DISKUZE K ČLÁNKU "Komisaři jsou snadno ovlivnitelní," stěžuje si Magnussen poté, co mu ukázali černooranžovou vlajku
Kevin Magnussen tvrdí, že ředitelství závodu se dá až příliš snadno ovlivnit stížnostmi během radiokomunikace. Poukazuje přitom na svůj vlastní zážitek z víkendové Velké ceny Kanady.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Komisaři jsou snadno ovlivnitelní," stěžuje si Magnussen poté, co mu ukázali černooranžovou vlajku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
16:56 22.06.2022 81.0.229.XXXMagny by měl Montreal už pustit z hlavy a soustředit se na Silverstone. Vše bych na komisaře neházel. Hass 50% , Komisaři 50% -
-Tony-
11:06 22.06.2022 193.165.96.XXXOcon je obyčejný kroužič, který jen těží z problémů druhých! Jeho současné postavení v tabulce absolutně není zásluhou jeho závodního umění. Jak na tom ve skutečnosti je, jasně ukázal Alonso od pátku do soboty, kdy ho totálně zajezdil! Jenže spolehlivost je jen na jedné straně garáže Alpine, bohužel. Jak to říkal i Král, Ocon je prostě hyena … -
Limbi
09:36 22.06.2022 147.228.70.XXXTady je to sporný... To křídlo asi nemělo velký vliv na výkonnost, ale chápu proč mu komisaři nařídili výměnu. Koukal jsem se teď ještě na záznam závodu a ta část dost výrazně vibrovala (hlavně na rovinkách. V čase se navíc ta intenzita zvyšovala, takže by vlivem únavy došlo k uvolnění a i kdyby to nikoho do hlavy netrefilo, mohlo by to způsobit potenciálně nebezpečnou situaci a nebo zničit závod někomu jinému, který by to přejel. Myslím, že pokud by se bočnice křídla urvala hned po kontaktu a nic by mu na křídle takhle nevibrovalo, tak to komisaři neřeší.-
Kaša
09:59 22.06.2022 82.142.123.XXXHezky napsáno.
A ono ho to úplně nevyřadilo ze závodu .... jen mu to zkomplikovalo strategii.
Stejně mohl při zastávce měnit gumy, že?
Mě se zdá že stejně HAAS neměl v závodě velkou rychlost, jestli je to tím že vsadili na nastavení na mokro, a nebo ta rychlost tam stejně nebyla .... nevím.-
-
Limbi
10:17 22.06.2022 147.228.70.XXXOk, a pokud by se ten díl urval, zůstal na trati a vyjížděl kvůli němu safety car, nebo to někoho vyřadilo, tak je to ok? Ať jedním nebo druhým odsoudíš ostatní podle jejich strategií... Tady to odnesl jezdec, který byl aktérem incidentu ne náhodným jezdcem...-
daaviid23
10:29 22.06.2022 90.182.169.XXXNa začátku závodu je pole poměrně u sebe, chvilkový VSC by to podle mě vyřešil.
Posunu stejnou situaci do extrému. Představme si, že by Sainz po restartu měl dost rychlosti na to zaútočit a předjet Maxe, nicméně při předjíždění by se o sebe podobně otřeli a Sainz by měl podobně poškozené křídlo.
Dostal by taky příkaz na výměnu křídla? Poslali by ho z prvního místa mimo body pár kol před cílem? Podle mě asi ne-
Limbi
11:19 22.06.2022 147.228.70.XXXOn na tu výměnu jel v 7 kole z 6 pozice. Navíc Hass celkově nestíhal. Neříkám, že mu to ten závod neovlivnilo, ale dalo se to strategicky řešit. Pokud se podíváš dál do závodu, byla tam plný SC, takže svádět závod na rozhodnutí komisařů, když si musel do boxů kvůli jednoznačně uvolněnému dílu na autě, který se uvolnil díky tvému souboji, mi připadá jako trochu přehazování odpovědnosti. Faktem je, že Hass měl na autě problém, který mohl způsobit problém dalším 19ti jezdcům. Neměli celkově rychlost a bylo to na začátku závodu, kdy se vlivem ať už částečných nebo plných SC mohli dostat do závodu a to hlavně tady v Kanadě, kde i Jenson dokázal z posledního místa závod vyhrát. Rozdíl v tom co si uvedl za extrém ty je snad jasně vidět (pozice, část závodu i to, že tady se to skutečně stalo)...-
daaviid23
11:37 22.06.2022 90.182.169.XXXAno, nevyjádřil jsem se korektně, to jeho poslední místo není jen zásluhou té penalizace ale velkou měrou rychlostí a strategií Haasu v závodě.
A ano, ten kontakt byla Magnusenova chyba, což je principiálně polehčující okolnost pro to rozhodnutí.
Na druhou stranu ale pokud je hlavním argumentem bezpečnost (přímo i nepřímo), tak pak tyhle vedlejší argumenty (pozice, část závodu, vina za incident, atd.) by neměly hrát takovou roli a komisaři by měli stejně rozhodnou i v tom hypotetickém scénáři se Sainzem, ne?-
-
-
Limbi
13:21 22.06.2022 147.228.70.XXXZase si si vzal jen půlku z toho co jsem psal viď? Podívej se na Hamovo křídlo po kontaktu. Přišel o bočnici, ale žádný kus mu tam 6 kol neplandal. Proto jsem hned v prvním příspěvku psal, že kdyby to Magovi upadlo hned po kontaktu, tak to nikdo neřeší. Nechali ho to vyměnit proto, že to křídlo 6 kol vypadalo, že z něj dříve či později dost velký kus uletí. U Hama tam nic takhle nevibrovalo se vzrůstající tendencí. Zkus si příště přihřát polívčičku při nakládání na Mercedes a Hama trochu jinak-
Mike17
14:00 22.06.2022 185.149.130.XXXTak se prosím zkus podívat na tu Džiddu znovu, jako já.
Hamiltonovi tam plandá bočnice pravé části předního křídla ještě ve 41. kole (kolize byla v 37.). Nechce se mi to koukat do konce, abych zjistil, jestli mu do cíle upadla.
Polívčička není na Mercedes, ale na nekonzistentní rozhodování FIA, což ti nejspíš úplně uniklo.-
Limbi
14:16 22.06.2022 147.228.70.XXXNormálně si mě donutil si pustit ten závod z archivu Už ve 39 kole tam nic nestabilního na křídle nemá. A to se ani nebavím o tom, že to co mu tam plandalo hned po kolizi bylo asi tak dvacetinásobně menší než to co tam plandalo Kevinovi. Jasně upozorňuješ na nekonzistenci FIA tím, že tam nenápadně schováš narážku na protekci Hamovi Jasný, chápu. Nekonzistentní byla celá loňská sezona a poslední závod tomu nasadil korunu. Já tam cítím křivdu za potrestání Landa v Rakousku za věc, která se v dalších závodech netrestala. Co se týče letoška, Tsunoda musel opravit zadní křídlo, Kevin musel opravit křídlo. To mi vzhledem ke změně na místě ředitelství závodu, pro tenhle rok, připadá víc než konzistentní.-
Mike17
14:39 22.06.2022 185.149.130.XXXTak se prosím podívej pořádně. Jo, ve 41. kole už mu 1 pladnající kus zmizel. Někdy v průběhu odpadla část, kterou tahal po trati. Což už je věc, kvůli které Magnuma donutili k pitu. Ale pořád se tam ve 41. kole třepe bočnice toho křídla. Čas oficiálního záznamu 2:01:35-39. Je to tam krásně detailně vidět. Jestli se tam třepe do cíle, nebo upadla časem nevím, pouštět si takový kus závodu nechci. Každopádně tam je minimálně 4 kola.
A pokud jde o Cunodu, nevím jistě, jestli ho povolala FIA, nebo samotný tým.
Nekonzistence tam je pořád. Stejně jako v loňském roce. A koukám, že ne jen u FIA.-
-
Mike17
12:13 23.06.2022 185.149.130.XXXJo. U Magnusena to byl metr na metr? Nebo 4x6? Tak to pak chápu. jestli ten díl váží 10g, nebo 15g je brutální rozdíl, na kterém závisí život pilota.
Zkus se prosím podívat, co dostal do hlavy Massa. To bylo trochu jiný kafe, než pár cenťáků kevlaru.-
Limbi
13:05 23.06.2022 147.228.70.XXXNevím proč vytahuješ Massu, který dostal do hlavy pružinou. To je trochu něco jinýho. Díl Magnusenova křídla byl zásadně větší a to snad vidíš i ty. Nejde o trefení do hlavy, ale o to, že když tohle někdo přejede, tak mu to na 90% prořízne gumu, případně poškodí podlahu a pokud takhle velký kus zůstane na trati, tak se musí závod omezit SC. Ne kvůli váze, ale kvůli rozměru. Navíc opět zcela ignoruješ to co jsem psal, že se měnilo ředitelství závodu, které avizovalo změny. Nejsem si jistý, ale myslím, že se pořád používá karbon pro prvky F1-
Mike17
11:44 24.06.2022 185.149.130.XXXTakže když nejde o trefení do hlavy, na což si stěžoval právě Ocon jako hrozbu pro jeho hlavu, tak jde o proříznutí gumy. OK, jasně, gumu to proříznout může.
Teď zásadní otázka: když může celá ta bočnice někomu proříznout gumu (což jsme se oba shodli, že může), může proříznout gumu i půlka ulomené bočnice, se kterou jezdil Hamilton?
Ano, máme tu nové vedení. Vedení, které díky stížnostem Mercedesu bere pravidla striktně. Nic proti změně přístupu mezi sezonami. Pak ovšem doufám, že ten striktní výklad bude platit pro všechny stejně.
Třeba se mi vybavuje problém s piersingy a šperky jezdců při závodě. Nějak jsem zatím nepostřehl avizované tresty pro piloty od Monaka. A pokud jsem si dobře všimnul, piloti je mají při závodě pořád.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek