DISKUZE K ČLÁNKU Diskvalifikace byla pro Ferrari naprostým překvapením. Podle Hamiltona byla nelegálních aut spousta
Piloti se na tiskové konferenci v Mexiku vracejí k diskvalifikacím z minulého závodu v Austinu. Pro Ferrari šlo podle Charlese Leclerca o naprosté překvapení. Stejný trest obdržel Lewis Hamilton, podle kterého by pozávodní kontrolou neprošlo ani mnoho dalších vozů soupeřů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Diskvalifikace byla pro Ferrari naprostým překvapením. Podle Hamiltona byla nelegálních aut spousta
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
21:48 27.10.2023 95.80.230.XXX
vůbec netušíš o kolik to ohobloval kdokoliv jiný, čili nemáš referenci, leclerk byl 0,1 mm pod limitem v jednom z 5 měřených bodů, jakou tloušťku měla ta jeho deska v jiných bodech netušíme. Ano, hamilton a nejspíš i russel byl pod limitem, který jim nejspíš nějakou drobnou výhodu přinést mohl, ale nemusel, protože nemáš srovnání se stavem desky zbytku pole. Jen bylo zveřejněno, že red bull prošel a za mě podvádí a u mcl není žádná relevantní informace. Nevím s čím to chceš srovnávat.
Já nehodlám rozporovat tu diskvalifikaci, protože je to zkrátka jasně dané pravidlo, které nebylo dodrženo, ale byly kontrolovány pouze 4 vozy...
Já nehodlám rozporovat tu diskvalifikaci, protože je to zkrátka jasně dané pravidlo, které nebylo dodrženo, ale byly kontrolovány pouze 4 vozy...
GRAHAM
19:32 27.10.2023 109.81.115.XXX
Ty by ses nedivil kdyby je to zpomalilo že .
Když jezdíš v průměru celé tratě níže, prostě monopost funguje lépe, pročpak asi to pravidlo máme že. Že to nikomu nic nedá je nesmysl....podstatné je, o kolik mohli jezdit níže a taky je potřeba napsat o kolik ohoblovali.
Tuším Ferrari s tím mělo problém už v Rakousku.
Samozřejmě je to i o bezpečnosti, aby to s piloty neházelo.
Když jezdíš v průměru celé tratě níže, prostě monopost funguje lépe, pročpak asi to pravidlo máme že. Že to nikomu nic nedá je nesmysl....podstatné je, o kolik mohli jezdit níže a taky je potřeba napsat o kolik ohoblovali.
Tuším Ferrari s tím mělo problém už v Rakousku.
Samozřejmě je to i o bezpečnosti, aby to s piloty neházelo.
jumpman
17:47 27.10.2023 95.80.230.XXX
tak já četl, že to bylo 0,1 mm pod limit a jen v jednom z referenčních bodů, to nedá nikomu nic. Hamilton to měl nejspíš otřískané o dost víc, protože o stavu jeho desky jsem nikde neviděl ani zmínku, ale myslet si, že jim to přineslo nějakou výhodu je asi trošku mimo...
Fanda.LH
14:09 27.10.2023 85.162.8.XXX
Je to myšleno v nadsázce "nelegální"... Byla "nelegální" v tomto setupu, protože příliš opotořebovávala tu desku, což se prokázalo po závodě...
Ta deska slouží jen jako nastroj měření jak moc to auto škrtá o podlahu... Že se nastavil limit na délku závodu není podstatné... Zkrátka to znamená, že škrtalo víc než mělo...
Koukám se na to z pohledu dodržení "smyslu" pravidel, nikoli z pohledu splnění podmínek testu...
Ta deska slouží jen jako nastroj měření jak moc to auto škrtá o podlahu... Že se nastavil limit na délku závodu není podstatné... Zkrátka to znamená, že škrtalo víc než mělo...
Koukám se na to z pohledu dodržení "smyslu" pravidel, nikoli z pohledu splnění podmínek testu...
Fanda.LH
13:06 27.10.2023 85.162.8.XXX
Jistou logiku to dává, pokud to auto nebylo legální v neděli, tak nebylo legální ani v sobotu, když nemohli měnit nastavení... Tohle pravidlo by tu mělo být z důvodu bezpečnosti, aby se omezilo škrtání o vozovku... Měření na desce je jen metodika, jak to vyhodnotit... Ale není to tak, že nebezpečné je to až potom co obrousíš o tolik a tolik mm...
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek