DISKUZE K ČLÁNKU Rychlost Red Bullu v testech nedělá Ferrari moc velké starosti. Jak jsou na tom týmy po testech?
Red Bull sice minulý týden předváděl nejrychlejší časy během předsezónních testů v Bahrajnu, Ferrari je ale podle svého nového šéfa Frederica Vasseura se svým pokrokem spokojeno. Jak jsou na tom ostatní a jak by mohlo vypadat pořadí týmů po první kvalifikaci?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rychlost Red Bullu v testech nedělá Ferrari moc velké starosti. Jak jsou na tom týmy po testech?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
18:34 01.03.2023 88.103.239.XXX
Tak tohle je ale dáno tím, že může bejt jenom jedna motorová mapa a to napořád. Proto se výkony motorů "srovnali". Mercedes měl možnost pustit mnohem větší výkon když chtěl, jenže díky pravidlům mu to bylo znemožněno (zpětně vzato) byl v tomto zcela eliminován.Jeho výhody výkonového prostoru byli tímto eliminovány, ale co už, pro všechny je to stejné.
Ano je pravda, že ERS měla Honda zřejmě nejlepší. ( jen tak mimochodem, v roce 2017 jsi tvrdil, že ho mají všichni stejný a že na tom nelze nic vymyslet, mylil jsi se) otázkou je, zda to nebylo i něčím jiným, to jest že to používají nějak jinak. ( RB + Honda) Sám jsem zvědav jak to letos bude.
Ono lze motorovou mapou zvednout výkon a věřte že ne o málo, pokud loni byl někdo hodně opatrný a jel výkonově na jistotu a na spolehlivost.
Uvidíme.
Ano je pravda, že ERS měla Honda zřejmě nejlepší. ( jen tak mimochodem, v roce 2017 jsi tvrdil, že ho mají všichni stejný a že na tom nelze nic vymyslet, mylil jsi se) otázkou je, zda to nebylo i něčím jiným, to jest že to používají nějak jinak. ( RB + Honda) Sám jsem zvědav jak to letos bude.
Ono lze motorovou mapou zvednout výkon a věřte že ne o málo, pokud loni byl někdo hodně opatrný a jel výkonově na jistotu a na spolehlivost.
Uvidíme.
Senor
15:31 01.03.2023 89.111.77.XXX
Tak jasne ze nevytocil, ale vime vsichni jak to je. Vsichni navysuji, nekde se v mediich vyhlasuji narusty v nekolika destitkach koni jak za plneho vyvoje, coz jsou hlouposti. U lonskeho motoru Hondy se spekulovalo, ze byl z duvodu spolehlivosti provozovan s nizsim vykonem , aby byla jistota. Letos bylo jiz potvrzeno odstraneni nespolehlivostnich problemu, takze bude provoz zase vyse a k tomu velke zamereni na optimalizaci ERS systemu. Ale tak jak bylo lonske MGU-K Hondy nedostizne, Mergl byl dost prekvapen, tak pocitam Honda doladil zbytek a v klidu si pojede s RB valec
Senor
08:25 28.02.2023 89.111.77.XXX
Je treba si hlavne rici, ze to byly testy a kazdy neco testuje, takze to pak jiste nebude odpovidat. U nekterych tymu bude zaviset i na mladicich, jak se chyti, viz. treba AT. Jinak AM muze byt zajimavy, Haas muze byt zajimavy, ikdyz pocitam, ze to nebude tak horky. Ale treba u Alpine si myslim, ze se venovali tetsovani nastaveni podvozku a ze budou vyrazne lepsi nez odhady. Osobne si myslim, ze by meli byt spolu AM nahore. Uvidime jestli bude u Alpine problem motor ci ne, to je tezke takto posoudit. Nez zakaznik si myslim, ze jim muze delat problem vyvoj, preci jen nejsou spicka a dlouhodobe nestihaji. Pro muze hrat aero, ktere vypada ze vi co delaji. AM pretahl nektere lidi od RB, takze tady i do budoucna vidim potencial.
Jinak v dlouhodobem horizontu se AM za me jevi po roce 26 jako mozny a asi jediny vhodny kandidat na dodavky motoru Honda. Jinak to nevypada, ze by to melo smysl nekomu dodavat. Snad jen az se ukaze ze motor RB neni dobry, tak zpet z RBPT prechod na Hondu po roce 27
Rok 2023 vypada opet na Honda valec Po lonskem nejlepsim ERS systemu se rika, ze po odstraneni spolehlivostnich omezeni muzou vyuzit vice vykonu i na spalovaku Holt jejich skromnost jim brani ve vyhlasovani senzacnich prispevku o navysovani vykonu o desitky koni
Jinak v dlouhodobem horizontu se AM za me jevi po roce 26 jako mozny a asi jediny vhodny kandidat na dodavky motoru Honda. Jinak to nevypada, ze by to melo smysl nekomu dodavat. Snad jen az se ukaze ze motor RB neni dobry, tak zpet z RBPT prechod na Hondu po roce 27
Rok 2023 vypada opet na Honda valec Po lonskem nejlepsim ERS systemu se rika, ze po odstraneni spolehlivostnich omezeni muzou vyuzit vice vykonu i na spalovaku Holt jejich skromnost jim brani ve vyhlasovani senzacnich prispevku o navysovani vykonu o desitky koni
juras
19:00 27.02.2023 88.103.92.XXX
U Williamsu skutečně to hodnocení moc logicky nezní.
Loni byli poslední...jak výsledkově, tak potenciálem...být občas vypadali lépe než byl skutečný stav
Rozhodně jsem byl hodně zklamaný...než jsem si přečetl pár hodnocení testů. Myslím že se má za to že Williams není poslední co se závodní rychlosti týče...Vowles řekl že za úspěch bude postup do Q3...což považuji za posun...loni vlastně byl úspěch postup do Q2.
Další argument je i v článku...Williams se nejvíc zlepšil oproti loňsku.
Určitě nečekám žádný zázraky...ale FW45 podle mě vypadá o mnoho lépe a komplexněji než FW44.
Loni byli poslední...jak výsledkově, tak potenciálem...být občas vypadali lépe než byl skutečný stav
Rozhodně jsem byl hodně zklamaný...než jsem si přečetl pár hodnocení testů. Myslím že se má za to že Williams není poslední co se závodní rychlosti týče...Vowles řekl že za úspěch bude postup do Q3...což považuji za posun...loni vlastně byl úspěch postup do Q2.
Další argument je i v článku...Williams se nejvíc zlepšil oproti loňsku.
Určitě nečekám žádný zázraky...ale FW45 podle mě vypadá o mnoho lépe a komplexněji než FW44.
juras
18:53 27.02.2023 88.103.92.XXX
Na prozatímních odhadech rozložení sil je zajímavé, že úplně nekorespondují výkony na jedno kolo a závodní rychlost. Druhá věc je že nevíme jestli všichni opravdu zkusili ten kvalifikační pokus na 100%.
Zdá se že Mercedes nedotáhl (zatím) vedoucí duo. Naopak AM vypadá slibně, všichni ho prakticky tipují za překvapení šampionátu.
Alpine je pro mě třeba nečitelné...a nemůžu se ubránit pocitu že doplácí na to že Renault nemá jako motorkář žádného zákazníka.
Počínaje AR je tam podle mě zbytek pole...a nemyslím že tam lze někoho vyloženě vyzdvihnout. Řekl bych že ani první závod nedá dost dobrou odpověď na to jaký potenciál jednotlivé týmy toho "středu pole" mají.
Zdá se že Mercedes nedotáhl (zatím) vedoucí duo. Naopak AM vypadá slibně, všichni ho prakticky tipují za překvapení šampionátu.
Alpine je pro mě třeba nečitelné...a nemůžu se ubránit pocitu že doplácí na to že Renault nemá jako motorkář žádného zákazníka.
Počínaje AR je tam podle mě zbytek pole...a nemyslím že tam lze někoho vyloženě vyzdvihnout. Řekl bych že ani první závod nedá dost dobrou odpověď na to jaký potenciál jednotlivé týmy toho "středu pole" mají.
Peter P.
17:11 27.02.2023 145.255.158.XXX
Praveze v clanku o stiahnuti nic nie je, len ta jedna veta a preto ma to zaujalo.
Takze aj bez ohladu na kontext je to pekne cislo. Samozrejme vsetko ukazu az prve preteky, ale ak sa podari dotiahnut stratu na konkurenciu v boji o Q2 a budu v nej pravidelne, tak to bude uspech a prajem im to.
Takze aj bez ohladu na kontext je to pekne cislo. Samozrejme vsetko ukazu az prve preteky, ale ak sa podari dotiahnut stratu na konkurenciu v boji o Q2 a budu v nej pravidelne, tak to bude uspech a prajem im to.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek