které jde Bridgestone. Vůbec se nebojím, víme co máme dělat. V minulosti jsme přestoupili od Bridgestone k Michelin, teď je to pouze obráceně.
Další top týmy mají nové piloty, bude to pro Hondu výhoda?
Určitě, McLaren má dva nové jezdce, Ferrari a Renault po jednom, bude to pro ně těžké. My však pokračujeme tam, kde jsme skončili, známe způsob práce uvnitř týmu a měli bychom být silní hned od úvodu sezony.
Jak rychle si podle vás zvyknou Kimi a Fernando na nové týmy?
Rychleji si myslím zvykne Kimi. Fernando potřebuje díky jeho stylu hodně nedotáčivý vůz, a takové nastavení se hledá obtížněji. On je ale velmi talentovaný a nastavení si nejde, je jen otázkou, kolik času na to bude potřebovat.
Foto: Honda Racing F1