DISKUZE K ČLÁNKU "Komisaři jsou snadno ovlivnitelní," stěžuje si Magnussen poté, co mu ukázali černooranžovou vlajku
Kevin Magnussen tvrdí, že ředitelství závodu se dá až příliš snadno ovlivnit stížnostmi během radiokomunikace. Poukazuje přitom na svůj vlastní zážitek z víkendové Velké ceny Kanady.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Komisaři jsou snadno ovlivnitelní," stěžuje si Magnussen poté, co mu ukázali černooranžovou vlajku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
daaviid23
11:37 22.06.2022 90.182.169.XXX
Ano, nevyjádřil jsem se korektně, to jeho poslední místo není jen zásluhou té penalizace ale velkou měrou rychlostí a strategií Haasu v závodě.
A ano, ten kontakt byla Magnusenova chyba, což je principiálně polehčující okolnost pro to rozhodnutí.
Na druhou stranu ale pokud je hlavním argumentem bezpečnost (přímo i nepřímo), tak pak tyhle vedlejší argumenty (pozice, část závodu, vina za incident, atd.) by neměly hrát takovou roli a komisaři by měli stejně rozhodnou i v tom hypotetickém scénáři se Sainzem, ne?
A ano, ten kontakt byla Magnusenova chyba, což je principiálně polehčující okolnost pro to rozhodnutí.
Na druhou stranu ale pokud je hlavním argumentem bezpečnost (přímo i nepřímo), tak pak tyhle vedlejší argumenty (pozice, část závodu, vina za incident, atd.) by neměly hrát takovou roli a komisaři by měli stejně rozhodnou i v tom hypotetickém scénáři se Sainzem, ne?
Limbi
11:19 22.06.2022 147.228.70.XXX
On na tu výměnu jel v 7 kole z 6 pozice. Navíc Hass celkově nestíhal. Neříkám, že mu to ten závod neovlivnilo, ale dalo se to strategicky řešit. Pokud se podíváš dál do závodu, byla tam plný SC, takže svádět závod na rozhodnutí komisařů, když si musel do boxů kvůli jednoznačně uvolněnému dílu na autě, který se uvolnil díky tvému souboji, mi připadá jako trochu přehazování odpovědnosti. Faktem je, že Hass měl na autě problém, který mohl způsobit problém dalším 19ti jezdcům. Neměli celkově rychlost a bylo to na začátku závodu, kdy se vlivem ať už částečných nebo plných SC mohli dostat do závodu a to hlavně tady v Kanadě, kde i Jenson dokázal z posledního místa závod vyhrát. Rozdíl v tom co si uvedl za extrém ty je snad jasně vidět (pozice, část závodu i to, že tady se to skutečně stalo)...
-Tony-
11:06 22.06.2022 193.165.96.XXX
Ocon je obyčejný kroužič, který jen těží z problémů druhých! Jeho současné postavení v tabulce absolutně není zásluhou jeho závodního umění. Jak na tom ve skutečnosti je, jasně ukázal Alonso od pátku do soboty, kdy ho totálně zajezdil! Jenže spolehlivost je jen na jedné straně garáže Alpine, bohužel. Jak to říkal i Král, Ocon je prostě hyena …
daaviid23
10:29 22.06.2022 90.182.169.XXX
Na začátku závodu je pole poměrně u sebe, chvilkový VSC by to podle mě vyřešil.
Posunu stejnou situaci do extrému. Představme si, že by Sainz po restartu měl dost rychlosti na to zaútočit a předjet Maxe, nicméně při předjíždění by se o sebe podobně otřeli a Sainz by měl podobně poškozené křídlo.
Dostal by taky příkaz na výměnu křídla? Poslali by ho z prvního místa mimo body pár kol před cílem? Podle mě asi ne
Posunu stejnou situaci do extrému. Představme si, že by Sainz po restartu měl dost rychlosti na to zaútočit a předjet Maxe, nicméně při předjíždění by se o sebe podobně otřeli a Sainz by měl podobně poškozené křídlo.
Dostal by taky příkaz na výměnu křídla? Poslali by ho z prvního místa mimo body pár kol před cílem? Podle mě asi ne
Limbi
10:17 22.06.2022 147.228.70.XXX
Ok, a pokud by se ten díl urval, zůstal na trati a vyjížděl kvůli němu safety car, nebo to někoho vyřadilo, tak je to ok? Ať jedním nebo druhým odsoudíš ostatní podle jejich strategií... Tady to odnesl jezdec, který byl aktérem incidentu ne náhodným jezdcem...
Kaša
09:59 22.06.2022 82.142.123.XXX
Hezky napsáno.
A ono ho to úplně nevyřadilo ze závodu .... jen mu to zkomplikovalo strategii.
Stejně mohl při zastávce měnit gumy, že?
Mě se zdá že stejně HAAS neměl v závodě velkou rychlost, jestli je to tím že vsadili na nastavení na mokro, a nebo ta rychlost tam stejně nebyla .... nevím.
A ono ho to úplně nevyřadilo ze závodu .... jen mu to zkomplikovalo strategii.
Stejně mohl při zastávce měnit gumy, že?
Mě se zdá že stejně HAAS neměl v závodě velkou rychlost, jestli je to tím že vsadili na nastavení na mokro, a nebo ta rychlost tam stejně nebyla .... nevím.
Limbi
09:36 22.06.2022 147.228.70.XXX
Tady je to sporný... To křídlo asi nemělo velký vliv na výkonnost, ale chápu proč mu komisaři nařídili výměnu. Koukal jsem se teď ještě na záznam závodu a ta část dost výrazně vibrovala (hlavně na rovinkách. V čase se navíc ta intenzita zvyšovala, takže by vlivem únavy došlo k uvolnění a i kdyby to nikoho do hlavy netrefilo, mohlo by to způsobit potenciálně nebezpečnou situaci a nebo zničit závod někomu jinému, který by to přejel. Myslím, že pokud by se bočnice křídla urvala hned po kontaktu a nic by mu na křídle takhle nevibrovalo, tak to komisaři neřeší.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek