DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari potvrzuje Vasseura jako svého nového šéfa F1

Stáj z Maranella dnes potvrdila příchod Frederica Vasseura z Alfy Romeo na pozici šéfa týmu. Ten nahradí odcházejícího Mattiu Binotta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari potvrzuje Vasseura jako svého nového šéfa F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 19.12.2022 10:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2022 11:17
Co si budeme povídat, manažersky to už horší snad… »
» Cooper (Hlasovali 4 lidé) 13.12.2022 11:20
Snad je to poslední díl skládačky k titulu 14»
» Cooper (Hlasovali 4 lidé) 13.12.2022 11:31
A co máme mít podle tebe v hubě? Plácat se někde… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    No tak si myslím, že teď Bull má lepší auto, dokáže koupit a vyškolit lepší lidí a určitě má Neweyho.A to nemluvím o verstapenovi. když Ferrari začíná s tréninky, často je rychlejší, přijde kvalifikace a není rychlejší, tak kde se stává ta chyba. Ferrari není dost konzistentní aby dalo, většinou, lepší závod dohromady než.
    A nejde o žádný ukazování na někoho, kdo to zavinil mají analýzy a přesně se dozví, co proběhlo.
    Takže si myslím, že Ferrari na red Bull nemá, protože je slabší. Zrovna jako si myslím, že loni měl mít
    Titul hamilton

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Těžko hledat odpovědi, za zpackaný strategie může kromě pilota nejčastěji jeho strana zídky , jenomže když je soupeř dominantní,tak je zřejmé, že je třeba zkoušet jiný plán, kdy je třeba víc riskovat, čím víc proměnných, tím větší riziko, který vede k chybě. Jistě lze pak po zavodnim rozboru určit viníka, nejen za jeden závod, nýbrž za celou sezónu. Já na a to jdu oklikou, chci říct že při dominanci Red Bullu, kterou jsme letos viděli,je otázka,zdá výsledek Ferrari je vůbec neúspěch. Za jak dlouho budou chtít od Vasseura výsledky?
    To bude další sezona pryč

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Je to presne jak píšeš, Ferrari mělo letos oproti většině konkurencevsuper auto, ale RB byl o něco lepší a Max bezchybný. A z toho logicky plynuly chyby od jezdců, stratégů a při vývoji.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Vždycky mužou dát všichni ruce nahoru s tím, že chyboval ten v řetězci nad nimi a tedy to vlastně není jejich chyba... Cílem týmové spolupráce by mělo být mmj. si vzájemně krejt záda... Když to náhodou Max podělal, tak se mohl spolehnout na svůj tým, Charles to tak neměl...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Tohle je hrozně zvláštní přístup... Pokud bychom vycházeli z toho, že je dané, že RB je před Ferrari... Jako např. RB před Mclarenem... Tak ok, pak není ostuda s ním prohrát a v nějakém příležitostném souboji selhat.. Jenže tak to jako není, Ferrari nemá žádnou relevantní výmluvu proto, že není na čele... Tzn. pokaždé když tam není, tak je to selhání... Letos tam bylo, začínali jako nejlepší, ale do půlky sezóny ztratili dech + si toho hodně pohnojili sami...

      Výsledky RB nejsou jen o jejich dominanci, ale taky o neschopnosti ostatních... U Mercedesu si to dokážu obhájit, když dominovali tolik let, tak je normální, že se nebude dařit věčně... Plus mám taky pocit, že Mercedes téměř vždy vytěžil maximum... U Ferrari pocit spíš opačný... Nepřechytračili RB ani jednou...

      Trochu mi to připomíná sezónu 2019, kdy si myslím, že Charles mohl alespoň zahrozit v boji o titul s LH... Ale neschopnost Ferrari ho srážela úplně zbytečně za Vettela a když už jako se jim rozsvítilo, že jako vlastně ten Charles je vlastně závod co závod rychlejší... Tak jednak bylo pozdě a pak nebyli schopni ho nijak extra podpořit, takže nakonec neohrozili ani 2. místo, 3. místo bral Max... Charles 4. Vettel 5. ... Velký fiasko týmu, Vettela, nikoli Charlese...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Teoreticky může v každé sezoně vybojovat titul každý tým, ale málo kdy se to podaží, Vítězství Brawn GP je spíše vyjímka než pravidlo. Obvykle vyhrávají týmy s nejlepšími inženýry, továrnou a TOP jezdcem, a ani jedno Ferrari v posledních letech prostě nemělo. Max a Lewis byly vždy přece jenom o krůžek lepší než jezdci Ferrari, a stejně tak inženýrský tým u RB či Mercedesu byl vždy lepší a dokázal postavit lepší vůz. To že lidé od Ferrari prohrávají se schopnějšími lidmy od Mercedesu či RB bych rozhodně selháním nenazíval.
        Včera se konalo finále MS v kopané, fantastický zápas dvou skvělých mužstev, které rozhodli až penalty. Troufneš si napsat o Francii, že na tomto MS selhala, protože prohrála s Argentinou? Hodně blbost co?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.62.XXX
          Tohle je trošku sprška demagogie... Souhlas, že Brawn GP je vyjímka... Zrovna před chvílí jsem koukal na výčet šampionů PK a šel bych ještě dál... Titul 09 je naprostý unikát... Podle mě se v historii ještě nestalo, aby někdo takhle vypálil všem rybník...

          Ale já nemluvím o tom, že vyhrát může každý... Já mluvím o tom, že vyhrát můžou 3 týmy a Ferrari mezi ně bezpochyby patří... Co víc je to největší značka, nejbohatší stáj celé F1... Soudit zázemí týmů nemůžeme, neexistuje důvod aby Ferrari nemělo stejně dobré lidi jako Mercedes s RB... Ok, nejsou v Anglii, ale snad zbytek světa dokáže vyprodukovat pár stovek stejně kvalitních lidí, kteří netrpí přehnanou láskou k vlastní zemi... Co si myslím, že je problém, tak je vedení... Podle mě je dlouhodobě problém v provázanosti automobilky a týmu, zkrátka vedou to jako jeden velký korporát s vnitřními pravidly, politikou apod... Zkrátka Ferrari si ten tým dělá samo... Zatímco RB a Mercedes jsou projekty "externistů", kteří dodávají službu v podobě marketingu a výsledků... Mají mnohem větší svobodu při rozhodování.

          Finále MS ve fotbale bylo super, ale vůbec nechápu co to má dokazovat... Ano Francie si zasloužila i vyhrát... Ale zasloužila si vyhrát právě proto, že to skončilo 3:3 po prodloužení a prohrála na penalty... Tohle má být ekvivalent prohry Ferrari s RB 2022 ? To jako ani náhodou... Ok Ferrari se drželo první poločas, ale druhej dostalo strašnou bídu... V druhé polovině sezóny prohráli i s Mercedesem.

          Prohrávájí s lepšími, ale prohrávají s nimi protože, podávají sami horší výkony...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    No, třeba už jim je ve Ferrari líto vyhazovat vlastní odchovance, tak berou přespolního.
    No ne vážně, to neumím odhadnout, Newey u Red Bullu je na vítězný vlně, to by musela být revoluce u Ferrari,aby získali titul

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    176.114.240.XXX
    Tohle je volba z nouze 05 nevěřím, že by tohle byl úspěšný šéf. Ale jedno pozitivum tady je - není to Ital. Jen se obávám, že to je Mission: Impossible.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      U Renaultu zastával stejnou pozoci dva roky a neměl vysledky, poslední čtyři roky se těžko hodnotí. Ale vnímám to stejně, je to změna z důvodu tlaku fanoušků a novinářů. Kvality nehráli roli.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    01
    Myslím dobrá volba...ale záleží na mnoha dalších okolnostech.

    Jestli je pravda že Ferrari vyřešilo ty problémy se spolehlivostí motoru a přidají výkon...a jestli zvládnou vyřešit to větší opotřebení pneu...klidně to může být Ferrari kdo bude černým koněm sezóny 2023.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      V tom případě tam ale měli nechat Binnota.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        To ano...s tím souhlasím...Binotto měl zůstat.

        Jenže po tom skvělým začátku se nejspíš zdála druhá místa "málo"...a bylo potřeba někoho vyhodit. Pravdou je že nejvíc bodů letos Ferrari ztratilo špatnými strategiemi v závodech...pokulhávala organizovanost. Měli i technické potíže...ale ty Binotto přímo neřešil...zas tady může ale být jeho odpovědnost jako manažera.

        Uvidíme, nicméně zatím mám pocit že na koni bude zas Redbull...ten má největší kontinuitu.

        Ale nějakou opravdovou nápovědu dají až testy. Teď můžeme jen spekulovat...a každý může optimisticky vyhlížet budoucnost svých barev. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          Problem Ferrari byl, ze RB se po prvotní nespolehlivosti dostal do super formy, plus skvělý Max, a Ferrari po 3-4 závodech přestalo stíhat. A pak pod tlakem kupili chyby. I Mercedes letos udělal mnoho chyb při vývoji a ve strategii. Ale nejsou pod takovým tlakem médií, plus Němci jsou pragmatici.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Reakce na Mika dole

    Ten vtip je, že jestli to Ferrari příští rok pojede, tak to bude zásluha právě ještě Binota.
    Vaseur bude mít vliv nejdříve 2024

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.165.96.XXX
      Letos mělo Ferrari dobrý vůz a finální výsledek na své možnosti hodně mizerný. Největší problém nebyl ve voze, ale v centru týmu, který nebyl soudržný.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        S čímž nový šéf ze dne na den nic neudělá.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          193.165.96.XXX
          Vasseur vnese do týmu klid a rozvahu. Už jen to posune Ferrari o příčku nahoru.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            To je sice všechno hezký a určitě to je faktor, ale zásadní je výkonnost auta a tam Vasseur může při nejlepším ovlivnit sezonní vývoj, spíš ale až vývoj na ten rok 2024.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama