DISKUZE K ČLÁNKU Na špici budou příští rok bojovat tři týmy, říká Leclerc. Ostatním nevěří

F1 se uložila k zimnímu spánku, motory monopostů znovu rozehrají svůj orchestr až během oficiálních testů, které se uskuteční na jaře, ovšem období predikcí a očekávání jede dál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Na špici budou příští rok bojovat tři týmy, říká Leclerc. Ostatním nevěří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 02.01.2023 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 21.12.2022 10:30
Top týmy budou stále dominovat, holt budou… »
» Senor (Hlasovali 2 lidé) 21.12.2022 09:29
Rikal jsem to jiz loni. Letos byla situace jina,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Aston dle mého nemůže být úspěšný projekt, když jeho základ je špatný... Stavět na tom, že miliardář ze světa mimo F1 vybuduje tým, kde jeho nepříliš talentovaný syn získá titul mistra světa... To je prostě hodně špatný přístup, který bude dělat hodně zlé krve...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Tak z logiky věci mají TOP týmy nejlepší zázemí, nejlepší lidi, nejlepší možnosti.
S někým zamával Covid více, s někým méně. Někdo má 100 % rozpočet, jiný ne.
Bude chvílku trvat než si to sedne a nějaký tým půjde do rizika a překvapí konstrukčně. Převládá opatrnost, stabilita a a výhled zisku.
Tipnu si že dobře na tom do dvou let bude Aston Martin. Za mne černý kůň.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.73.XXX
TOP vysledky maji jen TOP tymy, zbytek dela krovi. A pokud se chces dostat nahoru, musis vykazovat par let lepsi praci nez TOP tymy a to se holt u nikoho nedeje a dlouho asi dit nebude. Za me jsou dva mozny kandidati na to se trochu priblizit, nebo spise mozna dostat mezi TOP tymy a krovi. Bude zalezet ale na investicich, lidech a jak dlouho budou ochotny ten vyvojovy mezikrok akceptovat. Pokud par let vydrzi, muze se to vratit v podobe jistejscih 4.fleku v PK. A pak tu budeme mit rok 26 a jsme zase na zacatku s tim, ze Audi muze, a nasazenim jiste bude chtit, kartami zamichat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Top týmy budou stále dominovat, holt budou investovat peníze do optimalizace, aby mohli vykazovat co nejnižší náklady... Nebude se investovat do výroby a vývoje pokus / omyl... Ale do výpočetního výkonu, který lépe / rychleji vypočítá, kterou cestou se vydat a odfiltruje zbytečné mezikroky... A vlastní dobrý motor bude zcela zásadní...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

37.188.164.XXX
Rikal jsem to jiz loni. Letos byla situace jina, prekvapit mohl vicemene kdokoli, kdokoli mohl i nahodou prijit s necim co jini prehlednou, ac to bylo nepravdepodobne. Letos, probehlo nasmerovani u vsech tymu a od pristoho roku bude v dalsich letech probihat jen ladeni a prekvapeni se nedaji ocekavat, neni duvod. Takze ano, naprosty souhlas s Leclercem. Je tu par tymu, kteri za 2-3 roky muzou zacit neznacovat priblizovani k TOP3, ale bude zalezet,bjak Renault zabere a podobne Aston, jestli ty jejich prohlaseni nebudou jen PR plky joko v minulych letech u Renaultu. Zajimave bude sledovat jeste Audi, jestli se zacne dnesni Alfa nejak uvnitr menit a casem posouvat. Mela by, jinak se neda cekat, ze by s motorem Audi najednou skocilo to party k TOP3.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama