DISKUZE K ČLÁNKU Renault na nejlepší ztrácí 10 koní. Jaká je podle Alonsa šance, že Alpine letos dožene Ferrari?
Nejnovější pohonná jednotka Renaultu ve Formuli 1 zaostává podle šéfa týmu Otmara Szafnauera za Ferrari jen o 10 koní. Nyní před sebou mají náročný úkol vylepšovat šasi A522, podle jejich jezdce Fernanda Alonsa se však na špici ještě letos sotva dotáhnou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault na nejlepší ztrácí 10 koní. Jaká je podle Alonsa šance, že Alpine letos dožene Ferrari?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasoval 1 člověk)
19.04.2022 12:22
To sice ne, ale letos to zatím rozhodně nebylo o… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
07:07 20.04.2022 176.74.150.XXX
Mercedes jezdí zatím jen na tři válce. Tím ohromně šetří motor. Ale jak jezdí na tři válce, tak ten motor způsobuje vibrace a proto jim to tak poskakuje. Od Barcelony zapnou všech šest, zmizí poškozování, a zrychlí o 5 sekund na kolo.
airwar1939
07:00 20.04.2022 176.74.150.XXX
Trochu bych ten závěr opravil, oni vyvíjí, jen nenasazují novinky.
Adi
22:15 19.04.2022 95.82.133.XXX
Jojo, před více než týdnem jsem to říkal a nikdo mi nevěřil. PJ Renault je nejblíže špici v historii hybridů. Dokonce blíže špici než PJ z let 2005 a 2006, které tehdy na Mercedes ztrácely cca 15 ps. Po letech mám radost z odvedené práce ve Viry, menší však z práce v Enstone, kde mělo být vše připraveno na letošní boj o titul a místo toho to bude v nejlepším případě TOP4 (nevěřím, že budou schopni pravidelně porážet Mercedes). Každopádně každý týden vývoje v době, kdy houpající se Mercedesy a Ferrari nevyvíjí, se počítá :)
GRAHAM
15:58 19.04.2022 88.103.239.XXX
Motory se budou ještě chvilku ladit a vylepšovat a všichni testují jak se ty motory chovají. Vzpomeň loni, Mercedes měl na začátku sezóny nedoladěný motor a motor "zapnul" až později.
Uvědom si, že motory a monoposty se stavějí teď v módu na dlouhé roky v tomto případě,( a ještě pod fin.stropem) takže jde spiše o to, jak to na-ladit než bejt za každou cenu rychlej na ukor spolehlivosti či zbytečně opotřebovaných motorů.
Uvědom si, že motory a monoposty se stavějí teď v módu na dlouhé roky v tomto případě,( a ještě pod fin.stropem) takže jde spiše o to, jak to na-ladit než bejt za každou cenu rychlej na ukor spolehlivosti či zbytečně opotřebovaných motorů.
Senor
15:16 19.04.2022 89.111.77.XXX
Nikdo nebude nic skryvat a stejne bude dulezitejsi aero, nemit odpor. Krasne bylo videt loni jak jeli cca vsichni podobne rychle, male ztraty na kolo. Nejvetsi problem je aero a kdyz ho neumis, tak na technickych okruzich ztracis parnik. A kdyz potreba aero neni viz. Monza, vyhrat muzou i tymy ze stredu, protoze to vsem jede celkem stejne.
ERS s tim zamíchat samozrejme muze, ale nevidel bych to tak optimisticky. Zrychlit vyrazne muze ten, kdo v teto oblasti vyrazne ztraci, viz Ferrari loni. Letos bude situace jina, pocitam pokrok u vsech cca stejny, rozdily ktere nebudou mit zasadni vliv. 10 koni???
ERS s tim zamíchat samozrejme muze, ale nevidel bych to tak optimisticky. Zrychlit vyrazne muze ten, kdo v teto oblasti vyrazne ztraci, viz Ferrari loni. Letos bude situace jina, pocitam pokrok u vsech cca stejny, rozdily ktere nebudou mit zasadni vliv. 10 koni???
Senor
13:28 19.04.2022 89.111.73.XXX
Vsichni jedou co to jde. Maximalne casem prijde drobne ladeni mapovani, v radech jednotek koni, ale nic extra necekejma.
Nikdo si nenecha utikat body mezi prsty, muzou mit cenu milionů
Kdyby setrili motory, tak se Ocon nebude prehrivat a bude mit nizsi vykon nebo vetsi otvory pro chlazeni. Takze cilem je maximalni vykon podobne jako u Merglu a to same u ostatnich
Nikdo si nenecha utikat body mezi prsty, muzou mit cenu milionů
Kdyby setrili motory, tak se Ocon nebude prehrivat a bude mit nizsi vykon nebo vetsi otvory pro chlazeni. Takze cilem je maximalni vykon podobne jako u Merglu a to same u ostatnich
Senor
13:23 19.04.2022 89.111.73.XXX
Wolf rika, že Mercedes ztraci na Ferrari 14 koni, coz by z Mercedesu teda delalo nejhorsi motor. A jak rika Andy Cowell, je tezke odfiltrovat skutecny vykon motoru z GPS od vlivu aera.
Jinak v Monze bude jasno jen v tom, kdo ma aero bez velkeho odporu, resp. kdo ma aero s nejmensim odporem. Zajimava je spise uvaha vykon motoru vs odpor, kdy rozdil 1% vykonu, 10 koni bude neznatelny na maximalce do 1km/h a rozdil 1% na zadnim kridle udela kolik 5km/h??? nevim jestli cisla sedi, ale urcite bude dulezitejsi dostat dolu odpor nez resit 10 koni.
Faktem je, ze se na rychlych okruzich dokazi dostat nahoru i slabsi tymy a to ne diky motoru (aby nedoslo k chybnemu zaveru ze ma nekdo extra motor), ale hlavne diky tomu, ze dokaze sundat zbytecny pritlak a nebo ho tam nema a celou sezonu jedzi s horsim pritlakem, protoze v teto oblasti na spicku ztraci. Neumi dostat nahoru pritlak bez toho aby nezvetsili vyrazne odpor.
Jinak situace okolo Renaultu je vcelku jasna, chyby CA, je potreba ho nahradit v pozitivnich prohlasenich a co je hlavni, Renault hleda odberatele. Takze si nedelam iluze o vykonech. Jinak jak vsichni vidime, Renault na tom neni spatne a motory vypadaji vykonove vsechny relativne dobre. Takze celkem zajimavy zacatek sezony
Jinak v Monze bude jasno jen v tom, kdo ma aero bez velkeho odporu, resp. kdo ma aero s nejmensim odporem. Zajimava je spise uvaha vykon motoru vs odpor, kdy rozdil 1% vykonu, 10 koni bude neznatelny na maximalce do 1km/h a rozdil 1% na zadnim kridle udela kolik 5km/h??? nevim jestli cisla sedi, ale urcite bude dulezitejsi dostat dolu odpor nez resit 10 koni.
Faktem je, ze se na rychlych okruzich dokazi dostat nahoru i slabsi tymy a to ne diky motoru (aby nedoslo k chybnemu zaveru ze ma nekdo extra motor), ale hlavne diky tomu, ze dokaze sundat zbytecny pritlak a nebo ho tam nema a celou sezonu jedzi s horsim pritlakem, protoze v teto oblasti na spicku ztraci. Neumi dostat nahoru pritlak bez toho aby nezvetsili vyrazne odpor.
Jinak situace okolo Renaultu je vcelku jasna, chyby CA, je potreba ho nahradit v pozitivnich prohlasenich a co je hlavni, Renault hleda odberatele. Takze si nedelam iluze o vykonech. Jinak jak vsichni vidime, Renault na tom neni spatne a motory vypadaji vykonove vsechny relativne dobre. Takze celkem zajimavy zacatek sezony
airwar1939
12:22 19.04.2022 85.158.196.XXX
To sice ne, ale letos to zatím rozhodně nebylo o motorech, žádný motorář propastně nezaostává pokud jde o výkon, a řeší se především spolehlivost.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek