DISKUZE K ČLÁNKU "Komisaři jsou snadno ovlivnitelní," stěžuje si Magnussen poté, co mu ukázali černooranžovou vlajku

Kevin Magnussen tvrdí, že ředitelství závodu se dá až příliš snadno ovlivnit stížnostmi během radiokomunikace. Poukazuje přitom na svůj vlastní zážitek z víkendové Velké ceny Kanady.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Komisaři jsou snadno ovlivnitelní," stěžuje si Magnussen poté, co mu ukázali černooranžovou vlajku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 24.06.2022 11:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 22.06.2022 08:54
Podle mě skandální zaříznutí Magnusena,… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 22.06.2022 14:00
Tak se prosím zkus podívat na tu Džiddu znovu,… »
» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 22.06.2022 09:36
Tady je to sporný... To křídlo asi nemělo velký… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Takže když nejde o trefení do hlavy, na což si stěžoval právě Ocon jako hrozbu pro jeho hlavu, tak jde o proříznutí gumy. OK, jasně, gumu to proříznout může.
Teď zásadní otázka: když může celá ta bočnice někomu proříznout gumu (což jsme se oba shodli, že může), může proříznout gumu i půlka ulomené bočnice, se kterou jezdil Hamilton?

Ano, máme tu nové vedení. Vedení, které díky stížnostem Mercedesu bere pravidla striktně. Nic proti změně přístupu mezi sezonami. Pak ovšem doufám, že ten striktní výklad bude platit pro všechny stejně.
Třeba se mi vybavuje problém s piersingy a šperky jezdců při závodě. Nějak jsem zatím nepostřehl avizované tresty pro piloty od Monaka. A pokud jsem si dobře všimnul, piloti je mají při závodě pořád. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Nevím proč vytahuješ Massu, který dostal do hlavy pružinou. To je trochu něco jinýho. Díl Magnusenova křídla byl zásadně větší a to snad vidíš i ty. Nejde o trefení do hlavy, ale o to, že když tohle někdo přejede, tak mu to na 90% prořízne gumu, případně poškodí podlahu a pokud takhle velký kus zůstane na trati, tak se musí závod omezit SC. Ne kvůli váze, ale kvůli rozměru. Navíc opět zcela ignoruješ to co jsem psal, že se měnilo ředitelství závodu, které avizovalo změny. Nejsem si jistý, ale myslím, že se pořád používá karbon pro prvky F1 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo. U Magnusena to byl metr na metr? Nebo 4x6? Tak to pak chápu. jestli ten díl váží 10g, nebo 15g je brutální rozdíl, na kterém závisí život pilota. 12
Zkus se prosím podívat, co dostal do hlavy Massa. To bylo trochu jiný kafe, než pár cenťáků kevlaru. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Mluvíš o to dílku co má tak 3*5 cm? 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Nuže ano, máš pravdu...jen mi vadí to že když jde o Magnussena bere se bezpečnost víc vážně než když jde o jiného pilota (asi nemusím jmenovat).

Prostě rozhodování je nekonzistentní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Tak, tak...pořád jsou tu naprosto nekonzistentní rozhodnutí...když to trochu přeženu...trestá se podle ksichtu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

81.0.229.XXX
Magny by měl Montreal už pustit z hlavy a soustředit se na Silverstone. Vše bych na komisaře neházel. Hass 50% , Komisaři 50% 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
I ve 45. kole. 12

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Koukám kousek dál a ve 43. kole se tam třepe pořád. Špatně koukáš.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak se prosím podívej pořádně. Jo, ve 41. kole už mu 1 pladnající kus zmizel. Někdy v průběhu odpadla část, kterou tahal po trati. Což už je věc, kvůli které Magnuma donutili k pitu. Ale pořád se tam ve 41. kole třepe bočnice toho křídla. Čas oficiálního záznamu 2:01:35-39. Je to tam krásně detailně vidět. Jestli se tam třepe do cíle, nebo upadla časem nevím, pouštět si takový kus závodu nechci. Každopádně tam je minimálně 4 kola.
A pokud jde o Cunodu, nevím jistě, jestli ho povolala FIA, nebo samotný tým.
Nekonzistence tam je pořád. Stejně jako v loňském roce. A koukám, že ne jen u FIA. 12

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Normálně si mě donutil si pustit ten závod z archivu 18 Už ve 39 kole tam nic nestabilního na křídle nemá. A to se ani nebavím o tom, že to co mu tam plandalo hned po kolizi bylo asi tak dvacetinásobně menší než to co tam plandalo Kevinovi. Jasně upozorňuješ na nekonzistenci FIA tím, že tam nenápadně schováš narážku na protekci Hamovi 12 Jasný, chápu. Nekonzistentní byla celá loňská sezona a poslední závod tomu nasadil korunu. Já tam cítím křivdu za potrestání Landa v Rakousku za věc, která se v dalších závodech netrestala. Co se týče letoška, Tsunoda musel opravit zadní křídlo, Kevin musel opravit křídlo. To mi vzhledem ke změně na místě ředitelství závodu, pro tenhle rok, připadá víc než konzistentní.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak se prosím zkus podívat na tu Džiddu znovu, jako já.
Hamiltonovi tam plandá bočnice pravé části předního křídla ještě ve 41. kole (kolize byla v 37.). Nechce se mi to koukat do konce, abych zjistil, jestli mu do cíle upadla.
Polívčička není na Mercedes, ale na nekonzistentní rozhodování FIA, což ti nejspíš úplně uniklo. 13

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Je fakt, že kdyby se to chtělo na rovince otevřít, tak by tomu ta izolačka co použili asi nezabránila 12
Takže asi to stabilní v neotevřeném stavu bylo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Mně spíš přišlo, že to křídlo vypadalo, že se rozsype, když byl právě v DRS zóně a aktivoval ho. Když bylo křídlo zavřené, tak vypadalo celkem stabilně, takže já bych mu dal na výběr. Buď opravit, nebo neotevírat DRS. Samozřejmě nevím jestli se otevíralo samo ale přišlo mi, že spíš ho aktivoval on.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tak u Tsunody bylo spíš podezření na to aby se očividně poškozený mechanismus DRS neotevíral samovolně, ne?
Tam jsem tu černo oranžovou vlajku chápal více.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
V pořádku 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Pokud nastane stejná situace, tak klidně může. Svým způsobem se takhle musel zařídit už Tsunoda se zadním křídlem, přitom by stačilo, aby nepoužíval DRS a bylo by to v pohodě...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Zase si si vzal jen půlku z toho co jsem psal viď? 04 Podívej se na Hamovo křídlo po kontaktu. Přišel o bočnici, ale žádný kus mu tam 6 kol neplandal. Proto jsem hned v prvním příspěvku psal, že kdyby to Magovi upadlo hned po kontaktu, tak to nikdo neřeší. Nechali ho to vyměnit proto, že to křídlo 6 kol vypadalo, že z něj dříve či později dost velký kus uletí. U Hama tam nic takhle nevibrovalo se vzrůstající tendencí. Zkus si příště přihřát polívčičku při nakládání na Mercedes a Hama trochu jinak 11

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No to je sice fajn, ale cit jednoho člověka se nemusí líbit ostatním lidem. Lepší je se řídit tím, co je psáno.

Až teda nastane podobná situace ale za vypjatějších okolností nějakému jezdci ze špičky, tak se pak Magnusen může po zásluze ptát proč on byl potrestán a jiný jezdec ne 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama