DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen a Marko reagují na Russellovu výtku, že Red Bull svou formu stále tají

Red Bull předvedl v úvodní části sezóny 2023 dominantní výkony, přesto pilot Mercedesu George Russell tvrdí, že stále ještě neukázal svou plnou rychlost, aby FIA nějak nezasáhla. Co na to lídr šampionátu Max Verstappen a odborný poradce týmu Helmut Marko?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen a Marko reagují na Russellovu výtku, že Red Bull svou formu stále tají

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 08.04.2023 22:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» h22 (Hlasovalo 8 lidí) 06.04.2023 10:12
Ono je vidět, že dospěl a jezdí víc hlavou, viz i… »
» h22 (Hlasovalo 7 lidí) 06.04.2023 10:58
Nehodnotil jsem jeho poslední manévr (ano, byl ok… »
» Neurotic (Hlasovali 5 lidé) 06.04.2023 09:24
Já si nemyslím, že Max je schopen nějaký výkon… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Kaša

                Kaša

                88.103.237.XXX
                pořád se to nedá srovnat s Maxem 2012 .... ale na vině je i FIA, která mu ty prasárny dovolila, a skoro se dá říct podporovala.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    "Nemá to cenu snažit se získat půl sekundy na kolo a zničit své pneumatiky, protože nakonec nikdy nevíte, jestli nedojde na safety car či červené vlajky, jak tomu bylo dnes. Takže ano, není třeba to všechno riskovat," pokračuje Holanďan.

    Tohle je prostě bohužel to, o čem mluvím stále dokola... Zabili F1...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Já tedy nevím...ale kdy v minulosti bylo "chytré" jezdit na čele jeden nejrychlejší kolo za druhým a mít v cíli náskok víc jak minutu?
      Pamatuju si rok 1992 a Mansella...ten měl tehdy jasné dominantní Williams...a v některých závodech...speciálně doma na Silverstone jezdil tímhle stylem...ale jinak taky začal "používat hlavu" a když byl v čele nejezdil na úplných 100 %.
      F1 ničí nevyrovnanost týmu co se týče financí...to sice taky v minulosti bylo...ale ty nůžky nebyly tak otevřené. Kromě toho v minulosti byly týmy které disponovali vyššími rozpočty, ale neskupovavali nejlepší techniky. A taky současná hodně omezující technická pravidla ...není moc prostoru...a zas za hodně peněz se získávají desetiny...a tak ty nejnovější jsou stále o krok před tím zbytkem.
      Kromě toho si pamatuju, jak kdysi když někdo přišel s nějakým novým nápadem (technickým řešením)...ostatní ho okopírovali jediné až s autem na další sezónu. Teď ti co na to mají peníze prostě zaplatí a je to...
      Těch příčin proč je současná F1 v "krizi" je víc...
      I třeba v tom řízení závodů...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        blbost to co je problém současné F1 je rozpočtový strop. Je sice hezké, že dává jakoby šanci slabým týmům účastnit se boje o špici, ale realita je na hony vzdálena této myšlence a naopak, díky rozpočtovému stropu týmy, které reálně mají na to, aby se vývojem dotáhli na domonantní stáj to udělat nesmějí a dominantní stáj má svoji výhodu zafixovanou na několik sezon...

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Ne náhodou dominuji už víc jak 10 let dva týmy...a oba můžeme považovat za takové kde finance mají vlastně neomezené.

          Podle alespoň snaha o regulaci rozpočtu umožnila takovej Málek zázrak jako je AM.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            No jo...mobil...no...píšu blbosti 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            a když si člověk uvědomí, jakej "trest" red bull dostal za porušení toho slavného rozpočtového stropu a opět dominuje... no je vidět funkčnost tohoto řešení. Za mě by bylo mnohem efektivnější povolit použití mnohem víc díly od jiných týmů, aby se těm menším týmům zlevnil vývoj, ne že se zafixuje na několik let výhoda jednoho týmu...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Technika se šetřila vždycky, ale ne tímhle extrémní způsobem, kdy vlastně jezdci a týmy jsou neustále v očekávání restartu...

        Nevyrovnanost samozřejmě ničí F1... Problém je, že nevidíme pravý obrázek kvalit jednotlivých týmů, jezdců, vozů... Je to jakoby ve fotbal fotbale opakovaně resetovali skóre na 0:0... A týmy by pak neměli motivaci se hnát za vysokým vedením... Takže místo toho, aby Bayern rozdrtil Plzeň 5:0... Tak by dali na 1:0, následně by drželi míč, šetřili síly a betonovali... V 60tý minutě, by to z nějakého důvodu rozhodčí resetovali na 0:0... Tak by Bayern zabral a dal gól na 1:0... Takhle pořád dokola... Prostě deb*lita... Ale nakonci bys mohl říct, že Bayern vyhrál pouze 0:0 a že v 60tý minutě bylo ještě vyrovnáno...

        V současné době nevidíme, jak je ta nevyrovnanost velká + se rozprostírá přes x oblastí, že to nelze vyjádřit jen v čase na kolo...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama