DISKUZE K ČLÁNKU "Komisaři jsou snadno ovlivnitelní," stěžuje si Magnussen poté, co mu ukázali černooranžovou vlajku

Kevin Magnussen tvrdí, že ředitelství závodu se dá až příliš snadno ovlivnit stížnostmi během radiokomunikace. Poukazuje přitom na svůj vlastní zážitek z víkendové Velké ceny Kanady.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Komisaři jsou snadno ovlivnitelní," stěžuje si Magnussen poté, co mu ukázali černooranžovou vlajku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 24.06.2022 11:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 22.06.2022 08:54
Podle mě skandální zaříznutí Magnusena,… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 22.06.2022 14:00
Tak se prosím zkus podívat na tu Džiddu znovu,… »
» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 22.06.2022 09:36
Tady je to sporný... To křídlo asi nemělo velký… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    81.0.229.XXX
    Magny by měl Montreal už pustit z hlavy a soustředit se na Silverstone. Vše bych na komisaře neházel. Hass 50% , Komisaři 50% 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    193.165.96.XXX
    Ocon je obyčejný kroužič, který jen těží z problémů druhých! Jeho současné postavení v tabulce absolutně není zásluhou jeho závodního umění. Jak na tom ve skutečnosti je, jasně ukázal Alonso od pátku do soboty, kdy ho totálně zajezdil! Jenže spolehlivost je jen na jedné straně garáže Alpine, bohužel. Jak to říkal i Král, Ocon je prostě hyena …

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Tady je to sporný... To křídlo asi nemělo velký vliv na výkonnost, ale chápu proč mu komisaři nařídili výměnu. Koukal jsem se teď ještě na záznam závodu a ta část dost výrazně vibrovala (hlavně na rovinkách. V čase se navíc ta intenzita zvyšovala, takže by vlivem únavy došlo k uvolnění a i kdyby to nikoho do hlavy netrefilo, mohlo by to způsobit potenciálně nebezpečnou situaci a nebo zničit závod někomu jinému, který by to přejel. Myslím, že pokud by se bočnice křídla urvala hned po kontaktu a nic by mu na křídle takhle nevibrovalo, tak to komisaři neřeší.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Hezky napsáno.
      A ono ho to úplně nevyřadilo ze závodu .... jen mu to zkomplikovalo strategii.
      Stejně mohl při zastávce měnit gumy, že? 07

      Mě se zdá že stejně HAAS neměl v závodě velkou rychlost, jestli je to tím že vsadili na nastavení na mokro, a nebo ta rychlost tam stejně nebyla .... nevím.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Nevyřadilo ho to ze závodu, jen ho odsoudili na poslední místo 18

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.70.XXX
          Ok, a pokud by se ten díl urval, zůstal na trati a vyjížděl kvůli němu safety car, nebo to někoho vyřadilo, tak je to ok? Ať jedním nebo druhým odsoudíš ostatní podle jejich strategií... Tady to odnesl jezdec, který byl aktérem incidentu ne náhodným jezdcem...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Na začátku závodu je pole poměrně u sebe, chvilkový VSC by to podle mě vyřešil.

            Posunu stejnou situaci do extrému. Představme si, že by Sainz po restartu měl dost rychlosti na to zaútočit a předjet Maxe, nicméně při předjíždění by se o sebe podobně otřeli a Sainz by měl podobně poškozené křídlo.
            Dostal by taky příkaz na výměnu křídla? Poslali by ho z prvního místa mimo body pár kol před cílem? Podle mě asi ne 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.70.XXX
              On na tu výměnu jel v 7 kole z 6 pozice. Navíc Hass celkově nestíhal. Neříkám, že mu to ten závod neovlivnilo, ale dalo se to strategicky řešit. Pokud se podíváš dál do závodu, byla tam plný SC, takže svádět závod na rozhodnutí komisařů, když si musel do boxů kvůli jednoznačně uvolněnému dílu na autě, který se uvolnil díky tvému souboji, mi připadá jako trochu přehazování odpovědnosti. Faktem je, že Hass měl na autě problém, který mohl způsobit problém dalším 19ti jezdcům. Neměli celkově rychlost a bylo to na začátku závodu, kdy se vlivem ať už částečných nebo plných SC mohli dostat do závodu a to hlavně tady v Kanadě, kde i Jenson dokázal z posledního místa závod vyhrát. Rozdíl v tom co si uvedl za extrém ty je snad jasně vidět (pozice, část závodu i to, že tady se to skutečně stalo)...

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Ano, nevyjádřil jsem se korektně, to jeho poslední místo není jen zásluhou té penalizace ale velkou měrou rychlostí a strategií Haasu v závodě.
                A ano, ten kontakt byla Magnusenova chyba, což je principiálně polehčující okolnost pro to rozhodnutí.

                Na druhou stranu ale pokud je hlavním argumentem bezpečnost (přímo i nepřímo), tak pak tyhle vedlejší argumenty (pozice, část závodu, vina za incident, atd.) by neměly hrát takovou roli a komisaři by měli stejně rozhodnou i v tom hypotetickém scénáři se Sainzem, ne?

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Limbi

                  Limbi

                  147.228.70.XXX
                  Pokud nebudeš používat pro rozhodnutí cit, tak to dopracujeme na úroveň soudních případů v USA, kde někdo vysoudil neskutečné peníze na výrobci mikrovlnek, protože mu výrobce neřekl, že nesmí sušit kočku v mikrovlnce...

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    A vidíš to stejně vloni v Džiddě? Tam jel Hamilton hodně kol s mnohem víc poškozeným křídlem. Já jen, jestli nám tu tím řekneš, že měl Hamilton protekci. 03

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Limbi

                      Limbi

                      147.228.70.XXX
                      Zase si si vzal jen půlku z toho co jsem psal viď? 04 Podívej se na Hamovo křídlo po kontaktu. Přišel o bočnici, ale žádný kus mu tam 6 kol neplandal. Proto jsem hned v prvním příspěvku psal, že kdyby to Magovi upadlo hned po kontaktu, tak to nikdo neřeší. Nechali ho to vyměnit proto, že to křídlo 6 kol vypadalo, že z něj dříve či později dost velký kus uletí. U Hama tam nic takhle nevibrovalo se vzrůstající tendencí. Zkus si příště přihřát polívčičku při nakládání na Mercedes a Hama trochu jinak 11

                      + 2 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Tak se prosím zkus podívat na tu Džiddu znovu, jako já.
                        Hamiltonovi tam plandá bočnice pravé části předního křídla ještě ve 41. kole (kolize byla v 37.). Nechce se mi to koukat do konce, abych zjistil, jestli mu do cíle upadla.
                        Polívčička není na Mercedes, ale na nekonzistentní rozhodování FIA, což ti nejspíš úplně uniklo. 13

                        + 4 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Limbi

                          Limbi

                          147.228.70.XXX
                          Normálně si mě donutil si pustit ten závod z archivu 18 Už ve 39 kole tam nic nestabilního na křídle nemá. A to se ani nebavím o tom, že to co mu tam plandalo hned po kolizi bylo asi tak dvacetinásobně menší než to co tam plandalo Kevinovi. Jasně upozorňuješ na nekonzistenci FIA tím, že tam nenápadně schováš narážku na protekci Hamovi 12 Jasný, chápu. Nekonzistentní byla celá loňská sezona a poslední závod tomu nasadil korunu. Já tam cítím křivdu za potrestání Landa v Rakousku za věc, která se v dalších závodech netrestala. Co se týče letoška, Tsunoda musel opravit zadní křídlo, Kevin musel opravit křídlo. To mi vzhledem ke změně na místě ředitelství závodu, pro tenhle rok, připadá víc než konzistentní.

                          + 2 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Tak se prosím podívej pořádně. Jo, ve 41. kole už mu 1 pladnající kus zmizel. Někdy v průběhu odpadla část, kterou tahal po trati. Což už je věc, kvůli které Magnuma donutili k pitu. Ale pořád se tam ve 41. kole třepe bočnice toho křídla. Čas oficiálního záznamu 2:01:35-39. Je to tam krásně detailně vidět. Jestli se tam třepe do cíle, nebo upadla časem nevím, pouštět si takový kus závodu nechci. Každopádně tam je minimálně 4 kola.
                            A pokud jde o Cunodu, nevím jistě, jestli ho povolala FIA, nebo samotný tým.
                            Nekonzistence tam je pořád. Stejně jako v loňském roce. A koukám, že ne jen u FIA. 12

                            + 3 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Limbi

                              Limbi

                              147.228.70.XXX
                              Mluvíš o to dílku co má tak 3*5 cm? 12

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Jo. U Magnusena to byl metr na metr? Nebo 4x6? Tak to pak chápu. jestli ten díl váží 10g, nebo 15g je brutální rozdíl, na kterém závisí život pilota. 12
                                Zkus se prosím podívat, co dostal do hlavy Massa. To bylo trochu jiný kafe, než pár cenťáků kevlaru. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Limbi

                                  Limbi

                                  147.228.70.XXX
                                  Nevím proč vytahuješ Massu, který dostal do hlavy pružinou. To je trochu něco jinýho. Díl Magnusenova křídla byl zásadně větší a to snad vidíš i ty. Nejde o trefení do hlavy, ale o to, že když tohle někdo přejede, tak mu to na 90% prořízne gumu, případně poškodí podlahu a pokud takhle velký kus zůstane na trati, tak se musí závod omezit SC. Ne kvůli váze, ale kvůli rozměru. Navíc opět zcela ignoruješ to co jsem psal, že se měnilo ředitelství závodu, které avizovalo změny. Nejsem si jistý, ale myslím, že se pořád používá karbon pro prvky F1 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Takže když nejde o trefení do hlavy, na což si stěžoval právě Ocon jako hrozbu pro jeho hlavu, tak jde o proříznutí gumy. OK, jasně, gumu to proříznout může.
                                    Teď zásadní otázka: když může celá ta bočnice někomu proříznout gumu (což jsme se oba shodli, že může), může proříznout gumu i půlka ulomené bočnice, se kterou jezdil Hamilton?

                                    Ano, máme tu nové vedení. Vedení, které díky stížnostem Mercedesu bere pravidla striktně. Nic proti změně přístupu mezi sezonami. Pak ovšem doufám, že ten striktní výklad bude platit pro všechny stejně.
                                    Třeba se mi vybavuje problém s piersingy a šperky jezdců při závodě. Nějak jsem zatím nepostřehl avizované tresty pro piloty od Monaka. A pokud jsem si dobře všimnul, piloti je mají při závodě pořád. 03

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Koukám kousek dál a ve 43. kole se tam třepe pořád. Špatně koukáš.

                            + 2 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama