Je treba si hlavne rici, ze to byly testy a kazdy neco testuje, takze to pak jiste nebude odpovidat. U nekterych tymu bude zaviset i na mladicich, jak se chyti, viz. treba AT. Jinak AM muze byt zajimavy, Haas muze byt zajimavy, ikdyz pocitam, ze to nebude tak horky. Ale treba u Alpine si myslim, ze se venovali tetsovani nastaveni podvozku a ze budou vyrazne lepsi nez odhady. Osobne si myslim, ze by meli byt spolu AM nahore. Uvidime jestli bude u Alpine problem motor ci ne, to je tezke takto posoudit. Nez zakaznik si myslim, ze jim muze delat problem vyvoj, preci jen nejsou spicka a dlouhodobe nestihaji. Pro muze hrat aero, ktere vypada ze vi co delaji. AM pretahl nektere lidi od RB, takze tady i do budoucna vidim potencial.
Jinak v dlouhodobem horizontu se AM za me jevi po roce 26 jako mozny a asi jediny vhodny kandidat na dodavky motoru Honda. Jinak to nevypada, ze by to melo smysl nekomu dodavat. Snad jen az se ukaze ze motor RB neni dobry, tak zpet z RBPT prechod na Hondu po roce 27
Rok 2023 vypada opet na Honda valec
Po lonskem nejlepsim ERS systemu se rika, ze po odstraneni spolehlivostnich omezeni muzou vyuzit vice vykonu i na spalovaku
Holt jejich skromnost jim brani ve vyhlasovani senzacnich prispevku o navysovani vykonu o desitky koni