DISKUZE K ČLÁNKU "Bude to těsné až do konce," věstí spokojený McLaren po obratu v bitvě s Alpine. Novinky fungují

Šéf McLarenu je po Singapuru s výsledkem velmi spokojený, nenechává se však unést. Jejich největší soupeř v boji o čtvrtou příčku mezi konstruktéry je velmi silný a dobře si uvědomují, že je čeká vyrovnaný souboj až do konce sezóny v Abú Zabí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Bude to těsné až do konce," věstí spokojený McLaren po obratu v bitvě s Alpine. Novinky fungují

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 06.10.2022 19:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Ano, ano...McLaren zabojoval...souboj o čtvrtej flek v PK bude zajímavej až do konce.
    01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    No, .... bude to zajímavé!
    McLaren je s Alpinou vyrovnaný, občas lepší jedni, jindy druzí ....
    Nevýhodou McL je Ricci, na druhou stranu nevýhodou Alpinu je spolehlivost,
    takže to bude ještě zajímavé!

    Důležité je jak týmy budou vypadat další sezonu, tam by to chtělo aby McL odskočil od středu pole a dotahoval top týmy. Taky hodně nadějí vkládám do Piastriho.
    Doufám že se domluví s Alpinem, aby Piastri mohl jet volné tréninky tento rok, ale ze zahořklých komentářů představitelů Alpine tomu moc nevěřím ... anglicky je pro to výraz "sore losers"! 13

    No a ještě výhoda McL je v menším použití komponent pohonných jednotek.
    Tak by Alpine mohl nasbírat nějaké penalizace na startu zbývajících závodů ....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.65.XXX
      Vypada to na nejvyrovnanejsi dvojici. Ferrko uz je asi v pohode. Poslední závod dost napovedel.
      Jinak Renault vypada, ze auto ma lepsi, ale pockejme co pristi zavody, jak budou vypadat aktualizace. McL ma vyhodu ve vykonejsim a spolehlivwjsim motoru,vtakze muze byt i s ohledem na mozne pentle nakonec uspesnejsi.
      Vcelku tedy souhlas, az na to poskoceni pristi rok. Nebyt proste motorove vyhody McL, kdy je motorove Mergl neustale drzi vysse nez na co maji, tak bych veril spíše Renaultu. Tady vidim spise prostor pro zlepseni spolehlivosti motoru Renault a ve vysledku možného a jistejsiho prekonani McL. Ze by jeden z techto tymu dotahoval TOP3 pochybuji, oba ztraci parnik, spise dva.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Jsme na počátku vývoje této generace monopostů, myslím teda že lze najít velkou výkonnost jak v sezoně, tak speciálně při návrhu na další sezonu.
        A na to jak McL spackal ty brzdové kanálky, tak se drží docela dobře, ikdyž uznávám že očekávání byla ještě o dost vyšší...
        Nemyslím že mezi motory u Mercedesu a Renaultu jde o výkonnostní výhodu, spíše tak je výhoda spolehlivostní ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.65.XXX
          Na pocatku ano, ale z logiky vyplývá, ze nejvetsi pokroky dělají tymy co umi, tedy TOP3, proto nevidim moc moznosti jak muze McL dotahovat.
          Ocekavani letos byla velika, u McL se da rici, mohl prekvapit necim necekanym jako jazdy jiny tym, ale nestalo se. Letos jsem cekal hodne překvapení, protoze to bylo pro vsechny nove a mohlo se neco stat. Pristi rok uz bude probihat ladeni letosnich koncepci, zasadni zmeny, posuny nelze moc cekat a to i z duvodu ze letos pro zazraky byla mnohem vetsi sance a nestalo se. Situace na bojisti odpovida predeslym letum, nikdo nepřeskočil z B tymu do A a opacne.
          U McL jspu vzdy ocekavani velka, spise nerealna. Skutecnost se pak vzdy ukaze a ke konci sezony se vse obrati v nerealna ocekavani do dalsiho roku.
          Jinak Renault muze tlacit vice na motor, coz muze mit i vliv na spolehlivist. Porad tam nejaka desetinka ztraty je a porad ma McL vyhodu. O spolehlivistni vyhode neni pochyb, Mergl je oproti Renaultu jinde, ale to jsou vsichni, ikdyz Ferrko take trochu problem, ale to zase dle meho souviselo s mackanim max vykonu.
          No nic, pristi rok se ukaze jak to bude 03
          Ale letos to vypada, ze B-mistrovstvi bude nejzajimavejsi z cele F1 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.70.XXX
          Taky vidím spíše výhodu ve spolehlivosti než výkonu. Obecně se dá říct, že letošní motory Mercedes byly spíše slabší. Bylo to vidět hlavně na rovinkách, kde i tovární tým ztrácel na zbylé motoráře. Mercedes to trochu zlepšil v průběhu sezóny ale rozhodně letos nepatří k nejvýkonnějším. Já doufám, že McLarenu pomůže nový tunel a postupně se zlepšující finanční stabilita. Myslím, že v týmu mají dostatek kvalitních lidí, aby se TOP trojce přiblížili. Obzvlášť, když ve Ferrari je docela bordel a došlápne se na dodržování rozpočtových stropů (pokud je pravda, že Red Bull na to moc nekouká)...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Racek

            Racek

            78.80.232.XXX
            No, Alpine jde rok za rokem pomalu ale jistě dopředu a kdyby nebylo těch vypadnutí, jsou pořád dost vepředu. Motoricky se asi Mercedesu vyrovná, jen ta spolehlivost... no, mají na to celou ... vlastně půl... zimy. Uvidíme jak dobrým řidičem je Gasly, letos nic moc. Udělali by ovšem líp, kdyby vzali např. Čoua nebo Drugoviče..

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama