DISKUZE K ČLÁNKU "Mohlo jít o jiný příběh, vinu za pomalá výjezdová kola ale bereme na sebe," kaje se Marko
Max Verstappen ve Velké ceně Bahrajnu přišel kvůli pomalým výjezdovým kolům po svém přezutí o možnost dostat se před vedoucího Charlese Leclerca. Netlačil na to záměrně poté, co k tomu dostal pokyn od svého týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Mohlo jít o jiný příběh, vinu za pomalá výjezdová kola ale bereme na sebe," kaje se Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
21:07 23.03.2022 86.49.231.XXXFerrari vs Honda, čistě motorový rozdíl údajně 4 desetiny na kolo pro Ferrari. To je vcelku darda. Už vidím Helmuta jak bude v Džiddě chodit Taliánům očuchávat výfuky, jestli zas náhodou neucítí hopsínkovou šťávu-
GRAHAM
21:30 23.03.2022 88.103.238.XXXNejsem si jist, že to jde takhle brzo spočítat, aby se mohlo říci , čistě motorový. Na to je moc málo čísel a zkušeností ohledně odporu, přítlaku "konkurence". Taky nikdo nepustil motory naplno. Každý hledá hranici výkonu aby motor vydržel 7 závodů, tohle přesněji uvidíme později. Ale že Ferrari zatím používá největší výkon motoru lze říci.
Jinak pozor, RB měl velké problémy s brzdama.-
Mansell_fan
07:40 24.03.2022 37.188.236.XXXPsal to jedeni talský ferrarista na twitteru co má údajně kontakty v týmu. Takže ano, je to třeba brát s rezervou. Nicméně potvrdil i to co už se objevilo i jinde, že Ferrari zatím jezdí motor v konzervativním modu kvůli spolehlivosti. Pojedou tak i v Džiddě.
Co se týče RB, myslím že v závodní rychlosti jsou lepší a jen jim to teď nevyšlo se setupem a spolehlivostí. Pro mě pořád hlavní favoriti na titul, už proto že mají Maxa a to je prostě střelec
-
-
-
Mansell_fan
10:21 23.03.2022 62.209.230.XXXU Astonu se už prý mluví o B specifikaci auta, tak moc to současné stojí zaprd-
-
Mansell_fan
12:05 23.03.2022 62.209.230.XXXTakže ho už fakt staví? To je fofr!
No jenom aby se pak vlezli do rozpočtu-
-
GRAHAM
12:43 23.03.2022 88.103.238.XXXTak prej to je 0,2 desetiny pomalejší , než to co má Mercedes teď v součastnosti. Viz Barcelkona testy. Ale to prej doladí. Koupeno za 100 hodin v tunelu.
Podezřívám Mclaren z toho, že už v Barceloně věděli že na tom nejsou dobře. To kňučení o výhodách u konkurence tohoto typu, co nakupují a spolupracují, mně to hodně naznačuje.
Aston už ladí další auto a to je na tom podobně co Mclaren. U Mclarenu...."nevědí". Tak nevím..., je alep pravda že se učí všichni. I maličkost je může zrychlit. Když ale vezmu naznačení Landa že si máme zvyknout, je asi jasno.-
Ferda
13:41 23.03.2022 46.47.176.XXXZatím víme, že nejlépe je na tom Ferrari. Dokonce tak dobře, že i jeho Béčka jsou schopné šlapat Mercedesu na paty.
Pak tady máme skupínu RB. Jakmíle vyřeší problémy s motory, takz ních bude hodně obávaná zbraň.
Mergl. Je jasné, že rychle půjde nahoru a jestlí začne po vzoru Ferrarí dodávat díly Wíllíamsu, McLarenu í Astonu, tak to bude pro Renault hotová pohroma.
Sorry za ty dlouhé í, ale do klávesníce se mí nejspíše nastěhoval kůrovec.
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
00:38 23.03.2022 84.42.147.XXXTím jak se letos míchá do benzínu syntetika tak mne F1 přestaly bavit. Bohužel ve výsledku to jde hodně proti sobě! Buď sleduji závody F1 , kterých jsem fakt viděl nějaký ten pátek-neděli, nebo globální uhlíkovou stopu. Já co by skalní Fanda F1 v šampionátu viděl přece raději to první. Uff snad ta sezona bude zajímavá jako ta minulá -
GRAHAM
23:00 22.03.2022 88.103.238.XXXTak z padocku se line od konkurence názor že to jsou.. palivová čerpadla, podotýkám vysokotlaká RB/Honda na vačkovém pohonu a spojená s hydraulikou s Maxovým řízením, protože toto čerpadlo je na stejném systému pohonu.
A to nebude jednoduché rychle opravit. -
-
Mansell_fan
10:19 23.03.2022 62.209.230.XXXHlavně Ferrari jezdí pořád s autem z představovačky, žádné vyfikundace kromě podlah ještě nepředstavili. RB už přišel s prvním velkým balíkem pro bahrajnské testy. Vzhledem k rozpočtovému stropu další drobná výhoda pro Itálii
-
Mansell_fan
14:12 22.03.2022 37.188.191.XXXRB jel prý nižší přítlak než Ferrari. Ve střední části okruhu je to sice stálo 2 desetiny, ale slibovali si od toho nižší degradaci pneu v závodě. Ovšem pokaždé když na to Max zkoušel v neděli tlačit, tak šly gumy do háje. V pátek v dlouhých jízdách přitom vše fungovalo správně. Marko to přičítá tomu že v pátek bylo o pět stupňů chladněji. Ferrari změna teploty tolik nevadila. Zdá se že jejich optimální výkonnostní okno je širší než u RB. -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek