DISKUZE K ČLÁNKU Diskvalifikace byla pro Ferrari naprostým překvapením. Podle Hamiltona byla nelegálních aut spousta

Piloti se na tiskové konferenci v Mexiku vracejí k diskvalifikacím z minulého závodu v Austinu. Pro Ferrari šlo podle Charlese Leclerca o naprosté překvapení. Stejný trest obdržel Lewis Hamilton, podle kterého by pozávodní kontrolou neprošlo ani mnoho dalších vozů soupeřů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Diskvalifikace byla pro Ferrari naprostým překvapením. Podle Hamiltona byla nelegálních aut spousta

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 28.10.2023 08:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2023 11:24
Vždycky když někoho nezkontrolují, tak z toho… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2023 12:25
Mohli díky tomu mít auto níže. Což byla výhoda 0… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2023 13:18
neřekl bych, že ta auta byla nelegální. příliš se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    MexicanGP race pace simulation prediction is:

    Red Bull
    Mercedes +0,1
    McLaren +0,2
    Ferrari +0,2
    Alpine +0,4
    Alpha Tauri +0,6
    Alfa Romeo +0,6
    Aston Martin +0,7
    Haas +1
    Williams +1,1

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Tak jeden ze spolehlivých zdrojů, které by LH mohl mít, tak je na druhé straně garáže... 18

    Jedna z věcí, která mě na tom naštvala je, že díky tomu, že se nekontrolovali kolegové, tak to nahrálo Ferrari v souboji PK... Vezmeš na kontrolu lepšího jezdce z jednoho týmu, horšího jezdce z druhého týmu... Rázem je ze zisku ztráta a naopak...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.115.XXX
      Vždycky když někoho nezkontrolují, tak z toho může těžit. Apropo, škrtli jim body za sprinty ?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Podle všeho ne...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        A proč by jim škrtali body za sprint ??? Někdo jim měřil desky po sprintu a zjistil , že porušují předpisy??

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.115.XXX
          Mohli díky tomu mít auto níže. Což byla výhoda 0,2-0,3 sec, kolo. Ale pokud se nebere se závodem jako celek, tak je logické, že nešktrli, bó nic neporušili, v tomto případě. To je pravda. Obětovali nevědomky však závod.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • badys

            badys

            46.13.68.XXX
            U Leclerca psali , že to dělalo 0,1mmm tak to měl na hraně a jak moc z toho těžil , no něco asi jo. Jak moc nevyhovoval Ham , to nevím.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.115.XXX
              jakoby moc to nebylo, myslím dost podobné. Ale tyhle čísla jsem četl...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                95.80.230.XXX
                tak já četl, že to bylo 0,1 mm pod limit a jen v jednom z referenčních bodů, to nedá nikomu nic. Hamilton to měl nejspíš otřískané o dost víc, protože o stavu jeho desky jsem nikde neviděl ani zmínku, ale myslet si, že jim to přineslo nějakou výhodu je asi trošku mimo...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.115.XXX
                  Ty by ses nedivil kdyby je to zpomalilo že . 12
                  Když jezdíš v průměru celé tratě níže, prostě monopost funguje lépe, pročpak asi to pravidlo máme že. Že to nikomu nic nedá je nesmysl....podstatné je, o kolik mohli jezdit níže a taky je potřeba napsat o kolik ohoblovali.
                  Tuším Ferrari s tím mělo problém už v Rakousku.

                  Samozřejmě je to i o bezpečnosti, aby to s piloty neházelo.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    83.240.60.XXX
                    To pravidlo je kvůli bezpečnosti... Upřímně nevěřím, že na tomhle něco vyděláš, to bude spíš detail...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            0,2 - 0,3 by bylo strašně, to by mě zajímalo z čeho tohle čerpáš...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            to je naprostá hloupost. pokud po závodě byly ty dva vozy těsně nad možným opotřebením, museli být po sprintu s velkou rezervou v normě - méně kol, lehčí vozy... to opotřebení se načítá. to nenastane v jednom kole.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              To je ale jak s uchem, co se utrhne... To, že se utrhne až po nějaké době, neznamená, že to nenamáháš přes míru...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Jistou logiku to dává, pokud to auto nebylo legální v neděli, tak nebylo legální ani v sobotu, když nemohli měnit nastavení... Tohle pravidlo by tu mělo být z důvodu bezpečnosti, aby se omezilo škrtání o vozovku... Měření na desce je jen metodika, jak to vyhodnotit... Ale není to tak, že nebezpečné je to až potom co obrousíš o tolik a tolik mm...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            neřekl bych, že ta auta byla nelegální. příliš se jim opotřebovala jedna součástka a to nad povolený limit. toť celé. auta, jako taková byla v pořádku. obzvláště pro sprint, který se jede s lehčími vozy a na méně kol.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Je to myšleno v nadsázce "nelegální"... Byla "nelegální" v tomto setupu, protože příliš opotořebovávala tu desku, což se prokázalo po závodě...

              Ta deska slouží jen jako nastroj měření jak moc to auto škrtá o podlahu... Že se nastavil limit na délku závodu není podstatné... Zkrátka to znamená, že škrtalo víc než mělo...

              Koukám se na to z pohledu dodržení "smyslu" pravidel, nikoli z pohledu splnění podmínek testu...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama