DISKUZE K ČLÁNKU Renault na nejlepší ztrácí 10 koní. Jaká je podle Alonsa šance, že Alpine letos dožene Ferrari?

Nejnovější pohonná jednotka Renaultu ve Formuli 1 zaostává podle šéfa týmu Otmara Szafnauera za Ferrari jen o 10 koní. Nyní před sebou mají náročný úkol vylepšovat šasi A522, podle jejich jezdce Fernanda Alonsa se však na špici ještě letos sotva dotáhnou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault na nejlepší ztrácí 10 koní. Jaká je podle Alonsa šance, že Alpine letos dožene Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 22.04.2022 11:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» dannak (Hlasovali 2 lidé) 19.04.2022 12:54
Pokud souhlasis, ze zatim nikdo jeste neukazal… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 19.04.2022 10:30
Na motory kdo a jak na tom bude počkám do Monzy.… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 19.04.2022 12:22
To sice ne, ale letos to zatím rozhodně nebylo o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Myslím, že jasně popsali, proč nedávají každý závod nové díly. Je to o penězích. Nejdřív to musí fungovat dobře, než to nasadí.
To ale neznamená, že nevyvíjí. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.133.XXX
Nedávají nic na auto, tekze je dost mozne, ze dělají nový koncept (Mercedes). Tedy je to oprava nebo vývoj?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

85.160.14.XXX
Jak si přišel na to, že nevyvíjí?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Mercedes jezdí zatím jen na tři válce. Tím ohromně šetří motor. Ale jak jezdí na tři válce, tak ten motor způsobuje vibrace a proto jim to tak poskakuje. Od Barcelony zapnou všech šest, zmizí poškozování, a zrychlí o 5 sekund na kolo. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Trochu bych ten závěr opravil, oni vyvíjí, jen nenasazují novinky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.133.XXX
Jojo, před více než týdnem jsem to říkal a nikdo mi nevěřil. PJ Renault je nejblíže špici v historii hybridů. Dokonce blíže špici než PJ z let 2005 a 2006, které tehdy na Mercedes ztrácely cca 15 ps. Po letech mám radost z odvedené práce ve Viry, menší však z práce v Enstone, kde mělo být vše připraveno na letošní boj o titul a místo toho to bude v nejlepším případě TOP4 (nevěřím, že budou schopni pravidelně porážet Mercedes). Každopádně každý týden vývoje v době, kdy houpající se Mercedesy a Ferrari nevyvíjí, se počítá :) 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Motory se budou ještě chvilku ladit a vylepšovat a všichni testují jak se ty motory chovají. Vzpomeň loni, Mercedes měl na začátku sezóny nedoladěný motor a motor "zapnul" až později.
Uvědom si, že motory a monoposty se stavějí teď v módu na dlouhé roky v tomto případě,( a ještě pod fin.stropem) takže jde spiše o to, jak to na-ladit než bejt za každou cenu rychlej na ukor spolehlivosti či zbytečně opotřebovaných motorů.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Tak 10 koní je za určitých okolností až 0,3 desetiny. Bych byl opatrný v prohlášeních tohoto druhu.

Ale jasně, teď všichni řeší přitlak a odpor, to tak je a zatím bude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.77.XXX
Nikdo nebude nic skryvat a stejne bude dulezitejsi aero, nemit odpor. Krasne bylo videt loni jak jeli cca vsichni podobne rychle, male ztraty na kolo. Nejvetsi problem je aero a kdyz ho neumis, tak na technickych okruzich ztracis parnik. A kdyz potreba aero neni viz. Monza, vyhrat muzou i tymy ze stredu, protoze to vsem jede celkem stejne.
ERS s tim zamíchat samozrejme muze, ale nevidel bych to tak optimisticky. Zrychlit vyrazne muze ten, kdo v teto oblasti vyrazne ztraci, viz Ferrari loni. Letos bude situace jina, pocitam pokrok u vsech cca stejny, rozdily ktere nebudou mit zasadni vliv. 10 koni??? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.73.XXX
Tak nemaji teda a vsichni maji vypnuto 12
Ale to nema logiku, takze vsichni jedou co to jde ve smyslu spolehlivost na 3 motory na sezonu 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
V Monze budou mí všichni nové ERS víš. 13 A koukni jak loňské nové ERS zrychlilo Ferrari. Takže to je jedna věc které může někoho posunout, viz kilometrový výkon. A pak v Monze každý naplno pojede, nikdo nebude nic skrývat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Hele , těch 14 koní může Mercedes dohnat. A jak víme, ne vše je jen o tom maximalním výkonu. Zapomeň na to, že všichni mají motorově zapnuto co to jde.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.73.XXX
Vsichni jedou co to jde. Maximalne casem prijde drobne ladeni mapovani, v radech jednotek koni, ale nic extra necekejma.
Nikdo si nenecha utikat body mezi prsty, muzou mit cenu milionů 03
Kdyby setrili motory, tak se Ocon nebude prehrivat a bude mit nizsi vykon nebo vetsi otvory pro chlazeni. Takze cilem je maximalni vykon podobne jako u Merglu a to same u ostatnich

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.73.XXX
Wolf rika, že Mercedes ztraci na Ferrari 14 koni, coz by z Mercedesu teda delalo nejhorsi motor. A jak rika Andy Cowell, je tezke odfiltrovat skutecny vykon motoru z GPS od vlivu aera.

Jinak v Monze bude jasno jen v tom, kdo ma aero bez velkeho odporu, resp. kdo ma aero s nejmensim odporem. Zajimava je spise uvaha vykon motoru vs odpor, kdy rozdil 1% vykonu, 10 koni bude neznatelny na maximalce do 1km/h a rozdil 1% na zadnim kridle udela kolik 5km/h??? nevim jestli cisla sedi, ale urcite bude dulezitejsi dostat dolu odpor nez resit 10 koni.
Faktem je, ze se na rychlych okruzich dokazi dostat nahoru i slabsi tymy a to ne diky motoru (aby nedoslo k chybnemu zaveru ze ma nekdo extra motor), ale hlavne diky tomu, ze dokaze sundat zbytecny pritlak a nebo ho tam nema a celou sezonu jedzi s horsim pritlakem, protoze v teto oblasti na spicku ztraci. Neumi dostat nahoru pritlak bez toho aby nezvetsili vyrazne odpor.

Jinak situace okolo Renaultu je vcelku jasna, chyby CA, je potreba ho nahradit v pozitivnich prohlasenich a co je hlavni, Renault hleda odberatele. Takze si nedelam iluze o vykonech. Jinak jak vsichni vidime, Renault na tom neni spatne a motory vypadaji vykonove vsechny relativne dobre. Takze celkem zajimavy zacatek sezony 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

86.49.37.XXX
Pokud souhlasis, ze zatim nikdo jeste neukazal vsechny kone, jak muzes zaroven soudit, ze nikdo propastne nezaostava? 17

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

85.158.196.XXX
To sice ne, ale letos to zatím rozhodně nebylo o motorech, žádný motorář propastně nezaostává pokud jde o výkon, a řeší se především spolehlivost.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Na motory kdo a jak na tom bude počkám do Monzy. Tam bude(skoro)jasno. 11

Nikdo neukazuje zatím všechen výkon a potenciál. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama