DISKUZE K ČLÁNKU Marko kritizuje Péreze, před manévrem ho varoval. Red Bull po domácí prohře hledá odpovědi

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko varoval Sergia Péreze před pokusem o předjetí v zatáčce č. 4. Mexičan přesně tam kolidoval s Georgem Russellem a tým ho s poškozeným vozem stáhl do boxů. Inženýři nyní hledají odpovědi na překvapivě vysokou degradaci pneumatik u Maxe Verstappena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko kritizuje Péreze, před manévrem ho varoval. Red Bull po domácí prohře hledá odpovědi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 13.07.2022 18:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Senor (Hlasovali 5 lidé) 12.07.2022 09:59
Z logiky veci mel pockat na rovinku nebo az bude… »
» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 12.07.2022 19:11
Jak se to vezme. Perez dostal na konci kariéry… »
» GeorgeRussell (Hlasovali 4 lidé) 12.07.2022 19:20
Sice chyba Russella ( z vedlejší stopy nedobrzdil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Lukáš J.

Lukáš J.

212.96.172.XXX
teda souhlas, škoda že to nejde takto retrospektivně na minulou sezónu, to by bylo teprve trestů co :)))

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Pravidla ti nezakazují nikde předjíždět... Je nesmysl na tohle poukazovat... Nicméně jedna věc je, co můžeš a druhá co bys měl... A o tom co bys měl se musíš rozhodovat sám a ti úspěšní se rozhodují dobře... Za mě Peréz si pokazil závod sám... Jeho manévr byl zbytečně agresivní a mnohdy to výjde, protože soupeř ustoupí... Ale mnohdy to taky nevyjde a pak je otázka jestli ten risk za to stál a při pohledu na výsledky lze odpovědět, že jednoznačně ne...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Kdo koho vyndal? Možná vyndal Gasly Vettela ale rozhodně ne Russell Pereze. Předjíždění z vnějšku se téměř nikdy nevyplácí a kdyby jel Perez víc na vnějšku, tak na trati zůstal, i když za Russellem, protože by neměl tolik trakce. K Markovi asi tolik, že kdyby tohle komentoval pilot tak ok, ale ne člověk z vedení stáje, který má primárně tým mentálně posilovat. To je jako kdyby trenér ve fotbale ukazoval prstem na hráče a řval do novin, že on je ten co jim ten zápas prohrál...

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

37.188.237.XXX
Idealni by na to bylo snimani zhora, aby bylo jasne videt jakou kdo voli stopu. Takto je to pak jen kolikrat dohad, kdo kam najížděl, kdo kam menil smer, zaviral nezaviral, najizdel pred nej

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

37.188.237.XXX
Marko rika vzdy jak to je a ma pravdu. Je treba aby si Perez uvedomil, ze nejezdi v TOP tymu a musi i trochu s rozvahou a najistotu.
Tyhle par sekundovy tresty jsou vysmech. Skutecny by byl treba trest prohozeni pozic po incidentu, tzn. treba 5. s poslednim co se vyskrabal z kacirku. Pocitam, ze by si tyhle manevry nekteri rozmysleli. Jako vyndat nekoho ztrate a odstavit ho v zavode a dostat za to 5s je proste vysmech a ne trest. Nebo at se uci jezdit na konci pole pristi zavod atd.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

37.188.237.XXX
Z logiky veci mel pockat na rovinku nebo az bude na vnitrku. Chapu, ze chtel rychle dopredu, ale tady to proste smrdi, kor kdyz predjizdi nadrzenyho mladika. Pokud mam lepsi auto a s cca 100% jistotou ho mel, tak mel predjizdet hlavne na jistotu. Takze opravnena kritika Marka. Pripravil tym o body a moznost vyuziti jeho sluzeb v zavode

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Podle výkladu pravidel měl Peréz asi nárok na to provést manévr tak jak to provedl ale z logiky závodění to provedl příliš agresivně.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Trable v ráji začínají? Marko otevřeně kritizuje Pereze a ten je zase nešťastný, že Red Bull nasměřoval směr vývoje vozu (nečekaně) pro Verstappena. Tak kdo bude další týmový kolega vedle Maxe? Loni sehrál Checo zásadní roli v Maxově titulu, když blokováním sebral Hamovi 7 vteřinový náskok. Ale jak dlouho si to u Red Bullu budou pamatovat, to je ve hvězdách. I když výjimečně s Markem souhlasím, tak tohle by veřejně říkat nemusel. Je to jako když separuje tým a jezdce. Byl to riskantní manévr, který skončil závodním incidentem a já osobně bych za něj George netrestal.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

78.80.25.XXX
Ten manévr jsem studoval, protože George je jeden z pilotů, kteremu fandim, a i kdyz byl malinko širší, nebyl to dle mě vyznamny duvod pro trest. Tohle je dle me zavodeni, a George nijak tu zatacku nezavrel/nezablokoval. FIA ale dlouhodobě trestá dle vznikle škody, v Silverstone zjevna poriseni pravidel tolerovali jen proto, ze se nic nestalo.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama