V té době to byl patrně nejlepší evropsky okruh s tehdejšími 14 mílemi a 172 zatáčkami. Následně začaly snahy o zkrácení okruhu a vytvoření krátké verze. Zde hostovaly dvě Grand Prix Formule 1, po kterých byl díky komerčním potížím v roce 1986 okruh z kalendáře F1 vyřazen. Do kolotoče Formule 1 se vrátil o devět let později, tedy v roce 1995.
Této Grand Prix byl přisouzen trvalý přívlastek GP Evropy s výjimkou dvou let, kdy se zde jela GP Lucemburska.
Příští týden se zde uskuteční již 11 Grand Prix pro okruh a osmá v rámci Grand Prix Evropy.
Modifikace:
Ačkoli, hlavní úpravy proběhly před Grand Prix v roce 2002, poslední byly provedeny v poslední šikaně před cílem a také při výjezdu z Mercedes Areny. Celková délka tratě se prodloužila o tři metry, což činí dosavadních 5,148 kilometrů.
Nürburgring blízko Severní smyčky:
Dnešní okruh je více situovaný ke staré dráze, také lidově zvané „Severní oko“. Ta se může pochlubit úctihodnou vzdáleností 22,83 kilometrů a byla využívána pro závody GP F1 do sezony 1976, kdy se stala osudná havárie Nikimu Laudovi. Po této nehodě byla Grand Prix stažena z kalendáře hlavně díky nízké bezpečnosti.
Nürburgring během existence šampionátu Mistrovství světa vozů F1 hostoval evropskou, německou a lucemburskou Grand Prix. První Grand Prix Evropy se zde jela v roce 1984 a poslední Grand Prix Německa se na okruhu odjela v roce 1985. V roce 1997 a 1998 okruh hostoval evropskou Grand Prix. Celkově se zde tedy jelo 23 Grand Prix Německa, sedm Grand Prix Evropy a dvě Grand Prix Lucemburska.
Komerční sdělení