DISKUZE K ČLÁNKU Vasseur odmítá podpořit rozšíření pole F1 o další tým
Kolem možného vstupu jedenáctého týmu do arény F1 se už napsalo opravdu hodně. Zvláště když za ním stojí ikonická motoristická rodina reprezentovaná piloty F1 Mariem a Michaelem Andrettiovými. Jenže někdy ani zvučné jméno není zárukou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vasseur odmítá podpořit rozšíření pole F1 o další tým
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
15:44 07.07.2023 95.80.230.XXX
Já to taky nechápu, kde týmy vzala pravomoc rozhodovat o přijetí/nepřijetí nováčka. Mají stavovené regule, co musí nováček splnit a pokud splní, tak by měl dostat licenci... Ne že si někdo bude strachy dělat do kalhot, že by náhodou nedosáhl na nějaký dolar...
SergioPÉREZ
13:05 07.07.2023 78.108.157.XXX
Stejně v budoucnu ty Formule 1 budou o ničem. Jak uvedl Verstappen, tak pro ovládání a závodění jsou nejlepší atmosféry osmiválce, v předu menší kola a podstatně nižší hmotnost. Kdo jiný než Max to může lépe vyhodnotit.
Fanda.LH
12:02 07.07.2023 83.240.62.XXX
Nejde nutně o dělení peněz ve smyslu, za účast dostaneš x mil... Jde o to, že každý tým bojuje o pozornost o sponzory, klidně i platící jezdce popř. nové bohaté majitele...
Když budeš mít ve městě 1 stánek se zmrzlinou, tak to bude jiné než když tam budou 2, 3 (Zeptej se toho 1. stánkaře, zda by to těm dalším povolil nebo ne)... O tohle jde. Stali se členy exkluzivní klubu, mnozí v době, kdy to nebylo zdaleka tak výhodné a teď nechtějí znehodnotit svoji investici...
Další ale věcí je, že F1 je extrémně velká investice a pokud chceš aby někdo investoval / riskoval, tak nemůžeš očekávat, že od tebe nebude chtít žádné záruky... Ty si teď vybírají svoji daň, když brání vstupu ostatním...
Když budeš mít ve městě 1 stánek se zmrzlinou, tak to bude jiné než když tam budou 2, 3 (Zeptej se toho 1. stánkaře, zda by to těm dalším povolil nebo ne)... O tohle jde. Stali se členy exkluzivní klubu, mnozí v době, kdy to nebylo zdaleka tak výhodné a teď nechtějí znehodnotit svoji investici...
Další ale věcí je, že F1 je extrémně velká investice a pokud chceš aby někdo investoval / riskoval, tak nemůžeš očekávat, že od tebe nebude chtít žádné záruky... Ty si teď vybírají svoji daň, když brání vstupu ostatním...
RoBertino
11:35 07.07.2023 185.63.97.XXX
Tuhle "divokou" éru ukončil před sezónou 1979 Jean Marie Balestre. Do jisté míry to dávalo smysl, protože příležitostní piloti byli časovanou bombou. Ale třeba na konci osmdesátek jsme měli v F1 dvacet týmů a čtyřicet pilotů. Půjde-li to takhle dál, tak za chvíli skončíme jako ve WRC.
tom11
10:41 07.07.2023 77.48.94.XXX
ano, takových týmů, které se potloukaly na konci startovního pole bylo v historii F1 neskutečná spousta. konec konců, někdo poslední být musí, že ano . ale o tom to až tak není. podle mého by měly být jasně dané podmínky pro účast a pokud je někdo, naprosto kdokoliv, splní, má mít možnost se postavit k tréninkům, ke kvalifikaci a pokud se kvalifikuje, tak i k závodu. to, že si současné týmy hrají na majitele a organizátora F1 a snaží se rozhodovat o tom, koho přijmout a koho odmítnout ( logicky odmítnou kohokoliv ) je pro mne zcela nepřijatelné, i když ze strany týmů jakkoliv rozumově zdůvodnitelné.
airwar1939
10:09 07.07.2023 176.74.150.XXX
Nový tým má nárok na peníze od promotéra až po třech sezónách, a pak stejně jen dle své vykonnosti. Tedy jinak řečeno, první tři sezony nedostane nic, a pak pokud bude poslední, tak jen drobné (do 10 milionů).
dannak
08:47 07.07.2023 172.225.41.XXX
@Tom11 A to ja zas ne. Pokud se prida tym, ktery tam treba vykonnostne jednoduse nepatri, proc je v F1? A bohuzel, par takovych uz bylo.
To deleni penez chapu, jsou stropy, nejaky tymy na nej ani nedosahnou a ted by mely dostat dostat jeste min. Ale ty velke tymy porad budou tesne pod stropem, to povede jen k jeste vetsim rozdilum mezi tymy. Takze svym zpusobem chapu tu opatrnost.
To deleni penez chapu, jsou stropy, nejaky tymy na nej ani nedosahnou a ted by mely dostat dostat jeste min. Ale ty velke tymy porad budou tesne pod stropem, to povede jen k jeste vetsim rozdilum mezi tymy. Takze svym zpusobem chapu tu opatrnost.
tom11
21:40 06.07.2023 194.212.104.XXX
Ať se na mne nikdo nezlobí, ale kdyby byla FIA silná, tak se nebude nikoho ptát. Taková FIFA taky určí počet účastníků MS a hotovo.
Zrovna včera dávali na Sport5 sestřihy sezon 1974 a 1975. To byla paráda, návrat do mládí! Ta rozmanitost, těch týmů, klidně i "místních", pronajaté monoposty... proti tomu je dnešek nuda, nuda, šeď, šeď.
Budu rád ta každý nový tým.
Zrovna včera dávali na Sport5 sestřihy sezon 1974 a 1975. To byla paráda, návrat do mládí! Ta rozmanitost, těch týmů, klidně i "místních", pronajaté monoposty... proti tomu je dnešek nuda, nuda, šeď, šeď.
Budu rád ta každý nový tým.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek