DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen a Marko reagují na Russellovu výtku, že Red Bull svou formu stále tají

Red Bull předvedl v úvodní části sezóny 2023 dominantní výkony, přesto pilot Mercedesu George Russell tvrdí, že stále ještě neukázal svou plnou rychlost, aby FIA nějak nezasáhla. Co na to lídr šampionátu Max Verstappen a odborný poradce týmu Helmut Marko?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen a Marko reagují na Russellovu výtku, že Red Bull svou formu stále tají

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 08.04.2023 22:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» h22 (Hlasovalo 8 lidí) 06.04.2023 10:12
Ono je vidět, že dospěl a jezdí víc hlavou, viz i… »
» h22 (Hlasovalo 7 lidí) 06.04.2023 10:58
Nehodnotil jsem jeho poslední manévr (ano, byl ok… »
» Neurotic (Hlasovali 5 lidé) 06.04.2023 09:24
Já si nemyslím, že Max je schopen nějaký výkon… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Racek

Racek

78.80.232.XXX
Ono je to těžké porovnávat, srovnámí by bylo snad možné kdyby se měřilo bez vlivu okolních vozů, ve stejnou dobu. Stačí se podívat na tradičně uveřejňované časy na kolo a maximální rychlosti v závodě. Tam jsou tedy opravdu podivná, nicméně naměřená čísla. Holt v závodě záleží na mnoha věcech, že.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Mercedes rozhodně v té době ale neuměl takhle předjiždět. Naopak měl problémy, pokud nebyl na PP. Takže tvoje stejně není fakt stejně.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

88.103.237.XXX
pořád se to nedá srovnat s Maxem 2012 .... ale na vině je i FIA, která mu ty prasárny dovolila, a skoro se dá říct podporovala.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
ono to je taky o motivaci - Max v roce 2021 bojoval o první titul, jen vzpomeň jak jezdil Lewis když bojoval o první titul - moc rozdílů tam není

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Jenže ty penalizace nehrajou téměř žádnou roli ve světě SC a červených vlajek... A nezdá se, že by RB ně trpěl víc než Ferrari nebo Mercedes...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

88.103.237.XXX
No srovnávat výkonnost Mercedesu vs RB v r.2021 a 2023 je velká odvaha.
A Hamík určitě nejezdí jako Max 2021, tam se Max několikrát ani nevlezl vlastním autem na trať, oproti tomu Ham v Austrálii nechal kilometry místa! 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Racek

Racek

78.80.232.XXX
Co je to rezerva? Jak to myslí? Podívejte se třeba na kvalifikaci... náskok Verstapena byl asi tři desetiny, myslím... myslíte že si dovolil mít rezervu? To by bylo poněkud riskantní, ne? Ne ten vůz je prostě letos navržen tak, že se jeho vlasnosti a agregáty podařilo vzájemně vyladit tak, že má v závodě výraznou převahu. Samozřejmě, pokud vše funguje. A to zatím vychází, ale zrovna Perez na poruchu doplatil.. Ostatní vozy mají třeba dobré kvalifikace, třeba občas Ferrari či Mercedes, ba i Alonso, ale v závodě jsou vždy o něco slabší. Takže, je to nesmysl. Možná je za tím skutečně snaha Mercedesu potlačit některé prvky konstrukce, které se u RedBullu opravdu povedly. No, ústy Rusella, jistě...
Ale uvidíme dál. On Mercedes má stálé stížnosti na soupeře tak nějak v genech, že...

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

88.103.237.XXX
jj, hlavně že s tebou je diskuze na výši - uděláš hloupou hlášku ale vlastně nic jiného nenapíšeš, paráda! (pro tebe vysvětlení - toto byla ironie) 02 02 02

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
a když si člověk uvědomí, jakej "trest" red bull dostal za porušení toho slavného rozpočtového stropu a opět dominuje... no je vidět funkčnost tohoto řešení. Za mě by bylo mnohem efektivnější povolit použití mnohem víc díly od jiných týmů, aby se těm menším týmům zlevnil vývoj, ne že se zafixuje na několik let výhoda jednoho týmu...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
No jo...mobil...no...píšu blbosti 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Ne náhodou dominuji už víc jak 10 let dva týmy...a oba můžeme považovat za takové kde finance mají vlastně neomezené.

Podle alespoň snaha o regulaci rozpočtu umožnila takovej Málek zázrak jako je AM.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Není to tak dávno co stejně dominoval právě Hamilton a Mercedes...

Ono proti roku 2014 (třeba) se taky hodně změnily technické předpisy co se životnosti komponent týče. Myslím že letos budou už hodně brzo startovní pole míchat penalizace. A ty se podle mě nevyhnou ani Redbullu.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Porovnání Red Bullu a Mercedesu:
Bez DRS byl Red Bull rychlejší o 7 km/h.
Jak oba monoposty jezdily s DRS, tak Red Bull byl rychlejší o 14 km/h.
Pokud měl DRS jen Red Bull, tak byl rychlejší o 36 km/h.

takže Jurasi Hamilton měl pravdu 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Technika se šetřila vždycky, ale ne tímhle extrémní způsobem, kdy vlastně jezdci a týmy jsou neustále v očekávání restartu...

Nevyrovnanost samozřejmě ničí F1... Problém je, že nevidíme pravý obrázek kvalit jednotlivých týmů, jezdců, vozů... Je to jakoby ve fotbal fotbale opakovaně resetovali skóre na 0:0... A týmy by pak neměli motivaci se hnát za vysokým vedením... Takže místo toho, aby Bayern rozdrtil Plzeň 5:0... Tak by dali na 1:0, následně by drželi míč, šetřili síly a betonovali... V 60tý minutě, by to z nějakého důvodu rozhodčí resetovali na 0:0... Tak by Bayern zabral a dal gól na 1:0... Takhle pořád dokola... Prostě deb*lita... Ale nakonci bys mohl říct, že Bayern vyhrál pouze 0:0 a že v 60tý minutě bylo ještě vyrovnáno...

V současné době nevidíme, jak je ta nevyrovnanost velká + se rozprostírá přes x oblastí, že to nelze vyjádřit jen v čase na kolo...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Necítím žádné vybíjení... Maximálně tak snahu o politický tlak, což je v F1 normální...

Z posledního závodu nelze usuzovat nic, protože Australie je jedna z těch tratí, kde se nejedná klasický závodní okruh... Takže kde jinde, než tady by mohli potenciálně zaváhat ? I tak to měl Max pevně ve svých rukách...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
blbost to co je problém současné F1 je rozpočtový strop. Je sice hezké, že dává jakoby šanci slabým týmům účastnit se boje o špici, ale realita je na hony vzdálena této myšlence a naopak, díky rozpočtovému stropu týmy, které reálně mají na to, aby se vývojem dotáhli na domonantní stáj to udělat nesmějí a dominantní stáj má svoji výhodu zafixovanou na několik sezon...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Omyl...situace v první zatáčce v Melbourne...pošty se obrátili...když měl Hamilton lepší auto...uhýbal Verstappenovi...a teď je to obráceně.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Podle výsledků předposledního závodu se dá usuzovat že Redbull možná má rezervu, ale není to vteřina na kolo. Kromě toho ani ostatní nejedou celej závod na 100 %...třeba Haas se nepotřebuje poměřovat s Redbullem...ten závodí o místa která jsou reálná...takže když bude v pořadí závodu hned za Redbullem bude si hlídat svého přímého soupeře za svými zády...a taky nepojede když nebude muset na 100 % jen proto aby závodil s Redbullem.

Mercedes i ostatní by si neměli vybíjet frustraci těmito spekulacemi...proč ne riskují např. se strategií? Můžou se snažit využít toho...kde jsou na tom na startovní čáře stejně jako Redbull.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Já tedy nevím...ale kdy v minulosti bylo "chytré" jezdit na čele jeden nejrychlejší kolo za druhým a mít v cíli náskok víc jak minutu?
Pamatuju si rok 1992 a Mansella...ten měl tehdy jasné dominantní Williams...a v některých závodech...speciálně doma na Silverstone jezdil tímhle stylem...ale jinak taky začal "používat hlavu" a když byl v čele nejezdil na úplných 100 %.
F1 ničí nevyrovnanost týmu co se týče financí...to sice taky v minulosti bylo...ale ty nůžky nebyly tak otevřené. Kromě toho v minulosti byly týmy které disponovali vyššími rozpočty, ale neskupovavali nejlepší techniky. A taky současná hodně omezující technická pravidla ...není moc prostoru...a zas za hodně peněz se získávají desetiny...a tak ty nejnovější jsou stále o krok před tím zbytkem.
Kromě toho si pamatuju, jak kdysi když někdo přišel s nějakým novým nápadem (technickým řešením)...ostatní ho okopírovali jediné až s autem na další sezónu. Teď ti co na to mají peníze prostě zaplatí a je to...
Těch příčin proč je současná F1 v "krizi" je víc...
I třeba v tom řízení závodů...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama