DISKUZE K ČLÁNKU Vasseur odmítá podpořit rozšíření pole F1 o další tým

Kolem možného vstupu jedenáctého týmu do arény F1 se už napsalo opravdu hodně. Zvláště když za ním stojí ikonická motoristická rodina reprezentovaná piloty F1 Mariem a Michaelem Andrettiovými. Jenže někdy ani zvučné jméno není zárukou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vasseur odmítá podpořit rozšíření pole F1 o další tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 07.07.2023 20:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 06.07.2023 21:40
Ať se na mne nikdo nezlobí, ale kdyby byla FIA… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 07.07.2023 10:41
ano, takových týmů, které se potloukaly na konci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Dělají společný byznys, jsou tak trochu něco jako akcionáři...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
Já to taky nechápu, kde týmy vzala pravomoc rozhodovat o přijetí/nepřijetí nováčka. Mají stavovené regule, co musí nováček splnit a pokud splní, tak by měl dostat licenci... Ne že si někdo bude strachy dělat do kalhot, že by náhodou nedosáhl na nějaký dolar...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
a budou se jezdit společné závody F1, F2, historiků... no, to nejsou pěkné vyhlídky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Tyhle řeči se nikdy nepotvrdily...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Stejně v budoucnu ty Formule 1 budou o ničem. Jak uvedl Verstappen, tak pro ovládání a závodění jsou nejlepší atmosféry osmiválce, v předu menší kola a podstatně nižší hmotnost. Kdo jiný než Max to může lépe vyhodnotit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Nejde nutně o dělení peněz ve smyslu, za účast dostaneš x mil... Jde o to, že každý tým bojuje o pozornost o sponzory, klidně i platící jezdce popř. nové bohaté majitele...

Když budeš mít ve městě 1 stánek se zmrzlinou, tak to bude jiné než když tam budou 2, 3 (Zeptej se toho 1. stánkaře, zda by to těm dalším povolil nebo ne)... O tohle jde. Stali se členy exkluzivní klubu, mnozí v době, kdy to nebylo zdaleka tak výhodné a teď nechtějí znehodnotit svoji investici...

Další ale věcí je, že F1 je extrémně velká investice a pokud chceš aby někdo investoval / riskoval, tak nemůžeš očekávat, že od tebe nebude chtít žádné záruky... Ty si teď vybírají svoji daň, když brání vstupu ostatním...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Aby to nedopadlo tak, že budou tak dlouho povýšeně rozhodovat, koho vezmou, až v případě nijak hypotetického úbytku už nebude odkud brát.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Tuhle "divokou" éru ukončil před sezónou 1979 Jean Marie Balestre. Do jisté míry to dávalo smysl, protože příležitostní piloti byli časovanou bombou. Ale třeba na konci osmdesátek jsme měli v F1 dvacet týmů a čtyřicet pilotů. Půjde-li to takhle dál, tak za chvíli skončíme jako ve WRC.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
ano, takových týmů, které se potloukaly na konci startovního pole bylo v historii F1 neskutečná spousta. konec konců, někdo poslední být musí, že ano 04. ale o tom to až tak není. podle mého by měly být jasně dané podmínky pro účast a pokud je někdo, naprosto kdokoliv, splní, má mít možnost se postavit k tréninkům, ke kvalifikaci a pokud se kvalifikuje, tak i k závodu. to, že si současné týmy hrají na majitele a organizátora F1 a snaží se rozhodovat o tom, koho přijmout a koho odmítnout ( logicky odmítnou kohokoliv ) je pro mne zcela nepřijatelné, i když ze strany týmů jakkoliv rozumově zdůvodnitelné.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Nový tým má nárok na peníze od promotéra až po třech sezónách, a pak stejně jen dle své vykonnosti. Tedy jinak řečeno, první tři sezony nedostane nic, a pak pokud bude poslední, tak jen drobné (do 10 milionů). 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

172.225.41.XXX
@Tom11 A to ja zas ne. Pokud se prida tym, ktery tam treba vykonnostne jednoduse nepatri, proc je v F1? A bohuzel, par takovych uz bylo.
To deleni penez chapu, jsou stropy, nejaky tymy na nej ani nedosahnou a ted by mely dostat dostat jeste min. Ale ty velke tymy porad budou tesne pod stropem, to povede jen k jeste vetsim rozdilum mezi tymy. Takze svym zpusobem chapu tu opatrnost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
Ať se na mne nikdo nezlobí, ale kdyby byla FIA silná, tak se nebude nikoho ptát. Taková FIFA taky určí počet účastníků MS a hotovo.

Zrovna včera dávali na Sport5 sestřihy sezon 1974 a 1975. To byla paráda, návrat do mládí! Ta rozmanitost, těch týmů, klidně i "místních", pronajaté monoposty... proti tomu je dnešek nuda, nuda, šeď, šeď.
Budu rád ta každý nový tým.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama