DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen a Marko reagují na Russellovu výtku, že Red Bull svou formu stále tají

Red Bull předvedl v úvodní části sezóny 2023 dominantní výkony, přesto pilot Mercedesu George Russell tvrdí, že stále ještě neukázal svou plnou rychlost, aby FIA nějak nezasáhla. Co na to lídr šampionátu Max Verstappen a odborný poradce týmu Helmut Marko?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen a Marko reagují na Russellovu výtku, že Red Bull svou formu stále tají

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 08.04.2023 22:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» h22 (Hlasovalo 8 lidí) 06.04.2023 10:12
Ono je vidět, že dospěl a jezdí víc hlavou, viz i… »
» h22 (Hlasovalo 7 lidí) 06.04.2023 10:58
Nehodnotil jsem jeho poslední manévr (ano, byl ok… »
» Neurotic (Hlasovali 5 lidé) 06.04.2023 09:24
Já si nemyslím, že Max je schopen nějaký výkon… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Podle výsledků předposledního závodu se dá usuzovat že Redbull možná má rezervu, ale není to vteřina na kolo. Kromě toho ani ostatní nejedou celej závod na 100 %...třeba Haas se nepotřebuje poměřovat s Redbullem...ten závodí o místa která jsou reálná...takže když bude v pořadí závodu hned za Redbullem bude si hlídat svého přímého soupeře za svými zády...a taky nepojede když nebude muset na 100 % jen proto aby závodil s Redbullem.

    Mercedes i ostatní by si neměli vybíjet frustraci těmito spekulacemi...proč ne riskují např. se strategií? Můžou se snažit využít toho...kde jsou na tom na startovní čáře stejně jako Redbull.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Necítím žádné vybíjení... Maximálně tak snahu o politický tlak, což je v F1 normální...

      Z posledního závodu nelze usuzovat nic, protože Australie je jedna z těch tratí, kde se nejedná klasický závodní okruh... Takže kde jinde, než tady by mohli potenciálně zaváhat ? I tak to měl Max pevně ve svých rukách...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Porovnání Red Bullu a Mercedesu:
      Bez DRS byl Red Bull rychlejší o 7 km/h.
      Jak oba monoposty jezdily s DRS, tak Red Bull byl rychlejší o 14 km/h.
      Pokud měl DRS jen Red Bull, tak byl rychlejší o 36 km/h.

      takže Jurasi Hamilton měl pravdu 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Není to tak dávno co stejně dominoval právě Hamilton a Mercedes...

        Ono proti roku 2014 (třeba) se taky hodně změnily technické předpisy co se životnosti komponent týče. Myslím že letos budou už hodně brzo startovní pole míchat penalizace. A ty se podle mě nevyhnou ani Redbullu.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Jenže ty penalizace nehrajou téměř žádnou roli ve světě SC a červených vlajek... A nezdá se, že by RB ně trpěl víc než Ferrari nebo Mercedes...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Mercedes rozhodně v té době ale neuměl takhle předjiždět. Naopak měl problémy, pokud nebyl na PP. Takže tvoje stejně není fakt stejně.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        78.80.232.XXX
        Ono je to těžké porovnávat, srovnámí by bylo snad možné kdyby se měřilo bez vlivu okolních vozů, ve stejnou dobu. Stačí se podívat na tradičně uveřejňované časy na kolo a maximální rychlosti v závodě. Tam jsou tedy opravdu podivná, nicméně naměřená čísla. Holt v závodě záleží na mnoha věcech, že.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Racek

      Racek

      78.80.232.XXX
      Co je to rezerva? Jak to myslí? Podívejte se třeba na kvalifikaci... náskok Verstapena byl asi tři desetiny, myslím... myslíte že si dovolil mít rezervu? To by bylo poněkud riskantní, ne? Ne ten vůz je prostě letos navržen tak, že se jeho vlasnosti a agregáty podařilo vzájemně vyladit tak, že má v závodě výraznou převahu. Samozřejmě, pokud vše funguje. A to zatím vychází, ale zrovna Perez na poruchu doplatil.. Ostatní vozy mají třeba dobré kvalifikace, třeba občas Ferrari či Mercedes, ba i Alonso, ale v závodě jsou vždy o něco slabší. Takže, je to nesmysl. Možná je za tím skutečně snaha Mercedesu potlačit některé prvky konstrukce, které se u RedBullu opravdu povedly. No, ústy Rusella, jistě...
      Ale uvidíme dál. On Mercedes má stálé stížnosti na soupeře tak nějak v genech, že...

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Jak to je přesně , ví jen Redbull. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    89.24.40.XXX
    Já si nemyslím, že Max je schopen nějaký výkon utajit, když tam není od toho aby byl až druhý 18

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      A kdo ho tlačí ? Peréz startoval z boxů... A minule startoval Max ze zadu...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • h22

      h22

      88.103.132.XXX
      Ono je vidět, že dospěl a jezdí víc hlavou, viz i to prohlášení. Takže tomu věřím, že rozhodně není vidět jeho maximální výkon a částečně i plný výkon Red Bullu. Bylo to hodně vidět i na startu a při opakovaných startech, už do toho nešel bezhlavě a se zatměním za každou cenu, a do Hamiltona, kterého má už přečteného a ví, že by to špatně dopadlo, protože Hamilton bývá prase, a přepustil mu s klidem pozici, jen aby odjel, protože už ví, že má závodní tempo a nemá smysl vypadnout v první zatáčce a je potřeba získávat body.

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        ty jsi dobře mimo - "že Hamilton bývá prase"! 18 18 18
        Byl to normální předjížděcí manévr, a speciálně v porovnáním s tím co předváděl za prasárny Max na Hama v 2021 je tohle čisté jak lilie! 20

        + 1 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • h22

          h22

          88.103.132.XXX
          Nehodnotil jsem jeho poslední manévr (ano, byl ok - byť Max říkal, že už to bylo lehce za hranou), ale Maxovu opatrnost. Nesrovnávám ani, kdo byl větší prase. Hamilton měl fakticky hodně situací, kdy došlo ke kolizi - Massa, Albon, Verstappen a nesl na tom vinu. Řekněme, že není největší prase, ale nemá velmi často dejme tomu správný odhad v podobných situacích, kdy se jde už na lokty, a nenechá tam s citem prostor tomu druhému a z poloviny tak zaviní kolizi. Max byl teď v jeho pozici z roku 2021 a ukázal, jak se kolizi vyhnout, když je druhý v první zatáčce agresivní.

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            ... stejně je zavádějící Hamíka takto nazvat - protože podle mě je jeden z nejčistších jezdců a speciálně z několikanásobných šampionů. Když ho porovnáme s takovým Schumim, Sennou nebo i Maxem, tak je proti nim čistým jezdcem. A ani nesouhlasím s tím že by neměl ham odhad, ten má velice dobrý - ale i on je jen člověk a občas udělá chybu - např. Albon v Brazílii nebo Alonso ve Spa .... no a ty kolize s Massou nebo Albonem v rakousku a taky s Maxem v Silverstone nebyly jednoznačně na Hamovi, tak to bylo i s přispěním toho druhého. Stejně jak s Maxem v Brazílii, kdy naopak převážně byl na vině Max, ale Ham tomu nepomohl že nechal málo místa ....

            + 0 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Omyl...situace v první zatáčce v Melbourne...pošty se obrátili...když měl Hamilton lepší auto...uhýbal Verstappenovi...a teď je to obráceně.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            88.103.237.XXX
            No srovnávat výkonnost Mercedesu vs RB v r.2021 a 2023 je velká odvaha.
            A Hamík určitě nejezdí jako Max 2021, tam se Max několikrát ani nevlezl vlastním autem na trať, oproti tomu Ham v Austrálii nechal kilometry místa! 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr Hloušek

              Petr Hloušek

              194.79.55.XXX
              ono to je taky o motivaci - Max v roce 2021 bojoval o první titul, jen vzpomeň jak jezdil Lewis když bojoval o první titul - moc rozdílů tam není

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama