DISKUZE K ČLÁNKU Na špici budou příští rok bojovat tři týmy, říká Leclerc. Ostatním nevěří

F1 se uložila k zimnímu spánku, motory monopostů znovu rozehrají svůj orchestr až během oficiálních testů, které se uskuteční na jaře, ovšem období predikcí a očekávání jede dál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Na špici budou příští rok bojovat tři týmy, říká Leclerc. Ostatním nevěří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 02.01.2023 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 21.12.2022 10:30
Top týmy budou stále dominovat, holt budou… »
» Senor (Hlasovali 2 lidé) 21.12.2022 09:29
Rikal jsem to jiz loni. Letos byla situace jina,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    37.188.164.XXX
    Rikal jsem to jiz loni. Letos byla situace jina, prekvapit mohl vicemene kdokoli, kdokoli mohl i nahodou prijit s necim co jini prehlednou, ac to bylo nepravdepodobne. Letos, probehlo nasmerovani u vsech tymu a od pristoho roku bude v dalsich letech probihat jen ladeni a prekvapeni se nedaji ocekavat, neni duvod. Takze ano, naprosty souhlas s Leclercem. Je tu par tymu, kteri za 2-3 roky muzou zacit neznacovat priblizovani k TOP3, ale bude zalezet,bjak Renault zabere a podobne Aston, jestli ty jejich prohlaseni nebudou jen PR plky joko v minulych letech u Renaultu. Zajimave bude sledovat jeste Audi, jestli se zacne dnesni Alfa nejak uvnitr menit a casem posouvat. Mela by, jinak se neda cekat, ze by s motorem Audi najednou skocilo to party k TOP3.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Top týmy budou stále dominovat, holt budou investovat peníze do optimalizace, aby mohli vykazovat co nejnižší náklady... Nebude se investovat do výroby a vývoje pokus / omyl... Ale do výpočetního výkonu, který lépe / rychleji vypočítá, kterou cestou se vydat a odfiltruje zbytečné mezikroky... A vlastní dobrý motor bude zcela zásadní...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.73.XXX
        TOP vysledky maji jen TOP tymy, zbytek dela krovi. A pokud se chces dostat nahoru, musis vykazovat par let lepsi praci nez TOP tymy a to se holt u nikoho nedeje a dlouho asi dit nebude. Za me jsou dva mozny kandidati na to se trochu priblizit, nebo spise mozna dostat mezi TOP tymy a krovi. Bude zalezet ale na investicich, lidech a jak dlouho budou ochotny ten vyvojovy mezikrok akceptovat. Pokud par let vydrzi, muze se to vratit v podobe jistejscih 4.fleku v PK. A pak tu budeme mit rok 26 a jsme zase na zacatku s tim, ze Audi muze, a nasazenim jiste bude chtit, kartami zamichat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Tak z logiky věci mají TOP týmy nejlepší zázemí, nejlepší lidi, nejlepší možnosti.
          S někým zamával Covid více, s někým méně. Někdo má 100 % rozpočet, jiný ne.
          Bude chvílku trvat než si to sedne a nějaký tým půjde do rizika a překvapí konstrukčně. Převládá opatrnost, stabilita a a výhled zisku.
          Tipnu si že dobře na tom do dvou let bude Aston Martin. Za mne černý kůň.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Aston dle mého nemůže být úspěšný projekt, když jeho základ je špatný... Stavět na tom, že miliardář ze světa mimo F1 vybuduje tým, kde jeho nepříliš talentovaný syn získá titul mistra světa... To je prostě hodně špatný přístup, který bude dělat hodně zlé krve...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se svým otcem po úspěšném závodě v Abú Zabí

Nebýt techniky, Max by vyhrál, je přesvědčen jeho otec. Bagatelizuje šance Péreze

Carlos Sainz v závodě v Saúdské Arábii

Ferrari si nesmí mazat med kolem huby. Vasseur chce po inženýrech upřímná hodnocení

Carlos Sainz s Ferrari ve Velké ceně Bahrajnu

Hamilton je z rychlosti Red Bullu v úžasu, Leclerc varuje Ferrari před množstvím práce

Max Verstappen s Red Bullem RB19 v Bahrajnu

Nejrychlejší kola v Džiddě: Max předčí vítězného Péreze. Kolik na Red Bully ztrácel Alonso?

George Russell si musel připadat jako ve špatné komedii

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen tu není kvůli druhým místům

Max Verstappen ukázal srdce bojovníka, ačkoliv nevyhrál, vede šampionát a z Džiddy si odváží titul Pilot dne

GP SAÚDSKÉ ARÁBIE: Verstappen mohutně dotahoval, Pérez zvítězil

Fernando Alonso má jubilejní sté umístění na stupních vítězů

Alonso nakonec má své jubilejní pódium - FIA trest přezkoumala

Fernando Alonso nadále pokračuje v solidních výkonech (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Většina přítomných doufá ve zlepšení

Druhé pole position v kariéře - a opět na trati v Džiddě: Sergio Pérez

KVALIFIKACE GP SAÚDSKÉ ARÁBIE: Red Bull slaví i má plnou hlavu starostí

Start závodu v Saúdské Arábii

GRAFIKA: Startovní rošt po penalizaci Leclerca: Pérez s Alonsem v 1. řadě, Max po závadě 15.

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. A... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama