DISKUZE K ČLÁNKU "Komisaři jsou snadno ovlivnitelní," stěžuje si Magnussen poté, co mu ukázali černooranžovou vlajku
Kevin Magnussen tvrdí, že ředitelství závodu se dá až příliš snadno ovlivnit stížnostmi během radiokomunikace. Poukazuje přitom na svůj vlastní zážitek z víkendové Velké ceny Kanady.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Komisaři jsou snadno ovlivnitelní," stěžuje si Magnussen poté, co mu ukázali černooranžovou vlajku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
11:44 24.06.2022 185.149.130.XXX
Takže když nejde o trefení do hlavy, na což si stěžoval právě Ocon jako hrozbu pro jeho hlavu, tak jde o proříznutí gumy. OK, jasně, gumu to proříznout může.
Teď zásadní otázka: když může celá ta bočnice někomu proříznout gumu (což jsme se oba shodli, že může), může proříznout gumu i půlka ulomené bočnice, se kterou jezdil Hamilton?
Ano, máme tu nové vedení. Vedení, které díky stížnostem Mercedesu bere pravidla striktně. Nic proti změně přístupu mezi sezonami. Pak ovšem doufám, že ten striktní výklad bude platit pro všechny stejně.
Třeba se mi vybavuje problém s piersingy a šperky jezdců při závodě. Nějak jsem zatím nepostřehl avizované tresty pro piloty od Monaka. A pokud jsem si dobře všimnul, piloti je mají při závodě pořád.
Teď zásadní otázka: když může celá ta bočnice někomu proříznout gumu (což jsme se oba shodli, že může), může proříznout gumu i půlka ulomené bočnice, se kterou jezdil Hamilton?
Ano, máme tu nové vedení. Vedení, které díky stížnostem Mercedesu bere pravidla striktně. Nic proti změně přístupu mezi sezonami. Pak ovšem doufám, že ten striktní výklad bude platit pro všechny stejně.
Třeba se mi vybavuje problém s piersingy a šperky jezdců při závodě. Nějak jsem zatím nepostřehl avizované tresty pro piloty od Monaka. A pokud jsem si dobře všimnul, piloti je mají při závodě pořád.
Limbi
13:05 23.06.2022 147.228.70.XXX
Nevím proč vytahuješ Massu, který dostal do hlavy pružinou. To je trochu něco jinýho. Díl Magnusenova křídla byl zásadně větší a to snad vidíš i ty. Nejde o trefení do hlavy, ale o to, že když tohle někdo přejede, tak mu to na 90% prořízne gumu, případně poškodí podlahu a pokud takhle velký kus zůstane na trati, tak se musí závod omezit SC. Ne kvůli váze, ale kvůli rozměru. Navíc opět zcela ignoruješ to co jsem psal, že se měnilo ředitelství závodu, které avizovalo změny. Nejsem si jistý, ale myslím, že se pořád používá karbon pro prvky F1
Mike17
12:13 23.06.2022 185.149.130.XXX
Jo. U Magnusena to byl metr na metr? Nebo 4x6? Tak to pak chápu. jestli ten díl váží 10g, nebo 15g je brutální rozdíl, na kterém závisí život pilota.
Zkus se prosím podívat, co dostal do hlavy Massa. To bylo trochu jiný kafe, než pár cenťáků kevlaru.
Zkus se prosím podívat, co dostal do hlavy Massa. To bylo trochu jiný kafe, než pár cenťáků kevlaru.
SergioPÉREZ
16:56 22.06.2022 81.0.229.XXX
Magny by měl Montreal už pustit z hlavy a soustředit se na Silverstone. Vše bych na komisaře neházel. Hass 50% , Komisaři 50%
Mike17
14:39 22.06.2022 185.149.130.XXX
Tak se prosím podívej pořádně. Jo, ve 41. kole už mu 1 pladnající kus zmizel. Někdy v průběhu odpadla část, kterou tahal po trati. Což už je věc, kvůli které Magnuma donutili k pitu. Ale pořád se tam ve 41. kole třepe bočnice toho křídla. Čas oficiálního záznamu 2:01:35-39. Je to tam krásně detailně vidět. Jestli se tam třepe do cíle, nebo upadla časem nevím, pouštět si takový kus závodu nechci. Každopádně tam je minimálně 4 kola.
A pokud jde o Cunodu, nevím jistě, jestli ho povolala FIA, nebo samotný tým.
Nekonzistence tam je pořád. Stejně jako v loňském roce. A koukám, že ne jen u FIA.
A pokud jde o Cunodu, nevím jistě, jestli ho povolala FIA, nebo samotný tým.
Nekonzistence tam je pořád. Stejně jako v loňském roce. A koukám, že ne jen u FIA.
Limbi
14:16 22.06.2022 147.228.70.XXX
Normálně si mě donutil si pustit ten závod z archivu Už ve 39 kole tam nic nestabilního na křídle nemá. A to se ani nebavím o tom, že to co mu tam plandalo hned po kolizi bylo asi tak dvacetinásobně menší než to co tam plandalo Kevinovi. Jasně upozorňuješ na nekonzistenci FIA tím, že tam nenápadně schováš narážku na protekci Hamovi Jasný, chápu. Nekonzistentní byla celá loňská sezona a poslední závod tomu nasadil korunu. Já tam cítím křivdu za potrestání Landa v Rakousku za věc, která se v dalších závodech netrestala. Co se týče letoška, Tsunoda musel opravit zadní křídlo, Kevin musel opravit křídlo. To mi vzhledem ke změně na místě ředitelství závodu, pro tenhle rok, připadá víc než konzistentní.
Mike17
14:00 22.06.2022 185.149.130.XXX
Tak se prosím zkus podívat na tu Džiddu znovu, jako já.
Hamiltonovi tam plandá bočnice pravé části předního křídla ještě ve 41. kole (kolize byla v 37.). Nechce se mi to koukat do konce, abych zjistil, jestli mu do cíle upadla.
Polívčička není na Mercedes, ale na nekonzistentní rozhodování FIA, což ti nejspíš úplně uniklo.
Hamiltonovi tam plandá bočnice pravé části předního křídla ještě ve 41. kole (kolize byla v 37.). Nechce se mi to koukat do konce, abych zjistil, jestli mu do cíle upadla.
Polívčička není na Mercedes, ale na nekonzistentní rozhodování FIA, což ti nejspíš úplně uniklo.
Limbi
13:43 22.06.2022 147.228.70.XXX
Mně spíš přišlo, že to křídlo vypadalo, že se rozsype, když byl právě v DRS zóně a aktivoval ho. Když bylo křídlo zavřené, tak vypadalo celkem stabilně, takže já bych mu dal na výběr. Buď opravit, nebo neotevírat DRS. Samozřejmě nevím jestli se otevíralo samo ale přišlo mi, že spíš ho aktivoval on.
Limbi
13:21 22.06.2022 147.228.70.XXX
Zase si si vzal jen půlku z toho co jsem psal viď? Podívej se na Hamovo křídlo po kontaktu. Přišel o bočnici, ale žádný kus mu tam 6 kol neplandal. Proto jsem hned v prvním příspěvku psal, že kdyby to Magovi upadlo hned po kontaktu, tak to nikdo neřeší. Nechali ho to vyměnit proto, že to křídlo 6 kol vypadalo, že z něj dříve či později dost velký kus uletí. U Hama tam nic takhle nevibrovalo se vzrůstající tendencí. Zkus si příště přihřát polívčičku při nakládání na Mercedes a Hama trochu jinak
daaviid23
13:10 22.06.2022 90.182.169.XXX
No to je sice fajn, ale cit jednoho člověka se nemusí líbit ostatním lidem. Lepší je se řídit tím, co je psáno.
Až teda nastane podobná situace ale za vypjatějších okolností nějakému jezdci ze špičky, tak se pak Magnusen může po zásluze ptát proč on byl potrestán a jiný jezdec ne
Až teda nastane podobná situace ale za vypjatějších okolností nějakému jezdci ze špičky, tak se pak Magnusen může po zásluze ptát proč on byl potrestán a jiný jezdec ne
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek