DISKUZE K ČLÁNKU "Bude to těsné až do konce," věstí spokojený McLaren po obratu v bitvě s Alpine. Novinky fungují

Šéf McLarenu je po Singapuru s výsledkem velmi spokojený, nenechává se však unést. Jejich největší soupeř v boji o čtvrtou příčku mezi konstruktéry je velmi silný a dobře si uvědomují, že je čeká vyrovnaný souboj až do konce sezóny v Abú Zabí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Bude to těsné až do konce," věstí spokojený McLaren po obratu v bitvě s Alpine. Novinky fungují

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 06.10.2022 19:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Ano, ano...McLaren zabojoval...souboj o čtvrtej flek v PK bude zajímavej až do konce.
    01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    No, .... bude to zajímavé!
    McLaren je s Alpinou vyrovnaný, občas lepší jedni, jindy druzí ....
    Nevýhodou McL je Ricci, na druhou stranu nevýhodou Alpinu je spolehlivost,
    takže to bude ještě zajímavé!

    Důležité je jak týmy budou vypadat další sezonu, tam by to chtělo aby McL odskočil od středu pole a dotahoval top týmy. Taky hodně nadějí vkládám do Piastriho.
    Doufám že se domluví s Alpinem, aby Piastri mohl jet volné tréninky tento rok, ale ze zahořklých komentářů představitelů Alpine tomu moc nevěřím ... anglicky je pro to výraz "sore losers"! 13

    No a ještě výhoda McL je v menším použití komponent pohonných jednotek.
    Tak by Alpine mohl nasbírat nějaké penalizace na startu zbývajících závodů ....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.65.XXX
      Vypada to na nejvyrovnanejsi dvojici. Ferrko uz je asi v pohode. Poslední závod dost napovedel.
      Jinak Renault vypada, ze auto ma lepsi, ale pockejme co pristi zavody, jak budou vypadat aktualizace. McL ma vyhodu ve vykonejsim a spolehlivwjsim motoru,vtakze muze byt i s ohledem na mozne pentle nakonec uspesnejsi.
      Vcelku tedy souhlas, az na to poskoceni pristi rok. Nebyt proste motorove vyhody McL, kdy je motorove Mergl neustale drzi vysse nez na co maji, tak bych veril spíše Renaultu. Tady vidim spise prostor pro zlepseni spolehlivosti motoru Renault a ve vysledku možného a jistejsiho prekonani McL. Ze by jeden z techto tymu dotahoval TOP3 pochybuji, oba ztraci parnik, spise dva.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Jsme na počátku vývoje této generace monopostů, myslím teda že lze najít velkou výkonnost jak v sezoně, tak speciálně při návrhu na další sezonu.
        A na to jak McL spackal ty brzdové kanálky, tak se drží docela dobře, ikdyž uznávám že očekávání byla ještě o dost vyšší...
        Nemyslím že mezi motory u Mercedesu a Renaultu jde o výkonnostní výhodu, spíše tak je výhoda spolehlivostní ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.65.XXX
          Na pocatku ano, ale z logiky vyplývá, ze nejvetsi pokroky dělají tymy co umi, tedy TOP3, proto nevidim moc moznosti jak muze McL dotahovat.
          Ocekavani letos byla velika, u McL se da rici, mohl prekvapit necim necekanym jako jazdy jiny tym, ale nestalo se. Letos jsem cekal hodne překvapení, protoze to bylo pro vsechny nove a mohlo se neco stat. Pristi rok uz bude probihat ladeni letosnich koncepci, zasadni zmeny, posuny nelze moc cekat a to i z duvodu ze letos pro zazraky byla mnohem vetsi sance a nestalo se. Situace na bojisti odpovida predeslym letum, nikdo nepřeskočil z B tymu do A a opacne.
          U McL jspu vzdy ocekavani velka, spise nerealna. Skutecnost se pak vzdy ukaze a ke konci sezony se vse obrati v nerealna ocekavani do dalsiho roku.
          Jinak Renault muze tlacit vice na motor, coz muze mit i vliv na spolehlivist. Porad tam nejaka desetinka ztraty je a porad ma McL vyhodu. O spolehlivistni vyhode neni pochyb, Mergl je oproti Renaultu jinde, ale to jsou vsichni, ikdyz Ferrko take trochu problem, ale to zase dle meho souviselo s mackanim max vykonu.
          No nic, pristi rok se ukaze jak to bude 03
          Ale letos to vypada, ze B-mistrovstvi bude nejzajimavejsi z cele F1 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.70.XXX
          Taky vidím spíše výhodu ve spolehlivosti než výkonu. Obecně se dá říct, že letošní motory Mercedes byly spíše slabší. Bylo to vidět hlavně na rovinkách, kde i tovární tým ztrácel na zbylé motoráře. Mercedes to trochu zlepšil v průběhu sezóny ale rozhodně letos nepatří k nejvýkonnějším. Já doufám, že McLarenu pomůže nový tunel a postupně se zlepšující finanční stabilita. Myslím, že v týmu mají dostatek kvalitních lidí, aby se TOP trojce přiblížili. Obzvlášť, když ve Ferrari je docela bordel a došlápne se na dodržování rozpočtových stropů (pokud je pravda, že Red Bull na to moc nekouká)...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Racek

            Racek

            78.80.232.XXX
            No, Alpine jde rok za rokem pomalu ale jistě dopředu a kdyby nebylo těch vypadnutí, jsou pořád dost vepředu. Motoricky se asi Mercedesu vyrovná, jen ta spolehlivost... no, mají na to celou ... vlastně půl... zimy. Uvidíme jak dobrým řidičem je Gasly, letos nic moc. Udělali by ovšem líp, kdyby vzali např. Čoua nebo Drugoviče..

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama