DISKUZE K ČLÁNKU Diskvalifikace byla pro Ferrari naprostým překvapením. Podle Hamiltona byla nelegálních aut spousta

Piloti se na tiskové konferenci v Mexiku vracejí k diskvalifikacím z minulého závodu v Austinu. Pro Ferrari šlo podle Charlese Leclerca o naprosté překvapení. Stejný trest obdržel Lewis Hamilton, podle kterého by pozávodní kontrolou neprošlo ani mnoho dalších vozů soupeřů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Diskvalifikace byla pro Ferrari naprostým překvapením. Podle Hamiltona byla nelegálních aut spousta

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 28.10.2023 08:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2023 11:24
Vždycky když někoho nezkontrolují, tak z toho… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2023 12:25
Mohli díky tomu mít auto níže. Což byla výhoda 0… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2023 13:18
neřekl bych, že ta auta byla nelegální. příliš se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
ten referenční bod je ovšem titanový... podívej se na nějakou fotku, bylo jich zveřejněno poměrně hodně

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Pepa král mluvil o laminátu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
To pravidlo je kvůli bezpečnosti... Upřímně nevěřím, že na tomhle něco vyděláš, to bude spíš detail...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
vůbec netušíš o kolik to ohobloval kdokoliv jiný, čili nemáš referenci, leclerk byl 0,1 mm pod limitem v jednom z 5 měřených bodů, jakou tloušťku měla ta jeho deska v jiných bodech netušíme. Ano, hamilton a nejspíš i russel byl pod limitem, který jim nejspíš nějakou drobnou výhodu přinést mohl, ale nemusel, protože nemáš srovnání se stavem desky zbytku pole. Jen bylo zveřejněno, že red bull prošel a za mě podvádí a u mcl není žádná relevantní informace. Nevím s čím to chceš srovnávat.
Já nehodlám rozporovat tu diskvalifikaci, protože je to zkrátka jasně dané pravidlo, které nebylo dodrženo, ale byly kontrolovány pouze 4 vozy...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.115.XXX
Tak teď říkali v TV že o dva mm je možnost ohoblovat.... to jest 10% a oni to překročili. Vysvětlili to tam slušně, včetně zvyšené výkonosti.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
ne, ohoblovali to 0,1 mm pod limit, takže o ten 1 mm to mohli mít ohoblované všichni, stejně tak red bull, který ovšem tuto desku prohýbá, takže referenční body nejsou nejníž...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.115.XXX
Měřené části prkna jsou vyrobeny z titanu. 12

A ohoblovali to 1,05 mm.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.115.XXX
Ty by ses nedivil kdyby je to zpomalilo že . 12
Když jezdíš v průměru celé tratě níže, prostě monopost funguje lépe, pročpak asi to pravidlo máme že. Že to nikomu nic nedá je nesmysl....podstatné je, o kolik mohli jezdit níže a taky je potřeba napsat o kolik ohoblovali.
Tuším Ferrari s tím mělo problém už v Rakousku.

Samozřejmě je to i o bezpečnosti, aby to s piloty neházelo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
to mohl být i jeden špatný přejezd obrubníku, zvlášť v leclerkově případu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
tak já četl, že to bylo 0,1 mm pod limit a jen v jednom z referenčních bodů, to nedá nikomu nic. Hamilton to měl nejspíš otřískané o dost víc, protože o stavu jeho desky jsem nikde neviděl ani zmínku, ale myslet si, že jim to přineslo nějakou výhodu je asi trošku mimo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.115.XXX
Někde sem to četl na mobilu, zkusím najít....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.115.XXX
MexicanGP race pace simulation prediction is:

Red Bull
Mercedes +0,1
McLaren +0,2
Ferrari +0,2
Alpine +0,4
Alpha Tauri +0,6
Alfa Romeo +0,6
Aston Martin +0,7
Haas +1
Williams +1,1

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
To je ale jak s uchem, co se utrhne... To, že se utrhne až po nějaké době, neznamená, že to nenamáháš přes míru...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Je to myšleno v nadsázce "nelegální"... Byla "nelegální" v tomto setupu, protože příliš opotořebovávala tu desku, což se prokázalo po závodě...

Ta deska slouží jen jako nastroj měření jak moc to auto škrtá o podlahu... Že se nastavil limit na délku závodu není podstatné... Zkrátka to znamená, že škrtalo víc než mělo...

Koukám se na to z pohledu dodržení "smyslu" pravidel, nikoli z pohledu splnění podmínek testu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
neřekl bych, že ta auta byla nelegální. příliš se jim opotřebovala jedna součástka a to nad povolený limit. toť celé. auta, jako taková byla v pořádku. obzvláště pro sprint, který se jede s lehčími vozy a na méně kol.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
to je naprostá hloupost. pokud po závodě byly ty dva vozy těsně nad možným opotřebením, museli být po sprintu s velkou rezervou v normě - méně kol, lehčí vozy... to opotřebení se načítá. to nenastane v jednom kole.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Jistou logiku to dává, pokud to auto nebylo legální v neděli, tak nebylo legální ani v sobotu, když nemohli měnit nastavení... Tohle pravidlo by tu mělo být z důvodu bezpečnosti, aby se omezilo škrtání o vozovku... Měření na desce je jen metodika, jak to vyhodnotit... Ale není to tak, že nebezpečné je to až potom co obrousíš o tolik a tolik mm...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
0,2 - 0,3 by bylo strašně, to by mě zajímalo z čeho tohle čerpáš...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.115.XXX
jakoby moc to nebylo, myslím dost podobné. Ale tyhle čísla jsem četl...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
U Leclerca psali , že to dělalo 0,1mmm tak to měl na hraně a jak moc z toho těžil , no něco asi jo. Jak moc nevyhovoval Ham , to nevím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama