DISKUZE K ČLÁNKU Renault na nejlepší ztrácí 10 koní. Jaká je podle Alonsa šance, že Alpine letos dožene Ferrari?

Nejnovější pohonná jednotka Renaultu ve Formuli 1 zaostává podle šéfa týmu Otmara Szafnauera za Ferrari jen o 10 koní. Nyní před sebou mají náročný úkol vylepšovat šasi A522, podle jejich jezdce Fernanda Alonsa se však na špici ještě letos sotva dotáhnou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault na nejlepší ztrácí 10 koní. Jaká je podle Alonsa šance, že Alpine letos dožene Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 22.04.2022 11:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» dannak (Hlasovali 2 lidé) 19.04.2022 12:54
Pokud souhlasis, ze zatim nikdo jeste neukazal… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 19.04.2022 10:30
Na motory kdo a jak na tom bude počkám do Monzy.… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 19.04.2022 12:22
To sice ne, ale letos to zatím rozhodně nebylo o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    95.82.133.XXX
    Jojo, před více než týdnem jsem to říkal a nikdo mi nevěřil. PJ Renault je nejblíže špici v historii hybridů. Dokonce blíže špici než PJ z let 2005 a 2006, které tehdy na Mercedes ztrácely cca 15 ps. Po letech mám radost z odvedené práce ve Viry, menší však z práce v Enstone, kde mělo být vše připraveno na letošní boj o titul a místo toho to bude v nejlepším případě TOP4 (nevěřím, že budou schopni pravidelně porážet Mercedes). Každopádně každý týden vývoje v době, kdy houpající se Mercedesy a Ferrari nevyvíjí, se počítá :) 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Na motory kdo a jak na tom bude počkám do Monzy. Tam bude(skoro)jasno. 11

    Nikdo neukazuje zatím všechen výkon a potenciál. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      To sice ne, ale letos to zatím rozhodně nebylo o motorech, žádný motorář propastně nezaostává pokud jde o výkon, a řeší se především spolehlivost.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        dannak

        86.49.37.XXX
        Pokud souhlasis, ze zatim nikdo jeste neukazal vsechny kone, jak muzes zaroven soudit, ze nikdo propastne nezaostava? 17

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.73.XXX
          Vsichni jedou co to jde. Maximalne casem prijde drobne ladeni mapovani, v radech jednotek koni, ale nic extra necekejma.
          Nikdo si nenecha utikat body mezi prsty, muzou mit cenu milionů 03
          Kdyby setrili motory, tak se Ocon nebude prehrivat a bude mit nizsi vykon nebo vetsi otvory pro chlazeni. Takze cilem je maximalni vykon podobne jako u Merglu a to same u ostatnich

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.239.XXX
            Hele , těch 14 koní může Mercedes dohnat. A jak víme, ne vše je jen o tom maximalním výkonu. Zapomeň na to, že všichni mají motorově zapnuto co to jde.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Senor

              Senor

              89.111.73.XXX
              Tak nemaji teda a vsichni maji vypnuto 12
              Ale to nema logiku, takze vsichni jedou co to jde ve smyslu spolehlivost na 3 motory na sezonu 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                88.103.239.XXX
                Motory se budou ještě chvilku ladit a vylepšovat a všichni testují jak se ty motory chovají. Vzpomeň loni, Mercedes měl na začátku sezóny nedoladěný motor a motor "zapnul" až později.
                Uvědom si, že motory a monoposty se stavějí teď v módu na dlouhé roky v tomto případě,( a ještě pod fin.stropem) takže jde spiše o to, jak to na-ladit než bejt za každou cenu rychlej na ukor spolehlivosti či zbytečně opotřebovaných motorů.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.150.XXX
              Mercedes jezdí zatím jen na tři válce. Tím ohromně šetří motor. Ale jak jezdí na tři válce, tak ten motor způsobuje vibrace a proto jim to tak poskakuje. Od Barcelony zapnou všech šest, zmizí poškozování, a zrychlí o 5 sekund na kolo. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.73.XXX
      Wolf rika, že Mercedes ztraci na Ferrari 14 koni, coz by z Mercedesu teda delalo nejhorsi motor. A jak rika Andy Cowell, je tezke odfiltrovat skutecny vykon motoru z GPS od vlivu aera.

      Jinak v Monze bude jasno jen v tom, kdo ma aero bez velkeho odporu, resp. kdo ma aero s nejmensim odporem. Zajimava je spise uvaha vykon motoru vs odpor, kdy rozdil 1% vykonu, 10 koni bude neznatelny na maximalce do 1km/h a rozdil 1% na zadnim kridle udela kolik 5km/h??? nevim jestli cisla sedi, ale urcite bude dulezitejsi dostat dolu odpor nez resit 10 koni.
      Faktem je, ze se na rychlych okruzich dokazi dostat nahoru i slabsi tymy a to ne diky motoru (aby nedoslo k chybnemu zaveru ze ma nekdo extra motor), ale hlavne diky tomu, ze dokaze sundat zbytecny pritlak a nebo ho tam nema a celou sezonu jedzi s horsim pritlakem, protoze v teto oblasti na spicku ztraci. Neumi dostat nahoru pritlak bez toho aby nezvetsili vyrazne odpor.

      Jinak situace okolo Renaultu je vcelku jasna, chyby CA, je potreba ho nahradit v pozitivnich prohlasenich a co je hlavni, Renault hleda odberatele. Takze si nedelam iluze o vykonech. Jinak jak vsichni vidime, Renault na tom neni spatne a motory vypadaji vykonove vsechny relativne dobre. Takze celkem zajimavy zacatek sezony 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        V Monze budou mí všichni nové ERS víš. 13 A koukni jak loňské nové ERS zrychlilo Ferrari. Takže to je jedna věc které může někoho posunout, viz kilometrový výkon. A pak v Monze každý naplno pojede, nikdo nebude nic skrývat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.77.XXX
          Nikdo nebude nic skryvat a stejne bude dulezitejsi aero, nemit odpor. Krasne bylo videt loni jak jeli cca vsichni podobne rychle, male ztraty na kolo. Nejvetsi problem je aero a kdyz ho neumis, tak na technickych okruzich ztracis parnik. A kdyz potreba aero neni viz. Monza, vyhrat muzou i tymy ze stredu, protoze to vsem jede celkem stejne.
          ERS s tim zamíchat samozrejme muze, ale nevidel bych to tak optimisticky. Zrychlit vyrazne muze ten, kdo v teto oblasti vyrazne ztraci, viz Ferrari loni. Letos bude situace jina, pocitam pokrok u vsech cca stejny, rozdily ktere nebudou mit zasadni vliv. 10 koni??? 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.239.XXX
            Tak 10 koní je za určitých okolností až 0,3 desetiny. Bych byl opatrný v prohlášeních tohoto druhu.

            Ale jasně, teď všichni řeší přitlak a odpor, to tak je a zatím bude.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz v závodě v Kanadě

Ve druhém tréninku nejrychlejší Sainz před Hamiltonem a Norrisem

Valtteri Bottas v kvalifikaci v Ázerbájdžánu

První trénink v Silverstone s minimálním provozem. Nejrychlejší Bottas před Hamiltonem

Lewis Hamilton s Mercedesem W13 v Miami

"Hamilton může v Silverstone vyhrát i s pomalejším vozem," myslí si Wolff

Start závodu v Abú Zabí 2021

"Masi udělal v Abú Zabí jen jednu chybu," vrací se Horner k rozhodující bitvě roku 2021

Alexander Albon s Williamsem FW44 během kvalifikace v Baku

Williams neví, jak napravit slabou stránku svého vozu. Alfa Romeo už nebude omezena nedostatkem dílů

Max Verstappen s Red Bullem RB18 v Baku

Red Bull se obává rychlosti Mercedesu v Silverstone, na rozdíl od něj nic velkého nechystá

Esteban Ocon věří v další posun vpřed

Alpine chystá pro Silverstone velké vylepšení, Mercedes bude při experimentech s nastavením opatrnější

Max Verstappen v kvalifikaci v Ázerbájdžánu

Podle Webbera bude dominance Red Bullu pokračovat. Ferrari nevěří

Pierre Gasly bude působit v F1 i příští rok

Gasly má na další rok zajištěné místo

Daniel Ricciardo s McLarenem MCL36 během kvalifikace v Ázerbájdžánu

McLaren letos už žádná větší vylepšení vozu MCL36 nechystá

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama