DISKUZE K ČLÁNKU Na špici budou příští rok bojovat tři týmy, říká Leclerc. Ostatním nevěří

F1 se uložila k zimnímu spánku, motory monopostů znovu rozehrají svůj orchestr až během oficiálních testů, které se uskuteční na jaře, ovšem období predikcí a očekávání jede dál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Na špici budou příští rok bojovat tři týmy, říká Leclerc. Ostatním nevěří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 02.01.2023 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 21.12.2022 10:30
Top týmy budou stále dominovat, holt budou… »
» Senor (Hlasovali 2 lidé) 21.12.2022 09:29
Rikal jsem to jiz loni. Letos byla situace jina,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    37.188.164.XXX
    Rikal jsem to jiz loni. Letos byla situace jina, prekvapit mohl vicemene kdokoli, kdokoli mohl i nahodou prijit s necim co jini prehlednou, ac to bylo nepravdepodobne. Letos, probehlo nasmerovani u vsech tymu a od pristoho roku bude v dalsich letech probihat jen ladeni a prekvapeni se nedaji ocekavat, neni duvod. Takze ano, naprosty souhlas s Leclercem. Je tu par tymu, kteri za 2-3 roky muzou zacit neznacovat priblizovani k TOP3, ale bude zalezet,bjak Renault zabere a podobne Aston, jestli ty jejich prohlaseni nebudou jen PR plky joko v minulych letech u Renaultu. Zajimave bude sledovat jeste Audi, jestli se zacne dnesni Alfa nejak uvnitr menit a casem posouvat. Mela by, jinak se neda cekat, ze by s motorem Audi najednou skocilo to party k TOP3.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Top týmy budou stále dominovat, holt budou investovat peníze do optimalizace, aby mohli vykazovat co nejnižší náklady... Nebude se investovat do výroby a vývoje pokus / omyl... Ale do výpočetního výkonu, který lépe / rychleji vypočítá, kterou cestou se vydat a odfiltruje zbytečné mezikroky... A vlastní dobrý motor bude zcela zásadní...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.73.XXX
        TOP vysledky maji jen TOP tymy, zbytek dela krovi. A pokud se chces dostat nahoru, musis vykazovat par let lepsi praci nez TOP tymy a to se holt u nikoho nedeje a dlouho asi dit nebude. Za me jsou dva mozny kandidati na to se trochu priblizit, nebo spise mozna dostat mezi TOP tymy a krovi. Bude zalezet ale na investicich, lidech a jak dlouho budou ochotny ten vyvojovy mezikrok akceptovat. Pokud par let vydrzi, muze se to vratit v podobe jistejscih 4.fleku v PK. A pak tu budeme mit rok 26 a jsme zase na zacatku s tim, ze Audi muze, a nasazenim jiste bude chtit, kartami zamichat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Tak z logiky věci mají TOP týmy nejlepší zázemí, nejlepší lidi, nejlepší možnosti.
          S někým zamával Covid více, s někým méně. Někdo má 100 % rozpočet, jiný ne.
          Bude chvílku trvat než si to sedne a nějaký tým půjde do rizika a překvapí konstrukčně. Převládá opatrnost, stabilita a a výhled zisku.
          Tipnu si že dobře na tom do dvou let bude Aston Martin. Za mne černý kůň.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Aston dle mého nemůže být úspěšný projekt, když jeho základ je špatný... Stavět na tom, že miliardář ze světa mimo F1 vybuduje tým, kde jeho nepříliš talentovaný syn získá titul mistra světa... To je prostě hodně špatný přístup, který bude dělat hodně zlé krve...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama