DISKUZE K ČLÁNKU Diskvalifikace byla pro Ferrari naprostým překvapením. Podle Hamiltona byla nelegálních aut spousta

Piloti se na tiskové konferenci v Mexiku vracejí k diskvalifikacím z minulého závodu v Austinu. Pro Ferrari šlo podle Charlese Leclerca o naprosté překvapení. Stejný trest obdržel Lewis Hamilton, podle kterého by pozávodní kontrolou neprošlo ani mnoho dalších vozů soupeřů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Diskvalifikace byla pro Ferrari naprostým překvapením. Podle Hamiltona byla nelegálních aut spousta

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 28.10.2023 08:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2023 11:24
Vždycky když někoho nezkontrolují, tak z toho… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2023 12:25
Mohli díky tomu mít auto níže. Což byla výhoda 0… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2023 13:18
neřekl bych, že ta auta byla nelegální. příliš se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    MexicanGP race pace simulation prediction is:

    Red Bull
    Mercedes +0,1
    McLaren +0,2
    Ferrari +0,2
    Alpine +0,4
    Alpha Tauri +0,6
    Alfa Romeo +0,6
    Aston Martin +0,7
    Haas +1
    Williams +1,1

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Tak jeden ze spolehlivých zdrojů, které by LH mohl mít, tak je na druhé straně garáže... 18

    Jedna z věcí, která mě na tom naštvala je, že díky tomu, že se nekontrolovali kolegové, tak to nahrálo Ferrari v souboji PK... Vezmeš na kontrolu lepšího jezdce z jednoho týmu, horšího jezdce z druhého týmu... Rázem je ze zisku ztráta a naopak...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.115.XXX
      Vždycky když někoho nezkontrolují, tak z toho může těžit. Apropo, škrtli jim body za sprinty ?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Podle všeho ne...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        A proč by jim škrtali body za sprint ??? Někdo jim měřil desky po sprintu a zjistil , že porušují předpisy??

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.115.XXX
          Mohli díky tomu mít auto níže. Což byla výhoda 0,2-0,3 sec, kolo. Ale pokud se nebere se závodem jako celek, tak je logické, že nešktrli, bó nic neporušili, v tomto případě. To je pravda. Obětovali nevědomky však závod.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • badys

            badys

            46.13.68.XXX
            U Leclerca psali , že to dělalo 0,1mmm tak to měl na hraně a jak moc z toho těžil , no něco asi jo. Jak moc nevyhovoval Ham , to nevím.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.115.XXX
              jakoby moc to nebylo, myslím dost podobné. Ale tyhle čísla jsem četl...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                95.80.230.XXX
                tak já četl, že to bylo 0,1 mm pod limit a jen v jednom z referenčních bodů, to nedá nikomu nic. Hamilton to měl nejspíš otřískané o dost víc, protože o stavu jeho desky jsem nikde neviděl ani zmínku, ale myslet si, že jim to přineslo nějakou výhodu je asi trošku mimo...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.115.XXX
                  Ty by ses nedivil kdyby je to zpomalilo že . 12
                  Když jezdíš v průměru celé tratě níže, prostě monopost funguje lépe, pročpak asi to pravidlo máme že. Že to nikomu nic nedá je nesmysl....podstatné je, o kolik mohli jezdit níže a taky je potřeba napsat o kolik ohoblovali.
                  Tuším Ferrari s tím mělo problém už v Rakousku.

                  Samozřejmě je to i o bezpečnosti, aby to s piloty neházelo.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    83.240.60.XXX
                    To pravidlo je kvůli bezpečnosti... Upřímně nevěřím, že na tomhle něco vyděláš, to bude spíš detail...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            0,2 - 0,3 by bylo strašně, to by mě zajímalo z čeho tohle čerpáš...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            to je naprostá hloupost. pokud po závodě byly ty dva vozy těsně nad možným opotřebením, museli být po sprintu s velkou rezervou v normě - méně kol, lehčí vozy... to opotřebení se načítá. to nenastane v jednom kole.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              To je ale jak s uchem, co se utrhne... To, že se utrhne až po nějaké době, neznamená, že to nenamáháš přes míru...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Jistou logiku to dává, pokud to auto nebylo legální v neděli, tak nebylo legální ani v sobotu, když nemohli měnit nastavení... Tohle pravidlo by tu mělo být z důvodu bezpečnosti, aby se omezilo škrtání o vozovku... Měření na desce je jen metodika, jak to vyhodnotit... Ale není to tak, že nebezpečné je to až potom co obrousíš o tolik a tolik mm...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            neřekl bych, že ta auta byla nelegální. příliš se jim opotřebovala jedna součástka a to nad povolený limit. toť celé. auta, jako taková byla v pořádku. obzvláště pro sprint, který se jede s lehčími vozy a na méně kol.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Je to myšleno v nadsázce "nelegální"... Byla "nelegální" v tomto setupu, protože příliš opotořebovávala tu desku, což se prokázalo po závodě...

              Ta deska slouží jen jako nastroj měření jak moc to auto škrtá o podlahu... Že se nastavil limit na délku závodu není podstatné... Zkrátka to znamená, že škrtalo víc než mělo...

              Koukám se na to z pohledu dodržení "smyslu" pravidel, nikoli z pohledu splnění podmínek testu...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama